matig.... but I'll livequote:
thanksquote:
quote:
weet niet. zit niet lekker in mijn vel, gaat rot met mijn lief, wilde vanavond wat leuks doen maar heb nergens zin inquote:
thanks KZquote:
Dat kan wel eens gebeuren. Zet je er over heen en ga iets leuks doen!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:25 schreef Leanne het volgende:
weet niet. zit niet lekker in mijn vel, gaat rot met mijn lief, wilde vanavond wat leuks doen maar heb nergens zin in![]()
dawg zit met zijn armen over elkaar naar de grond te staren?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
hee, dawg is er wel!
Nou, wij hebben kibbeling gehad en boodschappen gedaan en nu ben ik nog steeds chagrijnig, zal blij zijn als het laat is
Dat is niet dawg, maar Tijn denk ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
dawg zit met zijn armen over elkaar naar de grond te staren?![]()
That time of the month? Nee wacht, dat was een tijdje terug!
Je hebt wel een slechte timing. Want bijna iedereen zit op de meet. Maar welkom!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:20 schreef Aphrodite het volgende:
-NEWBIE ALERT!!-
Hallo-hallo!
Ik meld mij bij de club en zal volgens de regels de newbie-vragen beantwoorden..
Hoe oud ben je?
Volgens de berichtgeving zal ik over een maand last hebben van de Quarter-Life-Crisis..
Sekse?
Last time I checked; vrouwleijk..
Woonplaats/ regio?
Den Haag, die prachtige stad achter de duinen..
Interesses?
Wat is dit, een datingprofiel? Goed; ik zal antwoorden: muziek,film (leuk zo'n Pathe-pas voor in je eentje), (fantasy)boeken, toneel, musical en cabaret.
Seksuele voorkeur?
Toch echt wel mannen..
Lengte en postuur?
Ergens rond de 1m75 en 57 kilo..Best prima dus..
Hoe lang single?
Tsja, wat telt? In 2007 na een lange relatie uit elkaar gegaan, en sindsdien aan het rommelen en scharrelen..
Nog meer vragen die ik moet beantwoorden?
Kun je tenminste ff rustig binnenkomen, zonder besprongen te worden door 10 mannen!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:25 schreef Aphrodite het volgende:
Tsja.. Die 'slechte timing' heb ik eerder gehoord![]()
Maar inderdaad.. Ik zag dat er een meet was.. Geinig.. Wie weet, voor de volgende keer
Aan de andere kant is dat wel wat veel van de vrouwen hier trekt natuurlijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kun je tenminste ff rustig binnenkomen, zonder besprongen te worden door 10 mannen!
Slechts 10 maar?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kun je tenminste ff rustig binnenkomen, zonder besprongen te worden door 10 mannen!
Vast veel meer. Maar ze durven er niet allemaal voor uit te komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:30 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Slechts 10 maar?Zijn er op FOK zo weinig single-mannen? Ik kan me de Fok-dating site nog herinneren, en daar waren toch echt meer mannen dan vrouwen aanwezig.. Het is dus wel een gezellig cluppie hier,als iedereen elkaar opzoekt in Utrecht..
we hebben wel vaker meetsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:30 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Slechts 10 maar?Zijn er op FOK zo weinig single-mannen? Ik kan me de Fok-dating site nog herinneren, en daar waren toch echt meer mannen dan vrouwen aanwezig.. Het is dus wel een gezellig cluppie hier,als iedereen elkaar opzoekt in Utrecht..
Hoiquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:20 schreef Aphrodite het volgende:
-NEWBIE ALERT!!-
Hallo-hallo!
Ik meld mij bij de club en zal volgens de regels de newbie-vragen beantwoorden..
Hoe oud ben je?
Volgens de berichtgeving zal ik over een maand last hebben van de Quarter-Life-Crisis..
Sekse?
Last time I checked; vrouwelijk..
Woonplaats/ regio?
Den Haag, die prachtige stad achter de duinen..
Interesses?
Wat is dit, een datingprofiel? Goed; ik zal antwoorden: muziek,film (leuk zo'n Pathe-pas voor in je eentje), (fantasy)boeken, toneel, musical en cabaret.
Seksuele voorkeur?
Toch echt wel mannen..
Lengte en postuur?
Ergens rond de 1m75 en 57 kilo..Best prima dus..
Hoe lang single?
Tsja, wat telt? In 2007 na een lange relatie uit elkaar gegaan, en sindsdien aan het rommelen en scharrelen..
Nog meer vragen die ik moet beantwoorden?
er word te veel gebitcht door sommige mensen op sommige mensenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het de laatste tijd minder gezellig
Dat wel. Maar het blijft gezellig.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er word te veel gebitcht door sommige mensen op sommige mensen
als sommige mensen offline zijn wel jaquote:
Dat vind ik neit zo erg en soms nog wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er word te veel gebitcht door sommige mensen op sommige mensen
Ach, kan ik me niet heel druk om maken. Lees ik wel overheen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als sommige mensen offline zijn wel ja
vind niet erg als mensen die hebben, maar niet zo openlijk op het forum...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik neit zo erg en soms nog wel vermakelijk.
Ik kan alleen niet zo goed tegen die onderonsjes, die vind ik errug storend.
Skupt, beetje lief doen jijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als sommige mensen offline zijn wel ja
Je doet zelf net zo hard meequote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik neit zo erg en soms nog wel vermakelijk.
Nee, dat is niet waar.quote:
Daar kan je niet tegen opboksen, je mag sommige gewoon en sommige gewoon niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het niet erg als er 1 op 1 gesprekken zijn, ik vind het alleen heel erg storend als het op zo'n manier gaat dat je niet meer kan begrijpen waar het over gaat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:49 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Daar kan je niet tegen opboksen, je mag sommige gewoon en sommige gewoon niet.
Maar idd het zou beter kunnen en als je je stoort, gewoon namen noemen.![]()
Dan is het geen 1 op 1 meerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als er 1 op 1 gesprekken zijn, ik vind het alleen heel erg storend als het op zo'n manier gaat dat je niet meer kan begrijpen waar het over gaat.
Dus van mensen die gesprekken hebben buiten fok en daarover hier gaan kletsen.
In 1 op 1 gesprekken kan ik me best nog wel eens mengen
klopt, dan is dat probleem dus opgelostquote:
quote:Hallo
quote:hi
quote:hoi!
quote:![]()
enzquote:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |