Leuke telefoon hoor maar veel te duur voor wat hij kan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:47 schreef Repeat het volgende:
Een reviewer die afgaat op het aantal megapixels van een camera is uberhaupt niet serieus te nemen
Maar ik weet nu iig wel dat ik de N97 moet laten liggen
Ik zou ook niet voor een iphone gaan naar dat van die monopolypositie snap ik niet helemaal... Dat probeert toch iedere fabrikant lijkt me? Nokia zou het liefst zien dat iedereen een Nokia zou kopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:16 schreef Santello het volgende:
Hoe zit het met de kwaliteit van audio? Met oordopjes in.
Aan het youtube filmpje te zien is het super responsive!
Ik ga niet voor de Iphone in verband met de monopoly situatie die ze willen creëren.
Omnia HD is ook een optie, hmmmmmm echt moeilijk kiezen!
En dan maar zeggen (niet jij in het bijzonder, maar men in het algemeen) dat de iPhone duur isquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:08 schreef Badabingea het volgende:
http://www.one.nl/aanbied(...)or-%E2%82%AC-17895-0
quote:
De iPhone is ook duur. Maar dit slaat allesquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:50 schreef Kremers het volgende:
[..]
En dan maar zeggen (niet jij in het bijzonder, maar men in het algemeen) dat de iPhone duur is
Nee, die 5800 is bagger.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al om was
Koop gewoon een 5800 en hou wat geld in je zak. Daar zul je nooit spijt van krijgen.
Wat is het verschil met de N97, buiten het toetsenbord, extreem grote geheugen, en het extreme prijsverschil?quote:
Lelijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de N97, buiten het toetsenbord, extreem grote geheugen wat je nooit vol krijgt, en het extreme prijsverschil?
Lelijk?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:38 schreef raaavi het volgende:
[..]
Lelijk.
Misschien dat wanneer de N97 uit is, ik weer om ben naar die
maar duurt me gewoon te lang.
ook al heb ik hem in September pas nodig.
ik hoor niet zo veel goeie dingen over het besturings systeem in combinatie met touch.
en Android lijkt me echt iets voor de toekomst
ben ook een beetje een google fanboy.
Ja, maar voor je gevoel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lelijk?![]()
Zijn praktisch hetzelfde![]()
[ afbeelding ]
Waarom duurt het je trouwens te lang als je pas in september pas een nieuwe mobiel gaat nemen? Dan heb je toch nog even?
lees is een klein beetje terugquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:42 schreef Kremers het volgende:
Wacht dan tot half juliDan wordt de HTC Hero gelanceerd, de nieuwste Android telefoon van HTC.
Probeer ook eens elders te verlengen met het toestel naar keuze. Dat kan je veel geld schelen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:33 schreef IceDustbin2 het volgende:
Hij is al te bestellen op de nokia site. En zoals hierboven genoemd is ie ook al te vinden op de vodafone site. Alleen op mijnaanbod.vodafone.nl waar ik mn abbonement wil verlengen staat ie er nog niet tussen
dat word dus bellen maandag, aangezien ze in het weekend gesloten zijn
hoe bedoel je? ik ben namelijk wel tevreden over vodafone..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Probeer ook eens elders te verlengen met het toestel naar keuze. Dat kan je veel geld schelen.
Ja hoeft je toestel + abo niet bij Vodafone zelf af te sluiten hoor. Je kunt ook naar bijvoorbeeld 2call.nl gaan, vaak nog goedkoper.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:06 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
hoe bedoel je? ik ben namelijk wel tevreden over vodafone..
laat maar horen wat daar uit komt, dan probeer ik t zelfde welquote:Op zondag 28 juni 2009 11:32 schreef INViCTuS het volgende:
Gsmtrack zou bijvoorbeeld ook kunnen. Ik ben ook klant van Vodafone en ben daar wel tevreden maar niet helemaal tevreden met de prijs icm verlenging van de N97. Ik ga dus bellen naar 1200 en onderhandelen...
31 augustus werd laats bekent gemaakt op tweakersquote:Op maandag 29 juni 2009 17:57 schreef -Menn0- het volgende:
Maar waneer releasen ze dat crack ding nou eens
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:42 schreef raaavi het volgende:
[..]
31 augustus werd laats bekent gemaakt op tweakers
onderandere door de vele software fouten.
Get your facts rightquote:Op maandag 29 juni 2009 18:42 schreef raaavi het volgende:
[..]
31 augustus werd laats bekent gemaakt op tweakers
onderandere door de vele software fouten.
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:12 schreef FortunaHome het volgende:
Denken jullie dat het nut heeft om te bellen en hem voor een flink lagere prijs te eisen, op straffe van opzeggen van abonnement?
Ik bel net en ze kunnen hem niet aanbieden voor verlengingen telefonisch. Ik moest maar naar gsmweb ofzo gaan ;-)quote:
hi 30?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:18 schreef Catch22- het volgende:
dan heb je ook niet echt een duur abo
Had ik je van tevoren ook kunnen vertellen... Niet vernieuwend, te duur, waarschijnlijk traag (kan filmpje nu niet kijken) en buggy.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:51 schreef Kremers het volgende:
Hier een review van phonedog.com:
Deel 1:
Deel 2:
Eindoordeel is niet bijzonder positief....
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Had ik je van tevoren ook kunnen vertellen... Niet vernieuwend, te duur, waarschijnlijk traag (kan filmpje nu niet kijken) en buggy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |