Weet je nog wie je gesproken hebt toen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik had vorige week de klantenservice gebeld en ze waren super aardig dus het kan wel
Ik heb wéér een nieuwe bestelling gedaan, terwijl de vorige nog onderweg is en die daarvoor nog retour gestuurd moet worden.
Jullie hebben een slechte invloed
Nee want mijn vriend had namens mij gebeld, ik kan zelf niet bellen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:53 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Weet je nog wie je gesproken hebt toen?
Aah okeequote:Op donderdag 14 mei 2009 19:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Omdat ik daar werkMisschien was ik het, of een collega die ik ken
En je vriend belde daarvoor?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aah okeehet ging iig om een kortingscode van de preview catalogus. Ik had een jasje besteld en dat weer verwijderd, maar de kortingscode stond nog bij mijn bestelde artikelen.
Yep! Want ik kreeg dat ding niet verwijderd waardoor mijn hele bestelling opeens op eind juli stondquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
En je vriend belde daarvoor?
Dan moet ik het wel zijn geweest want dat komt me wel heeeel erg bekend voor.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef Psych-case het volgende:
Zo net ff 2 real life H&M shops binnengewandeld en naar buiten gekomen met een schattig, strak, zwartwit jurkje. Lijkt een beetje op een heel lang hemdje maar dan leuker om je lijf gevormd zeg maar.
Was al een tijdje niet in de winkel geweest en zoooooooooooo wat zijn die hakken van die zomerschoenen / pumps hoog!!!!!Ik houd van hakken maar dit gaat zelfs mij te ver!!!
kan ik jou misschien wat vragen? heb al gemaild maar word er niet wijzer van, ik had een nieuwe acc. gemaakt en toen kreeg ik een email of het adres van mn oude account goed was, ik vertelde dat ik een nieuwe had en alles is nu samengevoegd op mn oude account (adres etc) en mn nieuwe account is gewist, nu staat er alleen niets meer bij saldo terwijl daar een heule boel aankopen stonden en ook nog 1 die ik moest betalen, en ik heb vorige week iets retour gedaan maar daar staat mn andere klantnr nog op, word dat uiteindelijk wel goed verwerkt? en krijg ik ooit nog mn saldo terug ofzeuwquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Trouwens, even een algemene mededeling voor iedereen hier die er geregeld kortingscodes inpropt; daar zijn we een stuk strenger mee geworden! We checken nu bestellingen en gooien of je onterechte kortingen eruit, of, als je heel vaak dat doet, blokkeren je hele account en dan zit je vast aan rembours bestellingen of creditcardbetaling.
Gewoon even een waarschuwing, want het komt zoooveel voor. En account blokkade is gewoon echt niet leukDus alleen de kortingscodes gebruiken die ook daadwerkelijk 'mogen' (die je per email of post zijn toegestuurd).
Nee hij hebt bandjes en heeft een zwartwit gestreept patroon.quote:
ahwww ik zoek er nog 1 met bandjes als onderjurk alleen wel in een effen kleurquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:05 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Nee hij hebt bandjes en heeft een zwartwit gestreept patroon.
Livera, Honkermoller en dat soort zaakjes al geprobeerd? Zeeman?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:06 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ahwww ik zoek er nog 1 met bandjes als onderjurk alleen wel in een effen kleur
die eerste 2 niet, bij de laatste zijn ze net niet lang genoeg, heb er nu net 1 die valt op me bil, hij moet er nét overheen en das niet makkelijk bij mn bilquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:19 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Livera, Honkermoller en dat soort zaakjes al geprobeerd? Zeeman?
Ja, daar zijn velen van ons al achter gekomen door ervaring.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Trouwens, even een algemene mededeling voor iedereen hier die er geregeld kortingscodes inpropt; daar zijn we een stuk strenger mee geworden! We checken nu bestellingen en gooien of je onterechte kortingen eruit, of, als je heel vaak dat doet, blokkeren je hele account en dan zit je vast aan rembours bestellingen of creditcardbetaling.
Gewoon even een waarschuwing, want het komt zoooveel voor. En account blokkade is gewoon echt niet leukDus alleen de kortingscodes gebruiken die ook daadwerkelijk 'mogen' (die je per email of post zijn toegestuurd).
PM me even je klantnummer, dan kijk ik het morgenochtend even voor je naquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kan ik jou misschien wat vragen? heb al gemaild maar word er niet wijzer van, ik had een nieuwe acc. gemaakt en toen kreeg ik een email of het adres van mn oude account goed was, ik vertelde dat ik een nieuwe had en alles is nu samengevoegd op mn oude account (adres etc) en mn nieuwe account is gewist, nu staat er alleen niets meer bij saldo terwijl daar een heule boel aankopen stonden en ook nog 1 die ik moest betalen, en ik heb vorige week iets retour gedaan maar daar staat mn andere klantnr nog op, word dat uiteindelijk wel goed verwerkt? en krijg ik ooit nog mn saldo terug ofzeuw![]()
Whahahahaquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:03 schreef Muis006 het volgende:
Ohja toen degene van de klantenservice bezig was om het goed te zetten zei ze een keer "oh jee wat doe ik nou!", aldus mijn vriend.
Die zijn leukquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:40 schreef Psych-case het volgende:
Geen H&M maar wel het showen in dit topic waard!![]()
[ afbeelding ]
Geshopt bij de Manfield vandaag met mijn kortingsbonnetje van 31 euro!
Ik drukte op een knopje en toen was ineens m'n hele beeldscherm leegquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahahawat deed je dan dat je dat zei?
Wel hoge hak, maar ze lijken wel fijn te lopenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:40 schreef Psych-case het volgende:
Geen H&M maar wel het showen in dit topic waard!![]()
[ afbeelding ]
Geshopt bij de Manfield vandaag met mijn kortingsbonnetje van 31 euro!
Die zijn óók leuk!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik gehaald
En nu ben ik weer OT:
[ afbeelding ]
Deze ook even gehaald. Heb die spaghettitopjes altijd onder mijn truitje duweisst
Bel je ook wel eens de winkels? Goede kans dat we elkaar dan aan de telefoon krijgen (de laatste tijd tref ik heel vaak ene Linda). En heb jij ook zon leuk Limburgs accentquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Omdat ik daar werkMisschien was ik het, of een collega die ik ken
ik ga bij tango een paar halen, daar hebben ze gaaaaaveeee alleen euh, wel hoge hakkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die zijn óók leuk!!
Ik heb nog sandaaltjes/open schoentjes nodig voor van de zomer
In 012, de leukste winkel van Nederlandquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:22 schreef BloodyLotte het volgende:
LindaaaaDaar zit ik heel vaak naast! Toffe meid is dat. Welke winkel sta je? Want ik bel inderdaad ook heel vaak winkels, met Limburgs accent ja.
Dan ga ik extra goed oplettenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:23 schreef Jurk het volgende:
[..]
In 012, de leukste winkel van Nederland
Hier kan ik nog op lopen. In de H&M hadden ze echt palen. Heb net nog ff gezocht naar een plaatje maar kon ze niet vinden! Op die liep je gewoon op je tenen zo hoog!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wel hoge hak, maar ze lijken wel fijn te lopen
Ja volgensmij heb ik die schoentjes ook in het goud gezien vandaag. Ze leken er wel heel erg op. Misschien net ietsje anders, iets hoger hakje. Was dus maaaanden opzoek naar gouden schoenen voor een bruiloft. Niet gevonden en vandaag liep ik ze tegen het lijf. Maar niet gekocht want ik had al een paar schoenen in mijn hand en de bruiloft is al geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik gehaald
En nu ben ik weer OT:
[ afbeelding ]
Deze ook even gehaald. Heb die spaghettitopjes altijd onder mijn truitje duweisst
ik ga hem sowieso niet met blote benen dragen, zijn mn benen niet voor gemaakt, ik draag er een legging onderquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Bij ons hangt "jouw" jurkje er nog wel, heb hem gepast!! En hij is liefffff heb hem niet gekocht want hij zat bij mijn borsten een beetje raar.... net of aan de zijkant ook borsten heb![]()
Maar stiekem hoop ik dat hij er na werktijd nog wel hangt want ik vindt hem zooo leuk! Die kleur is ook mooi, maakte me heel erg bruin! Ga hem alleen niet met blote benen aandoen... denk dat er er dan een strakke broek onder ga doen... Maar ja... 70,-- voor een twijfelgeval is best veel... **zucht**
Sarong er vanochtend bij gegooid, wilde ik graag hebben en hij is er nu weerquote:
Morgen kun je uitslapen hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:38 schreef Jojoortje het volgende:
Hmm, niets leuks in de sale.. Morgen maar weer kijken
Oooh okquote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Morgen kun je uitslapen hevullen ze niet bij.
Dat zou je bij je saldo moeten zien, je staat dan in de plus. Je word daar niet over geïnformeerd omdat je het zelf terug kunt vinden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:59 schreef Jojoortje het volgende:
Wat ik me nou afvraag he.. Wat nou als je te veel geld overmaakt, is H&M dan zo netjes om je te informeren dat je nog geld terugkrijgt? Of is het dikke pech dan?
Ik heb er dus rond de 12 die ik wel allemaal draagquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:48 schreef Starlie het volgende:
Van bikini's kun je er niet genoeg hebben toch?! Ik heb er 11(maar ik ben niet zo van het weggooien, want de helft draag ik niet
)
Geef je er 1 weg aan je moeder en dan kun je zelf elke dag een andere bikini dragen!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb er dus rond de 12 die ik wel allemaal draag. En dan ga ik deze zomer 11 dagen op vakantie.. toch maar eens wat weggeven aan m'n mama!
En dan twee advertenties plaatsen daarmee jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:53 schreef Kleintje19 het volgende:
Grrr, het jurkje van me moeder schuift elke dag van begin juni naar eind mei zoooo irritant want die van haar en die van matthew moeten samen komen
er zit er btw 1 op marktplaats en die heeft grote inkopen van matthew gedaan en verkoopt het nu op mplaats![]()
http://link.marktplaats.nl/251766290
kijk bij de restoh trouwens ook dat "helaas is 38 te groot"
![]()
Ja, sneu gedoe!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En dan twee advertenties plaatsen daarmee ja
En dan die kimono aanbieden en zeggen '34 zit prima, 36 helaas te groot'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |