Dat is zeker wel nuttig, bedenk eens hoe goed je je uit hachelijke situaties kan redden als je een meisje vraagt je af te trekken en ze zegt nee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hoop het welwant ik ben het wachten waard natuurlijk
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is zeker wel nuttig, bedenk eens hoe goed je je uit hachelijke situaties kan redden als je een meisje vraagt je af te trekken en ze zegt nee!
Dan duw je dr een fototoestel in de hand en zeg je dat je gewoon een foto maken bedoelde!
En als je vraagt of ze aan je pieleke wil zitten, trek je een kuiken uit je zak en laat je haar voelen!
Als ze ja zegt, laat je dta kuiken en t fototoestel gewoon achterwegeOk, dan zal ik voortaan op stap gaan met een fototoestel en een kuikentje in mijn zakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Hij is er dan ook heel goed in!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
hahah djayzz is dat nu 3x in een rij TS zijn ?
En een bad erbij!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
En je had in de tt iets met pielekes en aftrekken moeten doen
Trekken pielekes af ofzo!
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
hahah djayzz is dat nu 3x in een rij TS zijn ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Dan zou het zijn geworden:quote:
[Singles] zijn vies.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan zou het zijn geworden:
[Singles] hebben geen bad maar badderen graag
of
[Singles] trekken graag pielekes af in bad
of
[Singles] Willen in bad
Maar dat vond ik maar niks
Ja, maar daar had ik ff geen zin inquote:
Ga jij maar op je back liggenquote:
WBquote:
Ik heb het niet over pielekes die vies zijn. KZ is per definitie viesquote:
Het schijnt!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef dawg het volgende:
Een pielekestopic ofzo. JBtje weet er alles van kennelijk.
wutquote:Op zondag 10 mei 2009 19:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
WB
Hoe is 't gister afgelopen met jou en je hetero ex met zijn slaapspullen? (of was dat niet gister)
pieleke is een Brabants woord voor kuikentjequote:Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Een pielekestopic ofzo. JBtje weet er alles van kennelijk.
Ga je dat elke keer vertellen?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
pieleke is een Brabants woord voor kuikentje
Als je dat bij mij maar laat.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Donderdag druk? dan kani k jou eens goed achter de oortjes wassen onder de douche
We hebben... uh... sex gehad...quote:Op zondag 10 mei 2009 19:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
WB
Hoe is 't gister afgelopen met jou en je hetero ex met zijn slaapspullen? (of was dat niet gister)
Hoe kom jij aan die wijsheid dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
pieleke is een Brabants woord voor kuikentje
Ons?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga jij maar op je back liggen
Hoest Ang3l? hoorde ik nu? gaat er morgen voor ons gekookt worden?
En poepen is ook heul wat andersquote:Op zondag 10 mei 2009 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
en aftrekken is Belgisch voor een foto maken.
Hetero my ass!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij had zijn slaapspullen dus toch met een reden meegenomen! Slimme jongen!
nee, de meeste mensen lezen niet terug, dus die weten dan niet dat datb woord is gebruikt.quote:
van mn moeder en omaquote:
quote:
Nergens voor nodig gek! Alleen je schwanz moet je weer even goed schoon schrobben, voor de rest ben je leuk zoals je bent!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ons?
WAT?!
Jezus dat moet ik eerst naar huis, haren wassen, mooi maken....
Had ze wel eerder kunnen zeggen!
Ook goed (mijn opa is weleens gevraagd om iemand af te trekken, dat was toch ect een foto makenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En poepen is ook heul wat anders
Maar tis geen aftrekken, tis een foto trekken.
Hoop jequote:Op zondag 10 mei 2009 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook goed (mijn opa is weleens gevraagd om iemand af te trekken, dat was toch ect een foto makendenk ik dan
)
Het gedeelte over de ass van Ang3l?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat best leuk om te lezen
........ o ja... echte mannen eten geen kaas!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig gek! Alleen je schwanz moet je weer even goed schoon schrobben, voor de rest ben je leuk zoals je bent!
Wat betekent TMI?quote:
O ja, die wilde nu geld van dr oude school he?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
........ o ja... echte mannen eten geen kaas!
[ afbeelding ]
En die moeder heeft nu ook al een boek geschreven.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, die wilde nu geld van dr oude school he?
En al die complimenten voor haar schrijfstijl.. Het was gewoon de schrijfstijl van een kind, niks bijzonder aan.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die moeder heeft nu ook al een boek geschreven.
Geldklopperij van een sletterig kampwijfje.
Ik had het al in de gaten toen ie niet op de andere helft van het bed ging liggen maar tegen me aankroop.quote:
zucht daar gaan we weer?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het al in de gaten toen ie niet op de andere helft van het bed ging liggen maar tegen me aankroop.
Toen kwam de arm om me heen en ik dacht "Zucht, gaan we weer".
En inderdaad..........
(Mja, zo klinkt het net alsof ik het een verplichting vond eigenlijk)
Alweer?quote:
welkom bij de haaaj societyquote:
Dikke knuffelquote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef Murmeli het volgende:
hey dawgje... eigenlijk kut.... ik snap er niks meer van maar ben al een paar weken zo depressief als wat
(niet dat ik nooit lol heb hoor, dat lukt tussendoor nog wel)
en hoe is t met jou?
Oh dat is kut.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef Murmeli het volgende:
hey dawgje... eigenlijk kut.... ik snap er niks meer van maar ben al een paar weken zo depressief als wat
(niet dat ik nooit lol heb hoor, dat lukt tussendoor nog wel)
en hoe is t met jou?
nee, zo kom je niet overquote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef Murmeli het volgende:
ja...hoe was de meet? was t leuk? ik zat bij KZ...was ook heel gezellig, soort minimeet, en savonds heb ik Ang3l gezien in de effenaar![]()
maar ik weet wel een beetje waar het aan ligt maar het is allemaal niet kant en klaar op te lossen en er gaan steeds meer dingen misik zeg: meer pillen erin, maar dan word ik nog suffer dat is ook niks he....
* Murmeli komt hier nu zeker over als een labiele idioot
Ja was tof. En had maar laten weten, mijn stapplannen gingen op het laatste moment niet door, fnr was leuk geweest.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef Murmeli het volgende:
ja...hoe was de meet? was t leuk? ik zat bij KZ...was ook heel gezellig, soort minimeet, en savonds heb ik Ang3l gezien in de effenaar![]()
maar ik weet wel een beetje waar het aan ligt maar het is allemaal niet kant en klaar op te lossen en er gaan steeds meer dingen misik zeg: meer pillen erin, maar dan word ik nog suffer dat is ook niks he....
* Murmeli komt hier nu zeker over als een labiele idioot
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, zo kom je niet over
Soms heb je gewoon periodes dat t niet lekker loopt allemaal...
Ik voel me bijna schuldig dat alles zo fijn is bij mijquote:Op zondag 10 mei 2009 19:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
die periode duurt pas 2 jaar gelukkig![]()
(eigenlijk 34 jaar maar dat klinkt nog mislukter haha)
jah stom!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:57 schreef dawg het volgende:
Ja was tof. En had maar laten weten, mijn stapplannen gingen op het laatste moment niet door, fnr was leuk geweest.
Misschien wat radicaler aanpakken dan onder een steen gaan liggen tot het over is?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja was tof. En had maar laten weten, mijn stapplannen gingen op het laatste moment niet door, fnr was leuk geweest.
Meer pillen is niet altijd beter. En nee hoor, bij mij niet.
Zo kom je idd niet over. Niet hier, en niet IRL.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
Doe eens niet, is nergens voor nodig, is ook niet zo.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
Ja, Helmond, dus minuut of 10 met de trein.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
had leuk geweest, jij ook in de effenaar. woont u daar in de buurt dan?
maar dacht dat het wel algemeen bekend was dat ang3l en ik in de effenaar hadden afgesproken?
jij hebt je portie wel gehad denk ik zoquote:Op zondag 10 mei 2009 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel me bijna schuldig dat alles zo fijn is bij mij
ik doe mn best.....quote:Op zondag 10 mei 2009 19:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Misschien wat radicaler aanpakken dan onder een steen gaan liggen tot het over is?
Hey!quote:
Nou ja, het was natuurlijk niet zo gezellig als het had kunnen zijn. Ik was er nietquote:Op zondag 10 mei 2009 20:07 schreef Murmeli het volgende:
hai tijn... moe en ziekig? te veel gezopen gisteren op de meet?
maarre vertel allemaal eens. is het laat geworden? zijn er nog stelletjes ontstaan? was het gezellig? viel het mee, viel het tegen? ik wil alles weten
Nee, ik heb geen kater.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:07 schreef Murmeli het volgende:
hai tijn... moe en ziekig? te veel gezopen gisteren op de meet?
maarre vertel allemaal eens. is het laat geworden? zijn er nog stelletjes ontstaan? was het gezellig? viel het mee, viel het tegen? ik wil alles weten
Modjes.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Het was gezellig Murm
Ook gezellig met de modjes erbij
Zijn er nietquote:
What happens at the singlesmeet stays at the singlesmeet.quote:
sorryquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef Duimelot het volgende:
ik heb de liefste dinnetjes van de hele wereld!
die weten me echt binnen no time van een emotioneel wrak (beetje overdreven maar toch :p) weer in een geweldige zelfverzekerde vrouw om te toveren enkel met een paar lieve woordjes, wijze raad en een flinke schop onder de kont
Ejjj! dat is cool!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef Duimelot het volgende:
die weten me echt binnen no time van een emotioneel wrak (beetje overdreven maar toch :p) weer in een geweldige zelfverzekerde vrouw om te toveren enkel met een paar lieve woordjes, wijze raad en een flinke schop onder de kont
jij wil een zelfverzekerde vrouw worden?quote:
Wat stoer! Iets met paarden?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:21 schreef Pien85 het volgende:
Hi!
Ik vertrek donderdag voor minimaal 4 weken naar Tsjechië
En zondag dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:21 schreef Pien85 het volgende:
Hi!
Ik vertrek donderdag voor minimaal 4 weken naar Tsjechië
Nee, dat nog net niet, maar vandaag is gewoon een klote dag..quote:Op zondag 10 mei 2009 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij wil een zelfverzekerde vrouw worden?
Wil je erover praten?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dat nog net niet, maar vandaag is gewoon een klote dag..
Tof! Zo heb ik er ook een paarquote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tis er Snuit?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
*knuffel*quote:Op zondag 10 mei 2009 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
*Hele Stevige Knuffel*quote:Op zondag 10 mei 2009 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Kort samengevat... Het is moederdag...
In die zin.. ja kut dan zeg!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Da ga je toch met jezelf spelen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef KudFokker het volgende:
Entertain me please
Verveel me best wel!
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou, moederdag, en overal waar je komt, alles wat je ziet, overal wordt daar aandacht aan besteed. en dat is stom!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:27 schreef Murmeli het volgende:
snuit waarom heb jij een klote dag? misschien moeten we dan tegen elkaar gaan klagen ofzo
*knuffel geeft*quote:Op zondag 10 mei 2009 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Het zelfde als wat ik nu doen, en wat meer rijden, en kijken hoe het met Dexter gaat enzoquote:
ja super leuk weekend gehadquote:Op zondag 10 mei 2009 20:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ejjj! dat is cool!!!
hoe was het met degene die je weer zou zien dit weekend? leuk geweest?
Coolquote:Op zondag 10 mei 2009 20:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het zelfde als wat ik nu doen, en wat meer rijden, en kijken hoe het met Dexter gaat enzoDexter is de eerste zoon van een van onze paarden, en staat te koop... Dus ik ga meteen even kijken of het wat is
Daar ben ik hoe dan ook met je eens!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, moederdag, en overal waar je komt, alles wat je ziet, overal wordt daar aandacht aan besteed. en dat is stom!
Leuk! En dat in Tsjechië?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het zelfde als wat ik nu doen, en wat meer rijden, en kijken hoe het met Dexter gaat enzoDexter is de eerste zoon van een van onze paarden, en staat te koop... Dus ik ga meteen even kijken of het wat is
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, moederdag, en overal waar je komt, alles wat je ziet, overal wordt daar aandacht aan besteed. en dat is stom!
Er zijn wel meer dingen stom. Maar inderdaad een beetje minder mag ook wel.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wel terug komen hoor.quote:
Jep, westernquote:Op zondag 10 mei 2009 20:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vet!Met cowboy Pien de zonsondergang in rijden! Of rij je geen western?
Nee, gewoon rijden en uitmesten enzoquote:Op zondag 10 mei 2009 20:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gelukkig! Moet je daar dan paarden gaan inrijden?
Wel jammer van het paardenmeisje?
Vast niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:45 schreef djayzz het volgende:
Hoi, terug van het dinerheb ik nog wat gemist?
Nog leuker! Hoe kom je ineens aan dit baantje dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, gewoon rijden en uitmesten enzoEn ja, jammer van Julia, maar helaas...
Jullie zijn in anderhalf uur ook niet verder dan 150 posts gekomen.. dus inderdaad niet zo heel veel.quote:
We durfden niet zo hard.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jullie zijn in anderhalf uur ook niet verder dan 150 posts gekomen.. dus inderdaad niet zo heel veel.
Ik ben er pas sinds half acht.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jullie zijn in anderhalf uur ook niet verder dan 150 posts gekomen.. dus inderdaad niet zo heel veel.
Ow ok, wanneer komt de verfilming?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik ben inmiddels bevallen van een gezonde zoon, getrouwd en weer gescheiden, heb in een rondtrekkend circus gewerkt, maar doe nu weer gewoon wat administratiefs en heb een uitvinding gedaan die ik probeer te slijten aan de hoogste bieder
Je hebt heel wat gemist dus
Nou, dat paard dat te koop staat... Dat werd aan ons aangeboden... En die eigenaresse was gisteren bij ons op stal... Vertelde dat ze daar altijd mensen zoeken... Dus ik heb even gemailt, en zodoendequote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog leuker! Hoe kom je ineens aan dit baantje dan?
Ze is er vast nog wel wanneer je terug komt.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik ben inmiddels bevallen van een gezonde zoon, getrouwd en weer gescheiden, heb in een rondtrekkend circus gewerkt, maar doe nu weer gewoon wat administratiefs en heb een uitvinding gedaan die ik probeer te slijten aan de hoogste bieder
Je hebt heel wat gemist dus
Haha, contacten! Maar super leuk voor je! Werken daar meerdere buitenlanders?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, dat paard dat te koop staat... Dat werd aan ons aangeboden... En die eigenaresse was gisteren bij ons op stal... Vertelde dat ze daar altijd mensen zoeken... Dus ik heb even gemailt, en zodoende
Het is van een nederlandse eigenaar, dus veel nederlanders daarquote:Op zondag 10 mei 2009 20:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, contacten! Maar super leuk voor je! Werken daar meerdere buitenlanders?
Wauw, echt een droom baantje!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het is van een nederlandse eigenaar, dus veel nederlanders daar
Tof, kun je rijden? Of helemaal niet?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wauw, echt een droom baantje!Ik wil misschien nog een x gaan solliciteren in Ierland bij een landgoed. Ook zo'n heerlijk baantje met geweldige paarden.
Ah tofquote:Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ofresca is de naam van mijn eigen paard.
hai meisje! ook een kus van mijquote:
Wat ziet dat er leuk uit! En Dexter kijkt wel heel erg stoer in de camera.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah tofKijk anders even op de website: http://www.country-rose-ranch.nl/
Hoe was het bij "mams" ?quote:
Doe maar jaquote:Op zondag 10 mei 2009 21:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat ziet dat er leuk uit! En Dexter kijkt wel heel erg stoer in de camera.![]()
Ander onderwerp nu maar?
Ja ik wilde ook al weg gaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
't ging over paarden. Alle mannen zijn nu natuurlijk bang weggerend!
Ja, moest gisterenavond werken. Was saai, rustig, teveel Polen in de zaak. Maar goed, wel gewoon de uurtjes gemaakt enz. Volgende week weerquote:Op zondag 10 mei 2009 21:08 schreef Murmeli het volgende:
hai meisje! ook een kus van mij
heb je gewerkt dit weekend? nog steeds leuk enzo?
Verzin eens iets leuks.quote:
Heyquote:
Heey Tijn, kom jij eens een keer zelf met wat input, je laat het altijd van anderen afhangen..quote:
Die was erg gezelligquote:
Hoe was je etentjequote:Op zondag 10 mei 2009 21:17 schreef Belsezar het volgende:
Zo en hoe is het hier op deze mooie zondagavond?
klinkt goed, bandjesquote:Op zondag 10 mei 2009 21:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, moest gisterenavond werken. Was saai, rustig, teveel Polen in de zaak. Maar goed, wel gewoon de uurtjes gemaakt enz. Volgende week weer
En ze hebben hier elk jaar bandjesavond, is buiten met, je raadt het al, bandjes. Daar heeft hij mij gisteren ook voor gevraagd, dus dat is wel tofIk ga er zelf elk jaar heen dus ik vind het erg leuk daar nu dan te werken
Jij ook leuke dingen gedaan lees ik. Vandaag nog wat gedaan?
Ja is altijd heel leuk, leuke sfeer enz. Al is de muziek niet altijd mijn ding. Ben benieuwd hoe het is om er dan te werken.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:18 schreef Murmeli het volgende:
klinkt goed, bandjes
vandaag ben ik bij een vriendin geweest. was heel gezellig!! in de tuin 3 liter thee weggezopen
komen we bij jou bier drinken dan;) wanneer is het?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja is altijd heel leuk, leuke sfeer enz. Al is de muziek niet altijd mijn ding. Ben benieuwd hoe het is om er dan te werken.
Klinkt gezellig, het was lekker weer
Erg leuk en lekker. Braziliaanse eigenaar van dat nieuwe restaurant dus meteen de keuken in komen enzo en koffie drinken met hem en zijn vrouw naderhand. Mijn moeder had het heel erg naar haar zin.quote:
Tsja dat is mijn aard. En vandaag heb geen inspiratie om iets te bedenken.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey Tijn, kom jij eens een keer zelf met wat input, je laat het altijd van anderen afhangen..
Een geslaagde avond dus weerquote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Erg leuk en lekker. Braziliaanse eigenaar van dat nieuwe restaurant dus meteen de keuken in komen enzo en koffie drinken met hem en zijn vrouw naderhand. Mijn moeder had het heel erg naar haar zin.
Waar werk je dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja is altijd heel leuk, leuke sfeer enz. Al is de muziek niet altijd mijn ding. Ben benieuwd hoe het is om er dan te werken.
Klinkt gezellig, het was lekker weer
Wat heb je allemaal gedaan dan?quote:
27 juniquote:Op zondag 10 mei 2009 21:22 schreef Murmeli het volgende:
komen we bij jou bier drinken dan;) wanneer is het?
Die tekst ging over een speciale avond in Aalsmeer. Ik werk in het weekend in een heel foute kroegquote:
Tis nu weer rustigquote:Op zondag 10 mei 2009 21:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey
Was even een mailtje aan het typen naar iemand. Was leuk en gezellig bij mams. Toch wel weer veel nagedacht over jeugd. Dus ben nu een beetje timide.
Hoe is hier de bash nog afgelopen?
Dat zekerquote:
Hoe fout?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die tekst ging over een speciale avond in Aalsmeer. Ik werk in het weekend in een heel foute kroeg
quote:
Jij hebt gelurkt!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Dag mensen
Hoe is "de dag" bevallen?
Welke dag is bevallenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Dag mensen
Hoe is "de dag" bevallen?
Deze is helemaal uit elkaar geweest, gereviseerd en vandaag weer in elkaar gezet:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze wat dingetjes afgemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier en het zou best wel meevallen.quote:
Inderdaad een beetje laatquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze is helemaal uit elkaar geweest, gereviseerd en vandaag weer in elkaar gezet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze wat dingetjes afgemaakt:Een echte mannendag dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Gewoon van die bagger carnaval muziek enz. Veel NL talig.quote:
[..]
Deze is helemaal uit elkaar geweest, gereviseerd en vandaag weer in elkaar gezet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze wat dingetjes afgemaakt:Dat wil ik ook leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje laat
@ tijn
Moederdag dag
& stiekem is het gewoon leuke muziekquote:Op zondag 10 mei 2009 21:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon van die bagger carnaval muziek enz. Veel NL talig.
Haha, dat zeker ja. Maar ben er al een tijdje mee bezig en begint eindelijk wat te vorderen nuquote:
Dat is niet mijn ding. Ik ben meer van rock/metalquote:Op zondag 10 mei 2009 21:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon van die bagger carnaval muziek enz. Veel NL talig.
Dat zeker! Maar ik ben nog nooit zo ver weg geweestquote:Op zondag 10 mei 2009 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier en het zou best wel meevallen.
Zie het als een vakantie.
Productieve dag dusquote:Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, dat zeker ja. Maar ben er al een tijdje mee beezig en begint eindelijk wat te vorderen nu
Ach ik sta op elke muzieksoort als een malloot te dansenquote:
Daar heb ik helemaal niets mee.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is niet mijn ding. Ik ben meer van rock/metal
aldus een brabanderquote:Op zondag 10 mei 2009 21:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
& stiekem is het gewoon leuke muziek
Whehe, dat klinkt erg bekendquote:Op zondag 10 mei 2009 21:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach ik sta op elke muzieksoort als een malloot te dansenZelfs nuchter achter de bar
[..]
Daar heb ik helemaal niets mee.
Spannend.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zeker! Maar ik ben nog nooit zo ver weg geweest
Die geen carnavalfan isquote:
quote:
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach ik sta op elke muzieksoort als een malloot te dansenZelfs nuchter achter de bar
[..]
Daar heb ik helemaal niets mee.
Hoiquote:
Ja dat zeker, kan niet wachten eerlijk gezegdquote:Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Productieve dag dus
Mooi dat het opschiet
Kom een keer bij mij in de kroegquote:
[..]
Deze is helemaal uit elkaar geweest, gereviseerd en vandaag weer in elkaar gezet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze wat dingetjes afgemaakt:Is dat mijn oude kleppendeksel of heb je dezelfde kleur gebruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Hey Tally!!quote:
Hoeveel werk gaat er nog inzitten dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat zeker, kan niet wachten eerlijk gezegd
Hahahaquote:Op zondag 10 mei 2009 21:46 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Dankje MRN, die smilie kon ik niet vinden..
Is idd lastig om die te zien icm brabandersquote:Op zondag 10 mei 2009 21:46 schreef hardromacore het volgende:
Dankje MRN, die smilie kon ik niet vinden..
En terechtquote:
Zelfde kleur. Of zelfde, beetje blauw/grijs achtig is het, moeilijk te zien op foto. http://alternative-music.nl/civic/d15z6/ staan nog wat fotos.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is dat mijn oude kleppendeksel of heb je dezelfde kleur gebruikt?
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Het topic zit vol brabanders.. Allemaal nerds dat daar wonen
Reserve Belgenquote:
De meet heeft het bewezenquote:
B-95P ELECTRON BLUE P. 2C 1999-2002 53996 * 953996 *quote:Op zondag 10 mei 2009 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfde kleur. Of zelfde, beetje blauw/grijs achtig is het, moeilijk te zien op foto. http://alternative-music.nl/civic/d15z6/ staan nog wat fotos.
Inderdaad er komt te weinig uit het mooie Twentequote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom woon jij daar dan niet?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind Volendam ook cool! Ik vind zoveel plaatsen cool trouwens..quote:Op zondag 10 mei 2009 21:51 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Inderdaad er komt te weinig uit het mooie Twente
quote:
jahquote:Op zondag 10 mei 2009 21:51 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Inderdaad er komt te weinig uit het mooie Twente
Neequote:
TSSSquote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ook van jouquote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat plaatje duurt te langquote:Op zondag 10 mei 2009 21:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
TSSS
Aanshouw mijn geboortestad
[ afbeelding ]
Komt ook uit de tijd dat ik daar woonde
Wij wel inderdaadquote:
Leuke kerk.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
TSSS
Aanshouw mijn geboortestad
[ afbeelding ]
Komt ook uit de tijd dat ik daar woonde
Tja, alleen in de randstad en brabant hebben ze snel internetquote:
Kijk ZILN! Er houdt er al 1tje van onsquote:
Het is ook wel bijzonder dat jij daar al internet hebtquote:Op zondag 10 mei 2009 21:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Er komt hier, naast mij, volgens mij helemaal niemand uit Groningen. Stelletje aanstellers.
Krijg je met al die nerds die anders zelfmoord gaan plegenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, alleen in de randstad en brabant hebben ze snel internet
Ja wel Realzeus die komt uit Zuid-Larenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Er komt hier, naast mij, volgens mij helemaal niemand uit Groningen. Stelletje aanstellers.
Lief hè!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kijk ZILN! Er houdt er al 1tje van ons
precies, bij mij was het plaatje zo binnenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, alleen in de randstad en brabant hebben ze snel internet
en dat allemaal omdat je jaloers op ons mooie plekje bentquote:
Dan zou FOK! uitsterven.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je met al die nerds die anders zelfmoord gaan plegen
overlopertquote:
Dat is Drenthe.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wel Realzeus die komt uit Zuidlaren
Whoeohoeoooquote:Op zondag 10 mei 2009 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kijk ZILN! Er houdt er al 1tje van ons
Ligt dat in Groningen?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wel Realzeus die komt uit Zuid-Laren
Oke, nu ga je ijlenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en dat allemaal omdat je jaloers op ons mooie plekje bent
Ik zou daar nooit willen wonen johquote:
Zonder die nerds geen [singles] topicquote:Op zondag 10 mei 2009 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je met al die nerds die anders zelfmoord gaan plegen
Topo is niet mijn sterkste kantquote:
Nee hoor op FOK! zitten alleen contact gestoorde nerds.quote:
ja, als je het zo bekijkt.......quote:Op zondag 10 mei 2009 22:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
Geen nerds -> geen internet(bedoelde ik dus)
Ik ben weer goed in andere dingen.quote:
quote:
Slaap lekker lieverd. Ik ga met je mee naar dromenland.quote:
Wow, dat is vroeg!quote:
Tijn is inderdaad Top bezigquote:Op zondag 10 mei 2009 22:02 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Tijn man! Wat ben je goed bezig! Ik vind het gewoon zo leuk om te zien en ik weet dat je het meent. Dat stemt me nog meer blij!
Weltrusten dreamerquote:
Dankjequote:Op zondag 10 mei 2009 22:02 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Tijn man! Wat ben je goed bezig! Ik vind het gewoon zo leuk om te zien en ik weet dat je het meent. Dat stemt me nog meer blij!
Intel heeft het al begrepenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
Geen nerds -> geen internet(bedoelde ik dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |