Nee, ze moeten hem eerst nog benaderenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus, alle geruchten van de afgelopen week samengevat wordt Co morgen gepresenteerd?
Inderdaad. Die 10 miljoen moet je gewoon accepteren. Mooi van dat geld Obradovic halen.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zou hem voor een mooi bedrag verkopen.
Ik vermoed dat dat allang gedaan is. Mag toch aannemen dat er direct actie is ondernomen na het vertrek van Van Basten.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, ze moeten hem eerst nog benaderen
Ik denk voorlopig precies hetzelfde...quote:
Goed gesproken!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:09 schreef isogram het volgende:
De berichten die ik nu zie opduiken, zie ik erg graag. Johan Derksen zei het maandag bij Pauw & Witteman ook al heel treffend: wat Ajax nu nodig heeft, is een ervaren opbouwtrainer. Ga je dan kijken wie er beschikbaar zijn, dan vallen mensen als Van Gaal en Hiddink snel af. Rijkaard mist ervaring; die kan altijd nog naar Ajax, want hij is nog jong.
Maar Adriaanse is wat mij betreft beslist geen derde keus. Hij past uitstekend bij Ajax en heeft het vermogen om elftallen beter te laten voetballen. Precies wat Ajax zoekt: een trainer die een team smeedt. Want kwaliteit is er best bij Ajax.
Los van zijn kwalificaties, die voortreffelijk bij Ajax passen en van zijn clubliefde voor Ajax, die er bij Adriaanse zeker is, GUN ik het hem ook van harte. Ik zou Adriaanse heel graag zien schitteren met Ajax en dat lijkt me ook mogelijk.
Die nieuwe Ajax-directeur is een heel zakelijke man die heel goed weet wat -ie wil en die weet welke weg naar succes leidt. Dat Adriaanse nu nadrukkelijk komt bovendrijven, is geen toeval. Ajax en Adriaanse passen bij elkaar en hebben elkaar NU nodig.
Het op onmenselijke wijze verwijderen van Witschge en Winter uit de selectie.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:22 schreef isogram het volgende:
Want?
Wat heeft Adriaanse misdaan waarom hij geen goede trainer zou zijn voor Ajax?
En los daarvan: misschien moet die trainer wel een beetje van die-gevoelens oproepen.
Kijk naar Van Gaal. Beslist geen makkelijke man en door menigeen verafschuwd vanwege zijn gedrag.
Maar ja... hij wordt wel gewoon kampioen met AZ... - En aan het einde van de dag is DAT waar het om gaat.
Maar hij kwam met Danny Blind aan als voorlopige tussenoplossing, terwijl dat door Blind zelf al lang is weggelachen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:23 schreef Breach het volgende:
Overigens moet ik nog maar zien of hij het wordt hoor. Hugo Borst zei gister dat zijn bronnen hem wisten te melden dat het Co op zeker NIET ging worden. En Van Den Boog zegt in principe niet meer dan dat we tot nu toe al zelf konden bedenken. Dat Adriaanse een logische optie op de shortlist is.
Minder punten dan Van Basten halen en op een schandalige wijze met 2 clubiconen omgaan. Gokje hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:22 schreef isogram het volgende:
Want?
Wat heeft Adriaanse misdaan waarom hij geen goede trainer zou zijn voor Ajax?
En los daarvan: misschien moet die trainer wel een beetje van die-gevoelens oproepen.
Kijk naar Van Gaal. Beslist geen makkelijke man en door menigeen verafschuwd vanwege zijn gedrag.
Maar ja... hij wordt wel gewoon kampioen met AZ... - En aan het einde van de dag is DAT waar het om gaat.
Met de kanttekening dat Van Basten voor 35 miljoen (!) vrij mocht besteden. Dus die vergelijking loopt mank, wellicht had Adriaanse het in puntengemiddelde veel beter gedaan als hij ook dat budget in handen kreeg.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Minder punten dan Van Basten halen en op een schandalige wijze met 2 clubiconen omgaan. Gokje hoor.
V/d Boog beweerde ook met een stalen gezicht dat Van Basten hem had gemeld zeker niet weg te gaan. En 20 uur later was hij opgestapt.. Dus het blijft toch een beetje speculeren.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar hij kwam met Danny Blind aan als voorlopige tussenoplossing, terwijl dat door Blind zelf al lang is weggelachen.
Omdat 1 + 1, 2 is.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:31 schreef BigKahuna het volgende:
Hoezo spreekt iedereen hier alsof Co al een training gegeven heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |