?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Al moet ik niet zo hypocriet zijn want om de msn gesprekken met ene 'M. R' die hier gepost waren heb ik hard moeten lachen
Jij vindt dat lollig....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar is m'n relhyves gewoon voor bedoeld, voor dit soort shit. En ik vind het best lollig ja
Omdat ik een bange schijtluis ben, hoezo?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:22 schreef Skylark. het volgende:
Als het toch maar internet is, waarom doen jullie dat dan niet met jullie eigen account?
Inderdaad, Zelf waarschijnlijk zo lelijk als de pest en dan maar anoniem online je angsten en woede uiten op andere mensen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:22 schreef Skylark. het volgende:
Als het toch maar internet is, waarom doen jullie dat dan niet met jullie eigen account?
Dat is toch iets minder grappigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:22 schreef Skylark. het volgende:
ditquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:25 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Inderdaad, Zelf waarschijnlijk zo lelijk als de pest en dan maar anoniem online je angsten en woede uiten op andere mensen.
stelletje pubers
Waarvoor joh? Wat maakt het uit als ze iets terugzeggen op je Hyves? Is maar internet man, maakt niks uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat ik een bange schijtluis ben, hoezo?
Want je kunt dikke mensen alleen maar belachelijk maken als je zelf lelijk bent?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:25 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Inderdaad, Zelf waarschijnlijk zo lelijk als de pest en dan maar anoniem online je angsten en woede uiten op andere mensen.
stelletje pubers
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:26 schreef hverburg84 het volgende:
ik ben bang dat ze uit wraak bovenop me gaan zitten
Geniaal topic was datquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Al moet ik niet zo hypocriet zijn want om de msn gesprekken met ene 'M. R' die hier gepost waren heb ik hard moeten lachen
Je probeert je beter voor te doen dat je werkelijk bent omdat je bang bent zelf het doelwit van spot te wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Want je kunt dikke mensen alleen maar belachelijk maken als je zelf lelijk bent?!
Als je toch niet lelijk bent kun je net zo goed met je echte Hyves reageren, want wat kunnen ze dan terugzeggen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Want je kunt dikke mensen alleen maar belachelijk maken als je zelf lelijk bent?!
Brengt af en toe nog een lach op mijn gezicht als ik er aan terug denk of gesprekken terug leesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Geniaal topic was dat [ afbeelding ]
Er valt weinig te bespotten aan mij, en met dit soort shit op het internet is het gewoon oliedom om het met je eigen account te doen. Maarja, daar weet jij niet zoveel vanaf.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Je probeert je beter voor te doen dat je werkelijk bent omdat je bang bent zelf het doelwit van spot te worden
Lijkt me vrij logisch, anders heb je namelijk niet zo die drang andere mensen belachelijk te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |