Even gecheckt en het klopt.quote:
Uiteraardquote:Op maandag 11 mei 2009 08:51 schreef slaveloos het volgende:
machiavelli?
quote:
quote:
Wie isquote:deed drie pogingen om president van de VS te worden (1960, 1964, 1968). Bij de eerste en laatste poging werd hij in de Republikeinse primaries verslagen door Richard Nixon. In 1964 moest hij toezien hoe de 'extremistische' Barry Goldwater er nipt met de Republikeinse nominatie van door ging.
werd wel benoemd tot vicepresident, toen Gerald Ford het presidentschap van de geplaagde Richard Nixon in 1974 overnam.
Yankee +1quote:
Marcus it is! ST +1quote:
Vroeg eigenlijk ook om de titel (Without you) maar ik neem hier genoegen meequote:Op maandag 11 mei 2009 12:33 schreef Burnett het volgende:
reunion
Warm...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:49 schreef tomtomaat het volgende:
abba, cliff richard, celine dion, julio iglessias, johnny logan?
En dat is #5 (geen Logan)quote:
quote:is een thermohardende kunststof, die kan worden gebruikt om composieten mee te vervaardigen.
quote:Tijdens productie is het materiaal dun-vloeibaar en leent het zich tot het impregneren van vezelmateriaal. De op deze manier vervaardigde composieten zijn weer- en waterbestendig en worden gebruikt voor de vervaardiging van onder andere zeilboten. Daarnaast wordttoegepast als basis voor veel producten. Een paar voorbeelden daarvan zijn:
lijm, verf (natlak en poederlak) en printplaten voor elektronische schakelingen.
Dat is toch kunsthars?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:25 schreef RoofingBurner het volgende:
niet dat mijn Grieks zo goed is wat dat is het niet, maar bedoel je soms epoxyhars?
Ik zocht echt naar het woord epoxy, dus RoofingBurner +1quote:Op maandag 11 mei 2009 14:25 schreef RoofingBurner het volgende:
niet dat mijn Grieks zo goed is wat dat is het niet, maar bedoel je soms epoxyhars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |