Vroeg eigenlijk ook om de titel (Without you) maar ik neem hier genoegen meequote:Op maandag 11 mei 2009 12:33 schreef Burnett het volgende:
reunion
Warm...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:49 schreef tomtomaat het volgende:
abba, cliff richard, celine dion, julio iglessias, johnny logan?
En dat is #5 (geen Logan)quote:
quote:is een thermohardende kunststof, die kan worden gebruikt om composieten mee te vervaardigen.
quote:Tijdens productie is het materiaal dun-vloeibaar en leent het zich tot het impregneren van vezelmateriaal. De op deze manier vervaardigde composieten zijn weer- en waterbestendig en worden gebruikt voor de vervaardiging van onder andere zeilboten. Daarnaast wordttoegepast als basis voor veel producten. Een paar voorbeelden daarvan zijn:
lijm, verf (natlak en poederlak) en printplaten voor elektronische schakelingen.
Dat is toch kunsthars?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:25 schreef RoofingBurner het volgende:
niet dat mijn Grieks zo goed is wat dat is het niet, maar bedoel je soms epoxyhars?
Ik zocht echt naar het woord epoxy, dus RoofingBurner +1quote:Op maandag 11 mei 2009 14:25 schreef RoofingBurner het volgende:
niet dat mijn Grieks zo goed is wat dat is het niet, maar bedoel je soms epoxyhars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |