Janssen is er al uitquote:Op zondag 10 mei 2009 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Arnautovic met een lucky en Janssen in de 93e? ^^
Inderdaad want ik steek jullie stad in de fik!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:08 schreef -SG- het volgende:
Twente maak er eens 2!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:10 schreef BeamofLight het volgende:
Hoe zou die spaanse commentator eigenlijk gejuichd hebben bij de 1-1 van Iniesta in 93' ???
maak die gelijk makker feyenoordquote:
Dan Heubach met een heldenactiequote:
Koevert!quote:
Of 1 keer.quote:
Dat zou helemaal mooi zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 16:11 schreef John.Milton het volgende:
Als Feyenoord in de 93ste minuut gelijk maakt dan is het wel heel zuur voor Roda. Liefst door een buitenspel-doelpunt.
Die arabischequote:
Met de hand!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:11 schreef John.Milton het volgende:
Als Feyenoord in de 93ste minuut gelijk maakt dan is het wel heel zuur voor Roda. Liefst door een buitenspel-doelpunt.
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:11 schreef John.Milton het volgende:
quote:
Inderdaad, ik snap het ook niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik wordt zo moe van die ellebogenmania. Je kan toch onmogelijk springen zonder je ellebogen te gebruiken, de tering.
Inderdaad, dit slaat nergens op.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik wordt zo moe van die ellebogenmania. Je kan toch onmogelijk springen zonder je ellebogen te gebruiken, de tering.
Eens.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:14 schreef TheYoung1 het volgende:
Blijkt duidelijk dat de knvb Roda eruit wil ja... Wat een aanfluiting alweer.
quote:4:14dorpsgek:rellen in de adam arena tussen ajax en twente fans. In een vak stoeltjes in de brand gestoken en chaos
Hadden ze maar moeten winnenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:13 schreef Merkie het volgende:
Toch wel raar dat Hofland rood krijgt voor een elleboog die je wekelijks meerdere keren voorbij ziet komen.
Ja he, als je je ellebogen binnenboord houdt, wordt je keihard omver gepegeld.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |