quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:05 schreef streamzondernaam het volgende:
> Willem II - Vitesse ( NVS 1 ) 74174
> Willem II - Vitesse ( NVS 6 ) 74179
> RKC Waalwijk - FC Utrecht( NVS 1 ) 74174
> RKC Waalwijk - FC Utrecht( NVS 6 ) 74179
> Sparta Rotterdam - FC Twente ( NVS 2 ) 74175
> Heracles - Almelo AZ ( NVS 7 ) 74180
quote:> Heracles - Almelo AZ ( NVS 7 ) 74180
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:21 schreef streamzondernaam het volgende:
Wat betekend NVS ?
Nederlandse Voetbal Streams
How do u find us in Sopcast?
Start sopcast and go to LIVE CHANNELS scroll down to ( NVS channels ) 74174-74180
prima de luxequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:05 schreef streamzondernaam het volgende:
> Sparta Rotterdam - FC Twente ( NVS 2 ) 74175
Moet nog beginnen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:26 schreef Sieps het volgende:
Sparta - Twente gaat niet zo soepel bij mij
Kweenie hoor maar dat zou ik inderdaad niet erg vinden. Een paar jaar geleden was het veel beter geregeld. Bijvoorbeeld toen Sport1 het allemaal nog uit zond. Dat kreeg je er gelijk helemaal sport1 bij waar ook genoeg andere leuke dingen op waren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:04 schreef turnpoint76 het volgende:
Ik vind het persoonlijk schandalig als je via (sopcast)streams gratis naar wedstrijden in de eredivisie wil kijken. Reden ? Eredivisielive is spotgoedkoop , heeft iedere nieuwe abonnee hard nodig om door te blijven gaan met het uitzenden vajn live voetbal en je sponsort als je abonnee ook daarmee je eigen club. Of wil jij straks Eredivisie live net als sport 7 zien verdwijnen ?
NVS? Welk programma is dat? Heb alleen Sopcast en TVU Player.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:32 schreef streamzondernaam het volgende:
FC Groningen - Ajax ( NVS 1 )
FC Groningen - Ajax ( NVS 6 )
PSV - VVV-Venlo ( NVS 1 )
PSV - VVV-Venlo ( NVS 6 )
Feyenoord - NEC Nijmegen( NVS 4 )
Feyenoord - NEC Nijmegen (Ustream) /channel/FeyPractise
Ado Den haag - NAC Breda (TVU) #76435
Programma voor vandaag.
Veel plezier.
nope...quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:42 schreef MoltiSanti het volgende:
doet eredivisielive.nl het bij jullie? :S
doe prima hierquote:
als ze nou 3 van die irritante reclameblokken minder had uitgezonden, hadden ze er een extra server bij kunnen zettenquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:37 schreef Barca het volgende:
De hele site www.eredivisielive.nl is niet bereikbaar.
welke kanalen heb jij het over?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:35 schreef APK het volgende:
Het beeld lijkt een beetje minder scherp dan vorig jaar, viel mij gisteren ook al op bij AZ.
Verder gewoon:
dat is precies hetzelfde als sopcast hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:23 schreef Komakie het volgende:
Deze doet het nog beter: http://.php
Tenminste, daar heb ik vloeiender beeld dan bj Sopcast
NVS1, beeld lijkt een beetje wollig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:58 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
welke kanalen heb jij het over?
ben benieuwd..
Nou ja, de stream werkt veel beter dan via Sopcast. En ik heb de url ff verwijderdquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:24 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
dat is precies hetzelfde als sopcast hoor.
en precies zelfde als mijn homepage ook embed sopcast,
overgens mag je geen urls posten...
Direct Rood. En dan in het Spaansquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:22 schreef SoldMayor het volgende:
Waar kan ik psv zien via een stream?
ik weet helemaal niet hoe dat allemaal werkt..
Komt alleen met klassiekers zo het nu lijkt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:32 schreef Veerboot het volgende:
Vorig jaar was er aan het einde van het seizoen een aantal keer een HQ-stream beschikbaar (naast een 'normale' stream). Zit dat er dit jaar nog in?
Nog wat gevonden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:07 schreef Shivo het volgende:
Wat is een goed Sopcast kanaal voor Twente - Sporting?
Bovenin bij de afbeelding lopen de teksten "Welkom op Nederlandse voetbal streams" en de header "Nederlandse voetbal streams" door elkaar. Bij mij althans.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:35 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
Nog wat gevonden?
Op mijn huisje was hij te zien.
Over huisje gesproken , we hebben wat aan de layout gedaan.
Mensen nog fouten zien of op/aanmerkingen hebben horen we dat graag.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:53 schreef streamzondernaam het volgende:
de studio sport van bulgarije :
http://ring.bg/shou/live
ook daar psv te zien
Eredivisie live aapquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:24 schreef Seam het volgende:
Nog een stream voor AZ misschien vanavond?
Iedereen heeft ook UPC natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:30 schreef buddyb het volgende:
Armoedzaaiers, bij UPC kost EL kost maar 10 euro per maand. Voor 5 euro extra krijg je Sport1 erbij.
Ja! Dat er teveel mensen uit Nederland kijken en dan moeten we maar gaan betalen..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:33 schreef borisz het volgende:
Doet Justin.tv bij jullie de laatste weken ook lastig? Na een paar minuten krijg je gezeur of je wil gaan betalen.
Daar doelen ze natuurlijk ook opquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:35 schreef Dos37 het volgende:
dan kun je toch net zo goed een abonnement nemen
zag het vandaag ook in 1 keer , dan kun je volgensmij net zo goed een 'dure' schotel kopenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:33 schreef borisz het volgende:
Doet Justin.tv bij jullie de laatste weken ook lastig? Na een paar minuten krijg je gezeur of je wil gaan betalen.
Welk channel?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:22 schreef Messenga het volgende:
Iemand een linkje voor Ajax zometeen? Mag via PM
Ah, SopCast doet 't.
Bij mij laadt hij ineens niet meerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:38 schreef APK het volgende:
Prima stream.
Hoewel:
[ afbeelding ]
Het is een beetje schokkerig, snap niet zo goed waarom ik maar 10,2 fps krijg.
Probeer dit eens te openen in VLC of mediaplayer: http://127.0.0.1:8902/tv.asfquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:47 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Bedankt hij laad maar het internet is zo sloom, hij blijft hangen op 30% grrrr
NSV werkt bij mij ook al nietquote:
23fps.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:57 schreef streamzondernaam het volgende:
zijn wat problemen met sopcast
en idd gaat er aardig wat frames verloren
NVS 6 loopt iets beter..
Gewoon Sopcast openen 'Live channels' tab klikken een helemaal beneden bij 'NVS Channels' NVS 6 kiezen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:05 schreef versteegrob het volgende:
[..]
at is de code van NSV 6 dan? 74174 pakt die hier niet
Och, mij lukt het wel. Gewoon de samenvatting.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:32 schreef Onvervalst het volgende:
Ik zou ook graag naar Ajax kijken... echt belachelijk dat je dat niet gewoon op TV kan zien zonder extra te dokken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |