laat maar horen wat daar uit komt, dan probeer ik t zelfde welquote:Op zondag 28 juni 2009 11:32 schreef INViCTuS het volgende:
Gsmtrack zou bijvoorbeeld ook kunnen. Ik ben ook klant van Vodafone en ben daar wel tevreden maar niet helemaal tevreden met de prijs icm verlenging van de N97. Ik ga dus bellen naar 1200 en onderhandelen...
31 augustus werd laats bekent gemaakt op tweakersquote:Op maandag 29 juni 2009 17:57 schreef -Menn0- het volgende:
Maar waneer releasen ze dat crack ding nou eens
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:42 schreef raaavi het volgende:
[..]
31 augustus werd laats bekent gemaakt op tweakers
onderandere door de vele software fouten.
Get your facts rightquote:Op maandag 29 juni 2009 18:42 schreef raaavi het volgende:
[..]
31 augustus werd laats bekent gemaakt op tweakers
onderandere door de vele software fouten.
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:12 schreef FortunaHome het volgende:
Denken jullie dat het nut heeft om te bellen en hem voor een flink lagere prijs te eisen, op straffe van opzeggen van abonnement?
Ik bel net en ze kunnen hem niet aanbieden voor verlengingen telefonisch. Ik moest maar naar gsmweb ofzo gaan ;-)quote:
hi 30?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:18 schreef Catch22- het volgende:
dan heb je ook niet echt een duur abo
Had ik je van tevoren ook kunnen vertellen... Niet vernieuwend, te duur, waarschijnlijk traag (kan filmpje nu niet kijken) en buggy.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:51 schreef Kremers het volgende:
Hier een review van phonedog.com:
Deel 1:
Deel 2:
Eindoordeel is niet bijzonder positief....
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Had ik je van tevoren ook kunnen vertellen... Niet vernieuwend, te duur, waarschijnlijk traag (kan filmpje nu niet kijken) en buggy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |