quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:04 schreef turnpoint76 het volgende:Ik vind het persoonlijk schandalig als je via (sopcast)streams gratis naar wedstrijden in de eredivisie wil kijken. Reden ? Eredivisielive is spotgoedkoop , heeft iedere nieuwe abonnee hard nodig om door te blijven gaan met het uitzenden vajn live voetbal en je sponsort als je abonnee ook daarmee je eigen club. Of wil jij straks Eredivisie live net als sport 7 zien verdwijnen ?
Kweenie hoor maar dat zou ik inderdaad niet erg vinden. Een paar jaar geleden was het veel beter geregeld. Bijvoorbeeld toen Sport1 het allemaal nog uit zond. Dat kreeg je er gelijk helemaal sport1 bij waar ook genoeg andere leuke dingen op waren.
Eredivisielive via internet is zwaar kut. Vorig jaar de fout gemaakt om voor Feyenoord - Ajax te betalen. Had ik net zo goed niet kunnen doen. Zowel het geluid als het beeld was niet te volgen. Het schoot echt niet op.
Om problemen en onnodig geldverlies te voorkomen doe ik het nu zo.
Daarnaast kijk ik af en toe een hele wedstrijd. Als ik er 10 zie in het hele seizoen dan is het veel. Sterker nog, ik denk dat ik vorig jaar aan 5 ben gekomen ofzo. Verder kijk ik bijna alleen maar de samenvattingen. Je denkt toch niet dat ik dan ga betalen voor een abbonnement?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"