quote:
Heb jij die?quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:05 schreef automatic_ het volgende:
Djayzz; ben jij vandaag de nieuwe topic maker?
quote:Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.![]()
Ooo jij wordt de nieuwe mod?quote:
Bril nodig? Ik zei de gemiddelde singles , mensen in een relatie haalde ik allemaal over een kamquote:Op zondag 10 mei 2009 17:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Bril nodig? Ik zeg óók, niet wél. En waar zie je mij zeggen dat ik gemiddeld ben
Was jij toevallig degene die naast Q. zat?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:05 schreef automatic_ het volgende:
Djayzz; ben jij vandaag de nieuwe topic maker?
quote:
Nee, dan krijgt ie een leven, en dat is engquote:
Oh ja, nee dan heb je wel gelijkquote:Op zondag 10 mei 2009 17:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Bril nodig? Ik zei de gemiddelde singles , mensen in een relatie haalde ik allemaal over een kam
we hebben de stoelendans gedaan, er hebben er meer naast Q gezetenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was jij toevallig degene die naast Q. zat?
...even voor mijn beeldvorming van wie wie was.
Neequote:Op zondag 10 mei 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was jij toevallig degene die naast Q. zat?
...even voor mijn beeldvorming van wie wie was.
Daarom herhaal ik het ook even, niet dat het hier straks stilvalt.quote:
ik niet eensquote:Op zondag 10 mei 2009 17:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben de stoelendans gedaan, er hebben er meer naast Q gezeten
Oh ja, dat was wel grappig om te zienquote:
dat willen we niet hebben idd!!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarom herhaal ik het ook even, niet dat het hier straks stilvalt.
Hehequote:Op zondag 10 mei 2009 17:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, dan krijgt ie een leven, en dat is eng
"Wat je niet wilt dat jou geschiedt, doe dat ook een ander niet" oidquote:
ligt eraan hoe snel je bang wordt denk ikquote:Op zondag 10 mei 2009 17:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
moet ik nu hard wegrennen van angst?
Thnx, we zullen proberen het te onthouden.quote:
quote:
quote:
hahaquote:Op zondag 10 mei 2009 17:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
"Wat je niet wilt wat jou geschiedt, doe dat ook een ander niet"
Lame he![]()
Meevaller is dat het meeste me niet boeit en ik me dus in het algemeen als een lul kan gedragen
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:09 schreef Bart het volgende:
En wie zaten er in het begin nou eigenlijk op schoot bij elkaar een beetje te schuren?
Jij leest zeker zo erg tussen de regels door dat je de achterkant van je monitor kan zien?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik lees het al, idd je hebt een relatie, en t vrouwtje heeft je al goed onder de duim
bels en noukquote:Op zondag 10 mei 2009 17:09 schreef Bart het volgende:
En wie zaten er in het begin nou eigenlijk op schoot bij elkaar een beetje te schuren?
Niet snelquote:
En terecht, je kunt niet naar een FOK!-meet gaan met Q. zonder naast Q. te zitten of te staanquote:Op zondag 10 mei 2009 17:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben de stoelendans gedaan, er hebben er meer naast Q gezeten
En je was ook niet degene die 's avonds naast hem aan die tafel stond?quote:
scheelt dat t een flatscreen isquote:Op zondag 10 mei 2009 17:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij leest zeker zo erg tussen de regels door dat je de achterkant van je monitor kan zien?
Liesjequote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef DaMart het volgende:
Dan blijft mijn herkenning voorlopig even beperkt tot Cue en Venco.
Nee, daar zit ook alcohol in, en daar hou ik niet van... ik ben meer van de fridrank en theequote:
Die zijn nu dan ook geband uit de singles-speedchat?quote:
Nee, 's avonds toen jullie terug kwamen, was ik wegquote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je was ook niet degene die 's avonds naast hem aan die tafel stond?
gewoon een normale tostie met vage ham!quote:
Mag je niet drinken van je echte leven?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar zit ook alcohol in, en daar hou ik niet van... ik ben meer van de fridrank en thee.
Oh, ik heb ook ijsthee?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar zit ook alcohol in, en daar hou ik niet van... ik ben meer van de fridrank en thee.
Nee hoor. ze zijn nog steeds single.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Die zijn nu dan ook geband uit de singles-speedchat?
Wij bannen niemandquote:Op zondag 10 mei 2009 17:11 schreef Bart het volgende:
[..]
En is het nog wat?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef DaMart het volgende:
heul niet mag ik hopen!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies op het goeie momentquote:Op zondag 10 mei 2009 17:12 schreef Nouk84 het volgende:
Zo terug in het land der levenden![]()
Ik zat te schuren met Bels?
Weer klaar met de schoonmaak?quote:
Wij welquote:
Jawel, maar ik houd gewoon niet van alcohol... wat weer positief is voor mensen die er wel van houden, want zo blijft er meer voor hun over.quote:
Checkt fobo...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:12 schreef Nouk84 het volgende:
Zo terug in het land der levenden![]()
Ik zat te schuren met Bels?
Q. is gezellig aan het doen in Arnhem, geloof ikquote:
Ja, dat zeg ik ook altijdquote:
Succes ermeequote:
Wie was het dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, 's avonds toen jullie terug kwamen, was ik weg
Ja, dan inderdaad wel. Is hij gebanned?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Behalve als je ongevraagd foto's zou posten waar singles op zouden kunnen staan.
Hahahahaha, zo zou je het kunnen noemen inderdaad...quote:
Heb je dat dan niet gezien?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sp3c!!![]()
Ik hoorde dat jij iedereens bier op zoop?
Terecht!quote:
Ja, dat weet ik niet, want ik was er nietquote:
en dat mogen jullie blijven doenquote:
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Behalve als je ongevraagd foto's zou posten waar singles op zouden kunnen staan.
neequote:Op zondag 10 mei 2009 17:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ook niet als jullie er de mogenlijkheid toe hadden?
Doet ie zeker weer net alsof ie vrienden heeftquote:Op zondag 10 mei 2009 17:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Q. is gezellig aan het doen in Arnhem, geloof ik
Ik bedacht me al dat die post beter geformuleerd had kunnen worden... het was ook meer een vraag in het algemeenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet, want ik was er niet
Formuleer hem eens beter danquote:Op zondag 10 mei 2009 17:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedacht me al dat die post beter geformuleerd had kunnen worden... het was ook meer een vraag in het algemeen.
Oeh dankjewelquote:
Hij heeft dawg wel creatief weggewerkt op de foto zag ikquote:Op zondag 10 mei 2009 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar zou wel moeten.
Dat was ook loosquote:Op zondag 10 mei 2009 17:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij heetf ook een half glas wijn van jou opgezopen toen je ging rokenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat is me even ontgaan geloof ik
hoe zag hij/ zij eruit dan kunnen we je misschien op weg helpen!?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedacht me al dat die post beter geformuleerd had kunnen worden... het was ook meer een vraag in het algemeen.
Ja, i noticed.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij heeft dawg wel creatief weggewerkt op de foto zag ik
Eigenlijk hadden we een waarschuwings topic moeten openen voor andere meets, met zijn foto erin.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat was ook loosniemand kende hem en dan ook nog dat soort acties
Weet iemand wie de vrouw naast Q. aan de tafel 's avonds wel was? Dan kan ik weer een naam koppelen aan een gezicht en zoquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij heetf ook een half glas wijn van jou opgezopen toen je ging roken
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we een waarschuwings topic moeten openen voor andere meets, met zijn foto erin.
quote:
Carooltje?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet iemand wie de vrouw naast Q. aan de tafel 's avonds wel was? Dan kan ik weer een naam koppelen aan een gezicht en zo.
Hahahaquote:Op zondag 10 mei 2009 17:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we een waarschuwings topic moeten openen voor andere meets, met zijn foto erin.
ik zal ff op de foto's kijken voor je ....quote:Op zondag 10 mei 2009 17:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet iemand wie de vrouw naast Q. aan de tafel 's avonds wel was? Dan kan ik weer een naam koppelen aan een gezicht en zo.
De fok meet-crasherquote:Op zondag 10 mei 2009 17:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Was die tot savonds aanwezig?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zal ff op de foto's kijken voor je ....
euh dat was het meisje van de autisten meet!
waar staat die foto eigenlijk!?!?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Goed idee.
"Herkent u deze fokker"?![]()
* hij leest nu vast mee
Veel kijkplezier!!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:20 schreef Bart het volgende:
Nou ik ga weer verder Prison Break kijken, het was me een waar genoegen om jullie te vereren met mijn aanwezigheid
Oh ja, Cuegirllie
Ja, dat is ook weer zoiets.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
De fok meet-crashermaar dan wordt het weer zo'n icoon en is het weer geen fok meet zonder hem
Klein, mager, in zwart gekleed... dat is al wat ik me herinner.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zal ff op de foto's kijken voor je ....
euh dat was het meisje van de autisten meet!
Ik sta er ongewild opquote:Op zondag 10 mei 2009 17:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hier, en dan iets naar beneden scrollen.
[Singles] houden een logeerpartijtje
oh pfew ik sta er niet opquote:Op zondag 10 mei 2009 17:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hier, en dan iets naar beneden scrollen.
[Singles] houden een logeerpartijtje
Die met dat groene shirt!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klein, mager, in zwart gekleed... dat is al wat ik me herinner.
[..]
Ik sta er ongewild op.
Jij zat toen net aan de overkant, net als ikquote:
yup de autist!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klein, mager, in zwart gekleed... dat is al wat ik me herinner.
[..]
Ik sta er ongewild op.
Dus nog geen gezicht bij iemand hierquote:
quote:en waar sta jij!?!? je kan een smileyface aanvragen
Het schootschuren is overigens ook duidelijk te zien op die fotoquote:
zolang ze stiekem blijven en ik het niet weet, vind ik het al bestquote:Op zondag 10 mei 2009 17:25 schreef vencodark het volgende:
maar wie weet hoeveel stiekeme foto's er nog zijn.
Die wil ik zien!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Al ben ik bang dat er wel foto's zijn
Op de tijd dat de foto gepost werd, waren jullie er nog nietquote:Op zondag 10 mei 2009 17:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook niet
* DaMart bladert even door zijn telefoonquote:Op zondag 10 mei 2009 17:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Dan bekijk ik ze wel voor jequote:
We waren best op tijd voor ons doen, en jij was er ook pas netquote:Op zondag 10 mei 2009 17:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op de tijd dat de foto gepost werd, waren jullie er nog niet
smeerlap is het ook!quote:
quote:
nee dat was die andere donkere gozerquote:Ik hoorde dat jij iedereens bier op zoop?
Iddquote:Op zondag 10 mei 2009 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schootschuren is overigens ook duidelijk te zien op die foto.
Als je niet weet dat ik eronder zit, dan zie je het niet!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:26 schreef DaMart het volgende:
Het schootschuren is overigens ook duidelijk te zien op die foto.
Misschien was het stiekem wel Ang3lquote:Op zondag 10 mei 2009 17:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je niet weet dat ik eronder zit, dan zie je het niet!
dat dusquote:
Wel de obama look-a-like?quote:
Ik probeer meer iets te zien op de foto. Zoals ik gisteren al zei, was de kwaliteit niet al te goed... hoewel je er wel op staat, ben je dus eigenlijk maar zeer moeilijk te herkennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag er 2 volgens mij.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh er waren meer donkere modjes daar!?
Die post hier niet meequote:Op zondag 10 mei 2009 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat willen we nu weleens weten. Wie is Obama!
Fokobama!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:34 schreef Cuegirllie het volgende:
De zoektocht naar fok!s Obama!!
je weet maar nooit he, hoe letterlijk de blauwtjes die zaken nemenquote:
Waarom niet!quote:
Dit vraagt om details!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is nog lang niet thuis... moest een heel eind rijden.
Bedoel je niet naar het Witte Huis vliegen?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is nog lang niet thuis... moest een heel eind rijden.
nietsquote:
Behalve natuurlijk onze eeuwige dankbaarheidquote:
Als je het PM't hebben ze het vast niet doorquote:Op zondag 10 mei 2009 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
De CIA is vast niet blij, als ik die geef.
Logisch toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:38 schreef kingmob het volgende:
Vrouwen die over elkaar heenvallen om niet op de foto te staan
Natuurlijk!!quote:
Ik niet, Remlof was steeds te laatquote:Op zondag 10 mei 2009 17:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar op foto's kun je je beste kant laten zien enzo! En de juiste belichting natuurlijk. en nog een keetje over, want die linkerknie is minder hoekig, etc. etc.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk!!
Maar dan wel in real life, niet op foto's
Je bedoelt dat jij het niet snapt?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vrouwentaal is over het algemeen niet echt logisch, zelfs al vinden ze zelf van wel.
Zoveel vrouwentaal zat er niet in.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vrouwentaal is over het algemeen niet echt logisch, zelfs al vinden ze zelf van wel.
Maar voordat je die beste kant gevonden hebt, ben je wel even bezigquote:Op zondag 10 mei 2009 17:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar op foto's kun je je beste kant laten zien enzo! En de juiste belichting natuurlijk. en nog een keetje over, want die linkerknie is minder hoekig, etc. etc.
Ja, maar zo vind ik nooit een topic waar ik foto's kan lurkenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar voordat je die beste kant gevonden hebt, ben je wel even bezig
Ik ben pro real life
Kijk eens in het foto topicquote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, maar zo vind ik nooit een topic waar ik foto's kan lurken
Dan ga je mij niet leuk vindenquote:
dan zit je hier sowieso verkeerdquote:
Of een waarschuwingquote:Op zondag 10 mei 2009 17:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik bespeur een voorspelling in deze zin
Hehe, volgens mij bestaat er geen enkele vrouw die niet bijdehand is, dus misschien kan ik dan maar beter homo wordenquote:
Lijkt me een goed plan.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hehe, volgens mij bestaat er geen enkele vrouw die niet bijdehand is, dus misschien kan ik dan maar beter homo worden
Dus daarom heb jij geen contact met vrouwen!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb geen probleem met bijdehande vrouwen, zolang ze maar niet bijdehand tegen mij doen.
Gelukkig negeren ze je meestal!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb geen probleem met bijdehande vrouwen, zolang ze maar niet bijdehand tegen mij doen.
Temmen lukt niet he,.. dat snap jij natuurlijk ook welquote:
Dan pm je dat toch......doosquote:
Mooi hequote:Op zondag 10 mei 2009 17:57 schreef vencodark het volgende:
Wat een meet tussen 2 groepen niet teweeg kan brengen he
ik zou het niet weten.. ik zat gister hier depressief te wezenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:57 schreef vencodark het volgende:
sorry.. zelfde effectquote:
Jij bent echt rustig viel mij op.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:57 schreef vencodark het volgende:
Maar wie doet er nu aan tellen als je het ook onder 1 grote groep nerds kan samenvattenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er was ook nog een autisme meet, dus strikt gezien waren er zels 4!
4 , ik val in mijn eigen groep.quote:
Wat heb je nog meer opgemerkt?quote:
Ach, schatje toch. (waar is de knuffelemoticon als je hm nodig hebt?)quote:Op zondag 10 mei 2009 17:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zou het niet weten.. ik zat gister hier depressief te wezen
Dank je! Feestje was heel leuk!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:58 schreef Nouk84 het volgende:
Hey Ofresca, hoe was je feestje?
Gefeliciteerd nog trouwens!
Ik ben heeeeel rustig.quote:
Als je dat niet probeert doen 'ze' het bij jouquote:Op zondag 10 mei 2009 17:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Temmen lukt niet he,.. dat snap jij natuurlijk ook wel
Dat ik jou praktisch niet heb gesproken.quote:
Die moet je gelijk afslachten!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als je dat niet probeert doen 'ze' het bij jou
Tof!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:59 schreef Ofresca het volgende:
Dank je! Feestje was heel leuk!Wel heerlijk brak vandaag.
Jij lekker bij geslapen?
quote:
En dan heb je nog mazzel, want ik rook nietquote:Op zondag 10 mei 2009 18:01 schreef Feitosa het volgende:
Dat ik jou praktisch niet heb gesproken.Enkel tijdens het roken ff.
Waar was jij mee bezig dan in de tussentijd? Je wilt toch niet zeggen dat je een leven hebtquote:Op zondag 10 mei 2009 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geen idee, het is echt veul en veul te snel voor mij gegaan!
2 uur slaap gehad. Moest vanmorgen weer vroeg op om op te ruimen.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tof!Laat geworden?
Zo voelt het wel, maar qua uren nog niet echtMorgenochtend denk ik daar weer anders over, waarschijnlijk
De MODjes kwamen even de Singles bashen en een aantal vinden het hier zo leuk dat ze zijn blijven hangenquote:
Jah nou, misschien toch stiekem wel ergens verstopt in een donker hoekje!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waar was jij mee bezig dan in de tussentijd? Je wilt toch niet zeggen dat je een leven hebt
Wow!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
2 uur slaap gehad. Moest vanmorgen weer vroeg op om op te ruimen.![]()
Morgenochtend moet je er weer vroeg uit?
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah nou, misschien toch stiekem wel ergens verstopt in een donker hoekje!
Dan laat ik mijn agressiequote:
Maar jij wekt nooit agressie bij mij opquote:
Nee, ik moest opruimen en daarna naar Groningen, voetbal kijken. Vanavond maar vroeg naar bed.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wow!Niet later nog even je bed in gekropen?
JaMorgen weer "gewoon" werken.
Jeetje, dat zou ik doen inderdaad..quote:Op zondag 10 mei 2009 18:05 schreef Ofresca het volgende:
Nee, ik moest opruimen en daarna naar Groningen, voetbal kijken. Vanavond maar vroeg naar bed.
Sterkte dan!
Ach, ik moet er morgen niet vroeg uit, gelukkig. En het was het niet slapen zeker waard!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeetje, dat zou ik doen inderdaad..
Jij sterkte!
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeie avond
Mn anti-hooikoortsspul werkt
(Ik had het veel eerder moeten halenBen af en toe echt te eigenwijs )
En het was dus leuk, gaat nog steeds over de meet hier
Tsssk.. Is dat het enige waar wij goed voor zijn?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:13 schreef kingmob het volgende:
Etenstijd![]()
Buitenwereld, here i come!
Toch succesvol wat tijd gedood hier
gewoon zin om te zoenenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar heb ik die aan verdiend?terug
tja sjorrie dat ik er niet was... anders had je gister kunnen zoenenquote:
heb wel gezoend hoor maar miste je welquote:Op zondag 10 mei 2009 18:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tja sjorrie dat ik er niet was... anders had je gister kunnen zoenen
Waar in Limburg was het ook weer?quote:
Jij wil zeggen dat je nog niet genoeg gezoend hebt?quote:
werkt verslavend he als je er dan aan gewend bent is t opeens echt afkickenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je nog niet genoeg gezoend hebt?
Ik heb heel woelig geslapen trouwens, mn dekbed was helemaal uit het overtrek vanmorgen!
Maar ik heb wel doorgeslapen zonder wakker te worden
Ik hoop dat het aan de hooikoorts lag, want dat zou betekenen dat ik vanaf nu weer wel doorslaap
Arme jij!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:17 schreef DR34M3R het volgende:
pfff.. to-do lijstje voor vanavond:
afwassen
koken
wassen
was opvouwen
strijken
stofzuigen.
I need help!
Mn hooikoortsspul?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
werkt verslavend he als je er dan aan gewend bent is t opeens echt afkicken
Pizza bestellen, van plastic borden eten, was uithangen in de badkamer, kinderen aan het werk zetten.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:17 schreef DR34M3R het volgende:
pfff.. to-do lijstje voor vanavond:
afwassen
koken
wassen
was opvouwen
strijken
stofzuigen.
I need help!
Treurig gesteld met dat bashen dan de laatste tijd.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De MODjes kwamen even de Singles bashen en een aantal vinden het hier zo leuk dat ze zijn blijven hangen
Als je dat als onder bashen verstaat, ben je niet veel gewend.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De MODjes kwamen even de Singles bashen en een aantal vinden het hier zo leuk dat ze zijn blijven hangen
Dat zoenen hang jij op aan mijn verhaal over doorslapen maar wel veel woelen, vind je het gek dat ik je niet volg!quote:
Doe nog eens, ik heb het niet meegekregen.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je dat als onder bashen verstaat, ben je niet veel gewend.
Niet nodig, lees maar een topic of 2 terug ofzo.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe nog eens, ik heb het niet meegekregen.
ach zolang er maar gezoend wordtquote:Op zondag 10 mei 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zoenen hang jij op aan mijn verhaal over doorslapen maar wel veel woelen, vind je het gek dat ik je niet volg!
Zoenen is fijn, zijn meer dingen die fijn zijn.
heel veel dingen die fijn zijn eigenlijk...
Teruglezen? In Singles?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet nodig, lees maar een topic of 2 terug ofzo.
doe ik zo met je meequote:
O, nou ja, zo interessant vind ik het nu ook weer nietquote:Op zondag 10 mei 2009 18:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet nodig, lees maar een topic of 2 terug ofzo.
Mwa, voor alleen maar zoenen de rest van mn leven zou ik t toch niet doenquote:
Dus jij zou je man verlaten als hij verlamd zou raken, vanaf zijn middel?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mwa, voor alleen maar zoenen de rest van mn leven zou ik t toch niet doen
Meteen!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dus jij zou je man verlaten als hij verlamd zou raken, vanaf zijn middel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meteen!Je spoiler vind ik dan nog een redelijke oplossing. Het lijkt me namelijk echt kut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Relaxed.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:37 schreef Q. het volgende:
Zo. Lekker de hele middag zitten picknicken in het arnhemse Sonsbeekpark. Tof.
Wat ben jij toch ook een slet...quote:Op zondag 10 mei 2009 18:45 schreef KudFokker het volgende:
Ben ik weer
Vandaag met de Cosmopolitan StalkChick gesmsd![]()
En ik smsde meisje 1 dat ik mijn haar kort ging doen vanavond, toen smsde ze terug: "Nee niet kort ! Dan trouw ik niet meer met je ! Echt niet doen! Het is nu leuk! Niet kort! Niet doen! Echt niet! "
Ik heb heul geen vriend!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat ben jij toch ook een slet...
Ik krijg alleen maar smsjes "Whaha K kan me bijna niet inhouden! Waarom heb k een vriend? whaha, maar je weet wat ze zeggen, alles kan kapot!"
quote:
Ja, maar wel moeilijk voor je eerste man zeg maar...quote:Op zondag 10 mei 2009 18:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je spoiler vind ik dan nog een redelijke oplossing. Het lijkt me namelijk echt kut!
Absoluut! Anders snappen ze er hier helemaal niks meer vanquote:Op zondag 10 mei 2009 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Whihi
Moet ik ook nog onderscheid gaan maken in dame 1,2,3,4,5,6,7,8,9,a,b,c,d,e,f,g,h,i,k,etc.?
Jij zou dta niet vertellen hierquote:Op zondag 10 mei 2009 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een slet...
Ik krijg alleen maar smsjes "Whaha K kan me bijna niet inhouden! Waarom heb k een vriend? whaha, maar je weet wat ze zeggen, alles kan kapot!"
Dat wel...quote:Op zondag 10 mei 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar wel moeilijk voor je eerste man zeg maar...
Eerder woonde je nog bij papa en mama?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:00 schreef xFriendx het volgende:
Tijd weer niet geweest, maar wat veranderingen. Heb nu sinds kort huurhuisje, nu nog de boel daar op orde krijgen. Een eigen hok als single is ook wel erg lekkerDat zou de boel toch wel ten goede moeten komen. Wat mensen wilden best wel blijven logeren
Goed zo! Wil het een beetje wennen?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep. Op zich vrij laat (25) maar goed, beter laat dan nooit. Ben er ook wel echt aan toe
Hoi, en houdoequote:Op zondag 10 mei 2009 19:05 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga even de voorbeeldige dochter uithangen
Mooi, ik wilde al zeggenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey, ik had nog niets over dame X verteld!dus jij was het niet!
Waarom niet?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:12 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb zin in een heel heet bad. Maar dat gaat 'm niet worden. * Ofresca trekt een pruillip.
Uiteraard, in allerlei geuren en smakenquote:
Bedankt voor de nuttige infoquote:Op zondag 10 mei 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een Brabants woord voor kuikentjes is pielekes trouwens '
En als een Belg vraagt of je m even af wil trekken, wil ie dat je een foto van m maakt.
Ik heb ook geen bad
Douche met stoom stand en massage stralen hierquote:
Dat kwaad is lang geleden al geschied bij mijquote:Op zondag 10 mei 2009 18:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo lang kan ze niet wachten denk ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb geen badduurt nog een jaar voor mijn bad komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |