abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68917090
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:15 schreef Luni het volgende:

[..]

Maar qua sponsoring heeft hij wel gelijk, we rijden in Toyota en lopen met Kappa, daar heeft hij gewoon een punt, zo groot als Feyenoord is qua suporters moet je gewoon grote sponsors binne kunnen halen.
Feyenoord gaat dan ook over op Puma.
  maandag 11 mei 2009 @ 20:27:57 #282
185115 Juk
Misschien
pi_68917277
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dus volgens jou kan een lul geen goede dingen zeggen? Ik vind het juist goed dat er Feyenoorders niet eens zo zwart-wit denken als normaal.
IK vind het geen lul, maar de algemene mening hier is dat het een lul is/was in het Verbeek verhaal. Toen noemde iedereen hem als 1 van de aanstichters van de muiterij en ondanks dat het door hemzelf ontkend werd kon hij geen goed meer doen.
Nu roept hij een keer iets wat in "jullie" straatje past (Gudde is een slecht bestuurder) en dan heeft hij ineens wel gelijk en is het een betrouwbare bron.

Als ik het zo lees is hij gewoon gepikeerd over zijn "ontslag" en is hij bang dat er geen club voor hem komt. Ik heb ook niks gehoord over interesse van andere clubs terwijl het al best een tijd bekend is dat hij weg gaat.
The only thing I fear is my MoM
pi_68918231
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:27 schreef Juk het volgende:

[..]

IK vind het geen lul, maar de algemene mening hier is dat het een lul is/was in het Verbeek verhaal. Toen noemde iedereen hem als 1 van de aanstichters van de muiterij en ondanks dat het door hemzelf ontkend werd kon hij geen goed meer doen.
Nu roept hij een keer iets wat in "jullie" straatje past (Gudde is een slecht bestuurder) en dan heeft hij ineens wel gelijk en is het een betrouwbare bron.

Als ik het zo lees is hij gewoon gepikeerd over zijn "ontslag" en is hij bang dat er geen club voor hem komt. Ik heb ook niks gehoord over interesse van andere clubs terwijl het al best een tijd bekend is dat hij weg gaat.
Er zullen heus wel clubs geïnteresseerd zijn, maar dan denk ik aan de middenmoot van de eredivisie. Ik vermoed alleen dat Timmer zichzelf een topkeeper vindt en ook als zodanig betaald wil worden, en dan wordt het lastig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_68918252
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Harde woorden, en weer een erg vreemd verhaal. Je eigen keeper chanteren.

Pfff Timmer die roept dat er wat mis is... hij zal onze keeper wel bedoelen. Wat een vent joh, Wijnaldum krijg het aan de stok met die Turk van Roda en hij staat als een wijf te kijken, iedereen moet er dan bovenop klappen..

Tuurlijk is er een hoop mis op bestuurlijk niveau. Feijenoord presteert al jáááááren onder de potentie die het heeft. Clubs als Heerenveen en Twente generen makkelijk geldt met een supportersschare die niet eens de helft van de onze is. Daarnaast heeft de ´supporter´ van Feijenoord één van de hoogste inkomens, maar het Maasgebouw weet geen geld te genereren.

Maar die Timmer die ben ik al jaren zo zat. Hij hoeft dit niet te zeggen hij moet gewoon ballen tegen houden, maar dat is al te veel gevraagd. Teringlul joh die Timmer.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_68918335
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:52 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Pfff Timmer die roept dat er wat mis is... hij zal onze keeper wel bedoelen. Wat een vent joh, Wijnaldum krijg het aan de stok met die Turk van Roda en hij staat als een wijf te kijken, iedereen moet er dan bovenop klappen..
Wat een bullshit, dat is helemaal nergens voor nodig, en al helemaal niet als je achter staat.
pi_68918508
Gelul. Je moet altijd voor elkaar opkomen. Als Feijenoord echt een 'team' is, dan gebeuren zulke dingen niet in je eigen stadion. Dan kom je met z'n alle voor de jongste man van het veld op. Dan ga je niet staan mekkeren bij de scheidsrechter..

Genoeg teams van ons gezien waar tegenstanders het niet eens in hun hoofd haalde, dat is het verschil met deze ploeg. 0,0 uitstraling.
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 11 mei 2009 @ 21:02:24 #287
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68918537
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat een bullshit, dat is helemaal nergens voor nodig, en al helemaal niet als je achter staat.
Dat is altijd nodig, al staan ze 10-0 voor.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 11 mei 2009 @ 21:15:06 #288
185115 Juk
Misschien
pi_68918957
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is altijd nodig, al staan ze 10-0 voor.
Eens.

Dat ontbrak er ook al aan in die bekerwedstrijd toen Bruins in 2en werd getrapt.

Daarom is Tomasson ook
The only thing I fear is my MoM
pi_68919219
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:01 schreef Staanplaats het volgende:
Gelul. Je moet altijd voor elkaar opkomen.
Lopen rellen op het veld kan handig zijn om tijd te rekken, als je het bewust doet, maar opgefokt lopen doen omdat een medespeler een schop krijgt is alleen maar een teken dat je je niet kunt beheersen en zal resulteren in af en toe een onnodige gele kaart. Hersenloze stoerdoenerij waarvan ik blij ben dat de meeste voetballers van Feyenoord zich er niet mee inlaten.

Maar ja, ga vooral lekker blij zitten doen als de spelers bij een achterstand, tegen het einde van de wedstrijd, 2 minuten lang gaan lopen duwen en trekken en een speler die daar niet aan meedoet bekritiseren.
  maandag 11 mei 2009 @ 21:24:48 #290
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68919278
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:22 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Lopen rellen op het veld kan handig zijn om tijd te rekken, als je het bewust doet, maar opgefokt lopen doen omdat een medespeler een schop krijgt is alleen maar een teken dat je je niet kunt beheersen en zal resulteren in af en toe een onnodige gele kaart. Hersenloze stoerdoenerij waarvan ik blij ben dat de meeste voetballers van Feyenoord zich er niet mee inlaten.

Maar ja, ga vooral lekker blij zitten doen als de spelers bij een achterstand, tegen het einde van de wedstrijd, 2 minuten lang gaan lopen duwen en trekken en een speler die daar niet aan meedoet bekritiseren.
Zullen we blijven doen, ja. Wat het met stoerdoenerij te maken heeft ontgaat me trouwens.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_68919366
Genoeg mongolen in de Kuip die lekker knokken op of buiten het veld belangrijker vinden dan het belang van de club, goede resultaten of goed voetbal, dus mij verbaast het niet.
  maandag 11 mei 2009 @ 21:29:58 #292
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68919450
Je behoort gewoon voor mede Feyenoorders op te komen, zowel binnen als buiten de lijnen.
Kameraadschap!
pi_68919511
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:27 schreef heiden6 het volgende:
Genoeg mongolen in de Kuip die lekker knokken op of buiten het veld belangrijker vinden dan het belang van de club, goede resultaten of goed voetbal, dus mij verbaast het niet.
Dat heeft helemaal niets met hersenloos of stoerdoenerij te maken. Dat heet een team zijn, een team uitstralen en mentaliteit tonen.

Dat kan inderdaad op een hersenloze manier, maar dat kan ook op een goede manier, en die goede manier moet je in je team af en toe even uitstralen, al is dat ten koste van een gele kaart. Laten zien dat je voor elkaar opkomt kan je vaak beter laat voetballen en een wedstrijd kantelen.
pi_68919908
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Tijdens de open dag stond er géén Trust op.
Volgens mij staat t er wel op maar niet zo groot als afgelopen zondag.

Die helikopter van zondag is van Perridon. En ze zijn nadat ie uit de Kuip vloog naar Dordt gevlogen om naast Trust te landen. Toen is Meijer met de auto weer naar de Kuip gebracht
pi_68919980
Wolfswinkel niet naar Feyenoord dus
pi_68920029
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:41 schreef dill het volgende:

[..]

Volgens mij staat t er wel op maar niet zo groot als afgelopen zondag.

Die helikopter van zondag is van Perridon. En ze zijn nadat ie uit de Kuip vloog naar Dordt gevlogen om naast Trust te landen. Toen is Meijer met de auto weer naar de Kuip gebracht

Ik kan het er niet uit halen hoor
pi_68920039
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:01 schreef Staanplaats het volgende:
Gelul. Je moet altijd voor elkaar opkomen. Als Feijenoord echt een 'team' is, dan gebeuren zulke dingen niet in je eigen stadion. Dan kom je met z'n alle voor de jongste man van het veld op. Dan ga je niet staan mekkeren bij de scheidsrechter..

Genoeg teams van ons gezien waar tegenstanders het niet eens in hun hoofd haalde, dat is het verschil met deze ploeg. 0,0 uitstraling.
Nou ja, voor een medespeler opkomen is natuurlijk wat anders dan 1 of 2 spelers eraf met een rode kaart wegens het aanvallen van de scheids/tegenstander. Maar op een goede manier opkomen voor een medespeler moet natuurlijk wel.
-
pi_68920114
Ja dus:

pi_68920132
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:47 schreef dill het volgende:
Ja dus:

[ afbeelding ]
Heel klein dus
pi_68920272
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Heel klein dus
Maar het staat er wel op...
pi_68920319
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:51 schreef dill het volgende:

[..]

Maar het staat er wel op...
Klopt. Misschien heeft hij toen een deel gesponsord. Maar zoals het er zondag naar uitzag heeft hij het complete feest gesponsord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')