Oeh, goed idee!quote:
ik mag het jammer genoeg alleen doen met 'single'quote:Op zondag 10 mei 2009 15:59 schreef AirwiN het volgende:
Mmmm... Alleen 'bashen' is op mij van toepassing...
dat is ook waar elk modje echt vol afgunst over begon als ze me aanspraken.quote:
preciesquote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval wel geprobeerd...
laat ze maar ze zijn geestelijk nog 13jaartjes oud, kunnen ze ook niets aan doenquote:
Ik moest dit 3 keer lezen voordat ik snapte waar je het over had.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is ook waar elk modje echt vol afgunst over begon als ze me aanspraken.
over onze grande note dat dit geen slow chat is... nee zeiden ze het is een FAST chat
Ik weet wel dat REMLOF dat zei. Had gedacht dat ie jonger was......komt door de avatar denk ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is ook waar elk modje echt vol afgunst over begon als ze me aanspraken.
over onze grande note dat dit geen slow chat is... nee zeiden ze het is een FAST chat
ligt eraan wat je intressant vindquote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef automatic_ het volgende:
Zoooo ik ben thuis!
Ik heb iets gemist blijkbaar?
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
Hmm zit net op de hyves van meisje 2 te kijken, en die is toch wel heel leuk![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik jou een beetje bashen dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Cuegirllie het volgende:
ik mag het jammer genoeg alleen doen met 'single'
sja contactgestoord ben ik he heb wat moeite met normale zinnen tikken enzoquote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moest dit 3 keer lezen voordat ik snapte waar je het over had.
nu nog zorgen dat die vrouwen gek op hem worden...quote:
Ik voldoe aan de eerste 2 woorden uit de TT.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik mag het jammer genoeg alleen doen met 'single'
Zou je dat willen doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |