quote:Op zondag 10 mei 2009 23:35 schreef MaJo het volgende:
Weisglas
Dat als je iets hebt gedaan, wat op dat moment nog niet strafbaar was, ook niet bestraft mag worden als de wet verandert.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:39 schreef MaJo het volgende:
Politieke vragen![]()
Wat houdt het legaliteitsbeginsel in?
Het heeft meer met rechten te makenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:41 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
dit heb ik nog niet gehad bij maatschappijleer majo
De formulering is niet helemaal juist maar dat is inderdaad wat ik zoekquote:Op zondag 10 mei 2009 23:41 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Dat als je iets hebt gedaan, wat op dat moment nog niet strafbaar was, ook niet bestraft mag worden als de wet verandert.
Of is dat wat anders?
een ongelukquote:Op zondag 10 mei 2009 23:48 schreef Anywhere het volgende:
Ok, kijken of ik iets kan verzinnen.
Waardoor is de handicap die Dr. House in de serie House M.D. heeft veroorzaakt?
Het is geen verlamming, maar ik ben ook echt op zoek naar de oorzaak. Niet naar de handicap zelf.quote:
Dat was het begin ja, en waardoor is het blijvend geworden? Ik tel het nog niet helemaal goed.quote:
Lupus wordt wel vaak genoemd in de House-afleveringen, maar dat is het niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:59 schreef Platina het volgende:
lupus ofzoiets was het toch. Tenminste zag ik hier een keer staan. Mocht het goed zijn ik ben slapen dus laat maar hangen
ze deed iets waardoor dokter ongelukkig met zijn been terecht kwamquote:Op maandag 11 mei 2009 00:18 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Ik zal een kleine hint geven. Het heeft wat met Stacy te maken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |