Dat is zeker wel nuttig, bedenk eens hoe goed je je uit hachelijke situaties kan redden als je een meisje vraagt je af te trekken en ze zegt nee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hoop het welwant ik ben het wachten waard natuurlijk
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is zeker wel nuttig, bedenk eens hoe goed je je uit hachelijke situaties kan redden als je een meisje vraagt je af te trekken en ze zegt nee!
Dan duw je dr een fototoestel in de hand en zeg je dat je gewoon een foto maken bedoelde!
En als je vraagt of ze aan je pieleke wil zitten, trek je een kuiken uit je zak en laat je haar voelen!
Als ze ja zegt, laat je dta kuiken en t fototoestel gewoon achterwegeOk, dan zal ik voortaan op stap gaan met een fototoestel en een kuikentje in mijn zakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Hij is er dan ook heel goed in!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
hahah djayzz is dat nu 3x in een rij TS zijn ?
En een bad erbij!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
En je had in de tt iets met pielekes en aftrekken moeten doen
Trekken pielekes af ofzo!
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
hahah djayzz is dat nu 3x in een rij TS zijn ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Dan zou het zijn geworden:quote:
[Singles] zijn vies.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan zou het zijn geworden:
[Singles] hebben geen bad maar badderen graag
of
[Singles] trekken graag pielekes af in bad
of
[Singles] Willen in bad
Maar dat vond ik maar niks
Ja, maar daar had ik ff geen zin inquote:
Ga jij maar op je back liggenquote:
WBquote:
Ik heb het niet over pielekes die vies zijn. KZ is per definitie viesquote:
Het schijnt!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef dawg het volgende:
Een pielekestopic ofzo. JBtje weet er alles van kennelijk.
wutquote:Op zondag 10 mei 2009 19:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
WB
Hoe is 't gister afgelopen met jou en je hetero ex met zijn slaapspullen? (of was dat niet gister)
pieleke is een Brabants woord voor kuikentjequote:Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Een pielekestopic ofzo. JBtje weet er alles van kennelijk.
Ga je dat elke keer vertellen?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
pieleke is een Brabants woord voor kuikentje
Als je dat bij mij maar laat.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Donderdag druk? dan kani k jou eens goed achter de oortjes wassen onder de douche
We hebben... uh... sex gehad...quote:Op zondag 10 mei 2009 19:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
WB
Hoe is 't gister afgelopen met jou en je hetero ex met zijn slaapspullen? (of was dat niet gister)
Hoe kom jij aan die wijsheid dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
pieleke is een Brabants woord voor kuikentje
Ons?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga jij maar op je back liggen
Hoest Ang3l? hoorde ik nu? gaat er morgen voor ons gekookt worden?
En poepen is ook heul wat andersquote:Op zondag 10 mei 2009 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
en aftrekken is Belgisch voor een foto maken.
Hetero my ass!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij had zijn slaapspullen dus toch met een reden meegenomen! Slimme jongen!
nee, de meeste mensen lezen niet terug, dus die weten dan niet dat datb woord is gebruikt.quote:
van mn moeder en omaquote:
quote:
Nergens voor nodig gek! Alleen je schwanz moet je weer even goed schoon schrobben, voor de rest ben je leuk zoals je bent!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ons?
WAT?!
Jezus dat moet ik eerst naar huis, haren wassen, mooi maken....
Had ze wel eerder kunnen zeggen!
Ook goed (mijn opa is weleens gevraagd om iemand af te trekken, dat was toch ect een foto makenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En poepen is ook heul wat anders
Maar tis geen aftrekken, tis een foto trekken.
Hoop jequote:Op zondag 10 mei 2009 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook goed (mijn opa is weleens gevraagd om iemand af te trekken, dat was toch ect een foto makendenk ik dan
)
Het gedeelte over de ass van Ang3l?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat best leuk om te lezen
........ o ja... echte mannen eten geen kaas!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig gek! Alleen je schwanz moet je weer even goed schoon schrobben, voor de rest ben je leuk zoals je bent!
Wat betekent TMI?quote:
O ja, die wilde nu geld van dr oude school he?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
........ o ja... echte mannen eten geen kaas!
[ afbeelding ]
En die moeder heeft nu ook al een boek geschreven.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, die wilde nu geld van dr oude school he?
En al die complimenten voor haar schrijfstijl.. Het was gewoon de schrijfstijl van een kind, niks bijzonder aan.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die moeder heeft nu ook al een boek geschreven.
Geldklopperij van een sletterig kampwijfje.
Ik had het al in de gaten toen ie niet op de andere helft van het bed ging liggen maar tegen me aankroop.quote:
zucht daar gaan we weer?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het al in de gaten toen ie niet op de andere helft van het bed ging liggen maar tegen me aankroop.
Toen kwam de arm om me heen en ik dacht "Zucht, gaan we weer".
En inderdaad..........
(Mja, zo klinkt het net alsof ik het een verplichting vond eigenlijk)
Alweer?quote:
welkom bij de haaaj societyquote:
Dikke knuffelquote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef Murmeli het volgende:
hey dawgje... eigenlijk kut.... ik snap er niks meer van maar ben al een paar weken zo depressief als wat
(niet dat ik nooit lol heb hoor, dat lukt tussendoor nog wel)
en hoe is t met jou?
Oh dat is kut.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef Murmeli het volgende:
hey dawgje... eigenlijk kut.... ik snap er niks meer van maar ben al een paar weken zo depressief als wat
(niet dat ik nooit lol heb hoor, dat lukt tussendoor nog wel)
en hoe is t met jou?
nee, zo kom je niet overquote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef Murmeli het volgende:
ja...hoe was de meet? was t leuk? ik zat bij KZ...was ook heel gezellig, soort minimeet, en savonds heb ik Ang3l gezien in de effenaar![]()
maar ik weet wel een beetje waar het aan ligt maar het is allemaal niet kant en klaar op te lossen en er gaan steeds meer dingen misik zeg: meer pillen erin, maar dan word ik nog suffer dat is ook niks he....
* Murmeli komt hier nu zeker over als een labiele idioot
Ja was tof. En had maar laten weten, mijn stapplannen gingen op het laatste moment niet door, fnr was leuk geweest.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef Murmeli het volgende:
ja...hoe was de meet? was t leuk? ik zat bij KZ...was ook heel gezellig, soort minimeet, en savonds heb ik Ang3l gezien in de effenaar![]()
maar ik weet wel een beetje waar het aan ligt maar het is allemaal niet kant en klaar op te lossen en er gaan steeds meer dingen misik zeg: meer pillen erin, maar dan word ik nog suffer dat is ook niks he....
* Murmeli komt hier nu zeker over als een labiele idioot
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, zo kom je niet over
Soms heb je gewoon periodes dat t niet lekker loopt allemaal...
Ik voel me bijna schuldig dat alles zo fijn is bij mijquote:Op zondag 10 mei 2009 19:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
die periode duurt pas 2 jaar gelukkig![]()
(eigenlijk 34 jaar maar dat klinkt nog mislukter haha)
jah stom!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:57 schreef dawg het volgende:
Ja was tof. En had maar laten weten, mijn stapplannen gingen op het laatste moment niet door, fnr was leuk geweest.
Misschien wat radicaler aanpakken dan onder een steen gaan liggen tot het over is?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja was tof. En had maar laten weten, mijn stapplannen gingen op het laatste moment niet door, fnr was leuk geweest.
Meer pillen is niet altijd beter. En nee hoor, bij mij niet.
Zo kom je idd niet over. Niet hier, en niet IRL.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
Doe eens niet, is nergens voor nodig, is ook niet zo.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
Ja, Helmond, dus minuut of 10 met de trein.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
had leuk geweest, jij ook in de effenaar. woont u daar in de buurt dan?
maar dacht dat het wel algemeen bekend was dat ang3l en ik in de effenaar hadden afgesproken?
jij hebt je portie wel gehad denk ik zoquote:Op zondag 10 mei 2009 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel me bijna schuldig dat alles zo fijn is bij mij
ik doe mn best.....quote:Op zondag 10 mei 2009 19:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Misschien wat radicaler aanpakken dan onder een steen gaan liggen tot het over is?
Hey!quote:
Nou ja, het was natuurlijk niet zo gezellig als het had kunnen zijn. Ik was er nietquote:Op zondag 10 mei 2009 20:07 schreef Murmeli het volgende:
hai tijn... moe en ziekig? te veel gezopen gisteren op de meet?
maarre vertel allemaal eens. is het laat geworden? zijn er nog stelletjes ontstaan? was het gezellig? viel het mee, viel het tegen? ik wil alles weten
Nee, ik heb geen kater.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:07 schreef Murmeli het volgende:
hai tijn... moe en ziekig? te veel gezopen gisteren op de meet?
maarre vertel allemaal eens. is het laat geworden? zijn er nog stelletjes ontstaan? was het gezellig? viel het mee, viel het tegen? ik wil alles weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |