quote:Op zondag 10 mei 2009 22:15 schreef WupWup het volgende:
[..]
Bij het strippen ga je met 1 of 2 vingers ín de baarmoedermond om te proberen de vliezen los te woelen. Dat geeft het stofje prostaglandine af, wat weer de baring in gang kán zetten (als je al op het randje van bevallen staat). Er is dus wel ontsluiting nodig. Als er geen ontsluiting is, kun je hoogstens de baarmoedermond wat masseren in de hoop dat dat wat teweeg brengt...
2e optie is natuurlijk gewoon prostaglandingesen he![]()
Ik ook niet, het verbaast me alleen nietquote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik weet niet precies wat je bedoelt Rocka
hmm nou het zal op zich wel mogen denk ikquote:Op zondag 10 mei 2009 22:53 schreef mefke79 het volgende:
Faja...komt goed! En is niet linksom dan rechtsom...
Karin, bij ons echobureau werd duidelijk aan de telefoon gezegd dat je geen andere kinderen mee mocht brengen, ik zou dat dus even navragen.
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
trouwens wel bedankt voor de felicitaties. Het is welkom. Dat is het belangrijkste.
Spannend maar gaat je lukken!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:59 schreef marlieske het volgende:
Poeh wat vreemd ik zou morgen een keizersnede krijgen en ben gewoon al ruim een week de mama van Isa en Ties.... morgen de vuurdoop met 2 kinderen alleen, wish me luck
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:05 schreef freecell het volgende:
Oja en wat huupje zegt
De placenta wordt pas later 'in gebruik genomen' niet te druk maken over die eerste tijd
quote:Op maandag 11 mei 2009 08:17 schreef Kersjes het volgende:
Jongens, ik ben bevallen! In mijn iets te realistische droom in ieder geval![]()
Wat zij zegt!quote:Op maandag 11 mei 2009 08:23 schreef Noli. het volgende:
[..]
Wil jij me NIET zo laten schrikken op de vroege *ahum* ochtend?!?!
quote:Op maandag 11 mei 2009 08:23 schreef Noli. het volgende:
[..]
Wil jij me NIET zo laten schrikken op de vroege *ahum* ochtend?!?!
Nog even een quote uit het vorige deeltje, dat van die eetlepel per keer wist ik niet, maar ik moet zeggen dat ik dan uit mijzelf ook maar kleine slokjes per keer neem en inderdaad niet een heel glas inééns.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:22 schreef _Bar_ het volgende:
wat bij cola dan juist heel goed is, niet om complete glazen tegelijk te drinken, maar een eetlepel per keer als je misselijk bent.
het helpt op die mannier ook goed tegen het spugen.
Ja, je hebt ook helemaal gelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:53 schreef Kersjes het volgende:
Tan, kop op joh! Het wordt echtechtecht beter, hoe slecht het eerst ook mag gaan: de misselijkheid neemt op den duur echt af en verreweg de meeste vrouwen hebben na de eerste maanden nergens meer last van!
En zelfs degenen die wel tot aan het eind misselijk en aan het kotsen blijven (zoals ik) hebben dat ook niet meer 24 uur per dag, kunnen er (al dan niet m.b.v. medicatie) prima mee leven en kunnen zelfs genieten van de zwangerschap!
Sterkte voor alle misselijken onder ons
Dan ben je meestal binnen 48 uur aan de beurt. Meestal dusquote:Op maandag 11 mei 2009 08:52 schreef Noli. het volgende:
Ik moet trouwens constant naar de wc.
En oja, wat het iig wél doet.. Ik ben de slijmprop kwijt..
Vlindur, maak je geen zorgen! Ik ben onderhand 18,5wk en ik heb tot nu toe nergens last van gehad. Mijn borsten zijn een beetje gevoelig geweest, maar dat was pas rond een week of tien... D'r zit heus wel een kindje!quote:Op maandag 11 mei 2009 09:33 schreef Vlindur het volgende:
Faja, gefeliciteerd! Wat een verassing zeg!
Noli, succes nog even, hoop toch wel dat je gauw je kleintje vast mag houden hoor!
Hier gaat het wel. Ik heb echt helemaal nergens last van. Morgen de echo, dan kan ik eindelijk zien of er echt wel een kindje groeit, want ik geloof er nog niks van. Ik heb immers nergens last van.. Mn borsten zijn nog steeds niet mega gevoelig en ik ben ook niet misselijk ik voel maar niks.. Vandaag 6.5 week.
Daarom zei ik al... meestalquote:Op maandag 11 mei 2009 09:17 schreef Noli. het volgende:
Leegloop van de darmen enzo heb ik al een week..![]()
![]()
En bij Hanne verloor ik twee en een half week voor de bevalling de lijmprop.(maar toen heb ik niks van voorwerk gehad he?)
Beetje onsmakelijk:quote:Op maandag 11 mei 2009 09:52 schreef Linda2205 het volgende:
En nav Noli's verhaal. Hoe ziet zo'n slijmprop er dan uit? Weet je dat meteen bij de eerste ook, van "ow, dat was 'm?"
Veel succes!quote:Op maandag 11 mei 2009 09:49 schreef Noli. het volgende:
Heerlijk, hormonen, ik kan echt alleen maar janken..![]()
![]()
Maar ik werd net terug gebeld door de gyn (Wilbers) Hij wou me sowieso ook niet zo lang laten lopen.
Ik mag me zo melden in het ziekenhuis, eerst aan het CTG en (inwendige) onderzoeken.
Daarna gaan we kijken wat de mogelijkheden zijn. Als er bijvoorbeeld al wat verweking is dan zou inleiden een mogelijkheid kunnen zijn. Nou ja, we zullen zien..
Tot later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |