Waarom moet ik hierom lachen..quote:Op zondag 10 mei 2009 16:32 schreef Bomil het volgende:
JE MOEST HAAR AANKIJKEN EN ZEGGEN
"MOET JE EEN MES TUSSEN JE RIBBEN OFZO"
Dat.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:32 schreef Schatgraver het volgende:
Mensen die niet tegen achteruitrijden kunnen
En het probleem is?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:28 schreef voetballeh het volgende:
Sjonge jonge, ik ging zo met de trein naar huis.
dus ik pak m'n spullen en ga in de volgende, VOLLEDIGE LEGE COUPE me daar maar instaleren....
ik kan daar niet tegenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:32 schreef Schatgraver het volgende:
Dat hij moest opstaan om een nieuwe lege plek te vinden terwijl hij daar eerst zat en die familie maar een andere plek hadden moeten zoeken., terechte klacht dus.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:02 schreef Lithiumion het volgende:
TS legt z'n VOETEN OP DE BANKgewoonweg asociaal
Dus je krijg een lading kids in de coupe waar jij zit, en die lezen een boek in stilte. Dat vind jij ->quote:Op zondag 10 mei 2009 16:28 schreef voetballeh het volgende:
(gingen overgens allemaal ook een boek lezen in stilte)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Mensen die niet begrijpen dat je maar recht hebt op 1 plekje en niet 4 banken.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:28 schreef voetballeh het volgende:
Sjonge jonge, ik ging zo met de trein naar huis.
Zat in zo'n coupe met 2 stoelen tegenover elkaar.
Kan je relaxed krantje op de stoel tegenover je en je voeten erop.
Tas naast me aan de raamzijde.
Nagenoeg lege coupe verder.
Komt d'r zo'n familie de coupe in, ik denk bij mezelf, "okay die zullen wel de volgende kar pakken die ook leeg is om daar gezellig met z'n allen te gaan zitten.
Maar nee hoor, Pa en Ma in de stoelen links van't gangpad, daartegen over de kids (gingen overgens allemaal ook een boek lezen in stilte) en oma moest natuurlijk in mijn persoonlijke leefruimte gaan zitten.
Maar het word nog erger, sprak ze me aan "Mag ik daar zitten? (Waar m'n tas zat) want dan rij ik niet achteruit"
GVD, dus ik pak m'n spullen en ga in de volgende, VOLLEDIGE LEGE COUPE me daar maar instaleren....
Ugh...mensen...
Kut oma, ik had gewoon NEE moeten zeggen, wat wilden Jan Jans en de kinderen eraan doen? hehehee....Maar ja....
Het tegenovergestelde is waar. Het is vrij abnormaal om heel dicht bij onbekenden te gaan zitten wanneer de ruimte iets anders toelaat.quote:
Er zijn echt veel mensen die dat doen. Ik vind dat altijd maar vaag.quote:Op maandag 11 mei 2009 06:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde is waar. Het is vrij abnormaal om heel dicht bij onbekenden te gaan zitten wanneer de ruimte iets anders toelaat.
Dat soort mensen noemen wij 'koos vriendeloos' danwel 'wanhopig op zoek naar sociaal contact'.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn echt veel mensen die dat doen. Ik vind dat altijd maar vaag.
Je hebt niet recht op 1 plek, je kaartje heet namelijk een vervoersbewijs en niet een plaatsbewijs...quote:Op maandag 11 mei 2009 06:42 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Mensen die niet begrijpen dat je maar recht hebt op 1 plekje en niet 4 banken.
Ik was in die situatie gewoon oost-indisch doof geweest, damn.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:37 schreef AyrtonSenna het volgende:
ik heb zoiets bij de McDonalds gehad eens maar dan nog absurder. Ik zat aan een tafeltje te eten komt er twee bejaarden samen binnen waarvan een ongevraagd aan de andere kant van de tafel gaat zitten en de andere gaat bestellen. Ik zeg niks dr van en eet door. Komt er die tweede bejaarde even later terug met een dienblad vol McVoer en zegt die boos "Dit is onze tafel jonge man, maak dat je wegkomt!". Terwijl hij n.b. gezien had dat ik daar eerder al zat!
Mijn instinct was om die vent z'n dienblad om te kiepen maar ben toch maar weggegaan zonder wat ervan te zeggen. Uit "respect voor ouderen" dan maar.
Ze keken me beiden nog na ook met zo'n "die jeugd van tegenwoordig groeit op voor galg en rad" blik.
Ik denk dat opa toch echt een probleem gehad had als ie dat tegen mij zei.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:37 schreef AyrtonSenna het volgende:
ik heb zoiets bij de McDonalds gehad eens maar dan nog absurder. Ik zat aan een tafeltje te eten komt er twee bejaarden samen binnen waarvan een ongevraagd aan de andere kant van de tafel gaat zitten en de andere gaat bestellen. Ik zeg niks dr van en eet door. Komt er die tweede bejaarde even later terug met een dienblad vol McVoer en zegt die boos "Dit is onze tafel jonge man, maak dat je wegkomt!". Terwijl hij n.b. gezien had dat ik daar eerder al zat!
Mijn instinct was om die vent z'n dienblad om te kiepen maar ben toch maar weggegaan zonder wat ervan te zeggen. Uit "respect voor ouderen" dan maar.
Ze keken me beiden nog na ook met zo'n "die jeugd van tegenwoordig groeit op voor galg en rad" blik.
Dude WHAT THE FUCK???quote:Op maandag 11 mei 2009 13:37 schreef AyrtonSenna het volgende:
Waarom geef je hun respect? terwijl ze jou respectloos behandelenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:37 schreef AyrtonSenna het volgende:
Hehe, jij laat over je heen lopen, sukkelquote:Op maandag 11 mei 2009 13:37 schreef AyrtonSenna het volgende:
Wat zullen die oudjes jou uitgelachen hebben zegquote:Op maandag 11 mei 2009 13:37 schreef AyrtonSenna het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:32 schreef Bomil het volgende:
JE MOEST HAAR AANKIJKEN EN ZEGGEN
"MOET JE EEN MES TUSSEN JE RIBBEN OFZO"
Verander eens heel rap je nicknaam, die ben je niet waard mietjequote:Op maandag 11 mei 2009 13:37 schreef AyrtonSenna het volgende:
Je had haar kinderen dood moeten maken en haar invalide voor de rest van haar leven, dat was denk ik harder aangekomen.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:46 schreef bijdehand het volgende:
Ik had een keer dat ik in een compleet leeg treinstel zat en dat er een allochtoon wijf dat geen Nederlands sprak tegenover me kwam zitten, met 3 kinderen, die me constant schopten enzo. Aaaargh, had haar dood moeten maken!
Die moeder deed niets toen die kleine tumortjes me schopten. ZE VERDIENEN HETquote:Op maandag 11 mei 2009 20:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je had haar kinderen dood moeten maken en haar invalide voor de rest van haar leven, dat was denk ik harder aangekomen.
Juistem, je had die ouwe de tyfus moeten schoppen en z'n grafbitch moeten regelen om samen die happymeal op te eten en JIJ mag dan het speeltje houwequote:Op maandag 11 mei 2009 19:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hehe, jij laat over je heen lopen, sukkel
Jij gaat in een bijna lege trein langs iemand zitten die er geen behoefte aan heeft?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:13 schreef Mr-Coffee het volgende:
TS jij asociale en contact gestoorde tyfustokkie!!!!
Vind dat altijd zo vreemd klinken, dat belgisch voor "naast".quote:Op maandag 11 mei 2009 21:49 schreef Platina het volgende:
[..]
Jij gaat in een bijna lege trein langs iemand zitten die er geen behoefte aan heeft?
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:32 schreef Schatgraver het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |