abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70541884
Als ze slim zijn daar bij Nokia gebruiken ze Android voor de N98. Symbian is niet geschikt voor een touchscreen telefoon, dat zie je ook voorbij komen in de review die ik gepost heb.
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Had ik je van tevoren ook kunnen vertellen... Niet vernieuwend, te duur, waarschijnlijk traag (kan filmpje nu niet kijken) en buggy.
Het is dus gewoon een regelrechte shit telefoon Het OS ziet er echt niet uit, en als ik die reviewer zo met de touch interface zie klooien... (groot nadeel van resistive screen)
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:03:01 #253
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_70542205
quote:
Geruchten die gevoed worden doordat mensen een tag opnemen in hun twitterberichten. Wat een onzin allemaal. De N97 heeft er overigens bijna 1,5 jaar over gedaan om in de winkels te liggen nadat ze hem aankondigden dus zo'n vaart zal het allemaal niet lopen.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:58:05 #254
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_70543880
Ik heb me nog maar weinig verdiept in andere telefoons eigenlijk...niet alle berichten zijn positief over de N97 blijkt dus wel. Toch wil ik um eigenlijk wel hebben en weet dus eigenlijk ook weinig alternatieven. aan de andere kant wil ik ook gewoon van de N73 af en wat dat betreft zal de N97 een hele vooruitgang zijn lijkt mij.

Dat bericht over de N98 is volgens mij niks mis mee, gewoon een geruchten bericht waarbij waarschijnlijk in september de N98 zal worden aangekondigt maar we er vanuit mogen gaan dat dat nog wel een jaar op zich laat wachten denk ik zo....
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_70544028
Verdiep je even in de HTC hero zou ik zeggen. Je zegt zelf al dat je twijfelt over de N97, dan zou ik hem niet zomaar kopen zonder eerst te kijken naar andere telefoons.

Zoek gewoon even via google naar HTC Hero of HTC Magic en bepaal aan de hand van wat je leest of de N97 wel de juiste keus is. Beetje zonde om een telfoon van ¤700 aan te schaffen als je niet zeker weet of het wel de juiste keus is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kremers op 01-07-2009 13:11:39 ]
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:25:05 #256
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_70544857
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:03 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Geruchten die gevoed worden doordat mensen een tag opnemen in hun twitterberichten. Wat een onzin allemaal. De N97 heeft er overigens bijna 1,5 jaar over gedaan om in de winkels te liggen nadat ze hem aankondigden dus zo'n vaart zal het allemaal niet lopen.
1,5 jaar? volgens mij is die pas aan het begin van dit jaar aangekondigd?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:27:52 #257
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_70544960
naast enkele negatieve dingen die overigens elke telefoon wel heeft heeft ie ook wel veel goede dingen vind ik en valt ook te lezen.

hier staan meer reviews.. http://www.portablegear.nl/test/Nokia_N97.htm
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_70547578
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:03 schreef Kremers het volgende:
Verdiep je even in de HTC hero zou ik zeggen. Je zegt zelf al dat je twijfelt over de N97, dan zou ik hem niet zomaar kopen zonder eerst te kijken naar andere telefoons.

Zoek gewoon even via google naar HTC Hero of HTC Magic en bepaal aan de hand van wat je leest of de N97 wel de juiste keus is. Beetje zonde om een telfoon van ¤700 aan te schaffen als je niet zeker weet of het wel de juiste keus is.
er loopt ook een topic over de htc hero
  Nerd met benen woensdag 1 juli 2009 @ 16:29:34 #259
18073 miss_bleu
pi_70551280
hm mik weet dat ik het beste nog een maandej of 3 kan wachten. Maar het is zoooo moeilijk om hem niet alvast te bestellen
pi_70556525
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:29 schreef miss_bleu het volgende:
hm mik weet dat ik het beste nog een maandej of 3 kan wachten. Maar het is zoooo moeilijk om hem niet alvast te bestellen
ik zou wachten zo geweldig is die niet..
  FOK!fotograaf woensdag 1 juli 2009 @ 19:39:42 #261
159915 -Menn0-
MNO
pi_70557003
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:26 schreef raaavi het volgende:

[..]

ik zou wachten zo geweldig is die niet..
Haha jij zat er in het begin zo op te geilen
,,/
pi_70569960
Ach voor een jaartje.
  donderdag 2 juli 2009 @ 08:46:07 #263
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70570706
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:39 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ik ook, maar het valt een beetje tegen vooralsnog.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_70571171
slim dat van die n98 in september. Of het nou waar is of niet nu gaat niemand meer die n97 halen als er al geruchten zijn over een opvolger twee maanden later
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:17:33 #265
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_70571353
Ik ga hem gewoon halen. Er zal altijd een nieuw toestel uitkomen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_70571424
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:17 schreef Paxlie het volgende:
Ik ga hem gewoon halen. Er zal altijd een nieuw toestel uitkomen
dat is waar en als die n98 echt op de planning staat is die er nokia kennende toch niet voor het eind van het jaar, alleen zon gerucht kan natuurlijk de verkeerde signalen uitzenden
pi_70571656
Nieuwe toestellen komen er altijd. Nieuwe computers ook en nieuwe fototoestellen ook. Als je daar niet tegen kan, kan je nooit meer een elektronisch apparaat kopen.
pi_70572147
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:30 schreef Repeat het volgende:
Nieuwe toestellen komen er altijd. Nieuwe computers ook en nieuwe fototoestellen ook. Als je daar niet tegen kan, kan je nooit meer een elektronisch apparaat kopen.
Dat zeg ik toch ook niet, ik zeg alleen dat er nu geruchten gaan dat er een n98 komt, de opvolger van de N97 terwijl die er nog niet of net is. Das hetzelfde als dat je zegt ja de Iphone 3G S is er nu maar in september komt de Iphone 3GTi....
pi_70573984
Ik heb nog geen 1 objectieve review gezien van de N97. De Apple fanboy kraakt het ding volledig af en de Nokia fanboy prijst het de wereld in.
pi_70576042
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:39 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ik had wel wat meer verwacht van Symbian. maar het is echt bagger + Touchscreen werkt niet echt zoals ik had verwacht.

En vind hem toch best wel overprices.
+ de gratis apps voor Android worden met de dag beter.
pi_70577536
Ik denk dat deze het gaat worden voor mij. Mijn oude telefoon begint steeds meer defecten te vertonen. Het zal toch wel mogelijk zijn om mijn Vodafone 2 maanden voor het einde te verlengen met nieuwe telefoon? Of moet ik tot het einde van het abbo wachten? Overigens, is het bij telefoons zo dat hij op de eerste dag dat hij uitkomt uitverkocht zal raken? Heb er weinig verstand van. In ieder geval bedankt voor de dicussies en bronnen in dit topic
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_70578261
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:12 schreef raaavi het volgende:

[..]

Ik had wel wat meer verwacht van Symbian. maar het is echt bagger + Touchscreen werkt niet echt zoals ik had verwacht.

En vind hem toch best wel overprices.
+ de gratis apps voor Android worden met de dag beter.
Het probleem van Symbian zit hem in het feit dat dit OS niet geoptimaliseerd is voor touchscreen gebruik. iPhone OS, Android en WebOS zijn van de grond af aan gebouwd rond navigatie met touchscreen en gebruik van vingers en doen het daarom veel beter op dit gebied.
pi_70581365
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:29 schreef Kremers het volgende:

[..]

Het probleem van Symbian zit hem in het feit dat dit OS niet geoptimaliseerd is voor touchscreen gebruik. iPhone OS, Android en WebOS zijn van de grond af aan gebouwd rond navigatie met touchscreen en gebruik van vingers en doen het daarom veel beter op dit gebied.
Daarom vind ik het tegenvallen, ik dacht dat ze hier wel wat meer op gerekend zouden hebben.

Andriod
pi_70582917
Met de G1 vond ik dat de apps totaal niet gericht waren op de Nederlandse markt. Sommige waren echt alleen voor de Amerikaanse markt, buiten dat zag het er allemaal amateuristisch uit.

Hoop voor je dat dat verbeterd is
pi_70583048
Dat ligt ook meer aan Sony. Symbian is nog niet zo ver, ze hebben één OS voor zowel touch als niet touch toestellen en dat werkt gewoon niet. Als Symbian een touchscreen OS wil maken zullen ze alles wat ze nu hebben buiten beschouwing moeten laten en helemaal opnieuw moeten beginnen. Zo heeft Palm ook het WebOS systeem ontwikkeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')