Dat is zeker wel nuttig, bedenk eens hoe goed je je uit hachelijke situaties kan redden als je een meisje vraagt je af te trekken en ze zegt nee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hoop het welwant ik ben het wachten waard natuurlijk
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is zeker wel nuttig, bedenk eens hoe goed je je uit hachelijke situaties kan redden als je een meisje vraagt je af te trekken en ze zegt nee!
Dan duw je dr een fototoestel in de hand en zeg je dat je gewoon een foto maken bedoelde!
En als je vraagt of ze aan je pieleke wil zitten, trek je een kuiken uit je zak en laat je haar voelen!
Als ze ja zegt, laat je dta kuiken en t fototoestel gewoon achterwegeOk, dan zal ik voortaan op stap gaan met een fototoestel en een kuikentje in mijn zakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Hij is er dan ook heel goed in!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
hahah djayzz is dat nu 3x in een rij TS zijn ?
En een bad erbij!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
En je had in de tt iets met pielekes en aftrekken moeten doen
Trekken pielekes af ofzo!
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
hahah djayzz is dat nu 3x in een rij TS zijn ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Dan zou het zijn geworden:quote:
[Singles] zijn vies.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan zou het zijn geworden:
[Singles] hebben geen bad maar badderen graag
of
[Singles] trekken graag pielekes af in bad
of
[Singles] Willen in bad
Maar dat vond ik maar niks
Ja, maar daar had ik ff geen zin inquote:
Ga jij maar op je back liggenquote:
WBquote:
Ik heb het niet over pielekes die vies zijn. KZ is per definitie viesquote:
Het schijnt!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef dawg het volgende:
Een pielekestopic ofzo. JBtje weet er alles van kennelijk.
wutquote:Op zondag 10 mei 2009 19:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
WB
Hoe is 't gister afgelopen met jou en je hetero ex met zijn slaapspullen? (of was dat niet gister)
pieleke is een Brabants woord voor kuikentjequote:Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Een pielekestopic ofzo. JBtje weet er alles van kennelijk.
Ga je dat elke keer vertellen?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
pieleke is een Brabants woord voor kuikentje
Als je dat bij mij maar laat.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Donderdag druk? dan kani k jou eens goed achter de oortjes wassen onder de douche
We hebben... uh... sex gehad...quote:Op zondag 10 mei 2009 19:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
WB
Hoe is 't gister afgelopen met jou en je hetero ex met zijn slaapspullen? (of was dat niet gister)
Hoe kom jij aan die wijsheid dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
pieleke is een Brabants woord voor kuikentje
Ons?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga jij maar op je back liggen
Hoest Ang3l? hoorde ik nu? gaat er morgen voor ons gekookt worden?
En poepen is ook heul wat andersquote:Op zondag 10 mei 2009 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
en aftrekken is Belgisch voor een foto maken.
Hetero my ass!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij had zijn slaapspullen dus toch met een reden meegenomen! Slimme jongen!
nee, de meeste mensen lezen niet terug, dus die weten dan niet dat datb woord is gebruikt.quote:
van mn moeder en omaquote:
quote:
Nergens voor nodig gek! Alleen je schwanz moet je weer even goed schoon schrobben, voor de rest ben je leuk zoals je bent!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ons?
WAT?!
Jezus dat moet ik eerst naar huis, haren wassen, mooi maken....
Had ze wel eerder kunnen zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |