Niet dat ik het je niet gun, maar FOK! is niet bedoeld voor het oproepen van adverteerders of sponsoring, voor welke activiteit dan ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:03 schreef streamzondernaam het volgende:
nee ik zou het niet melden
valt me nog mee dat er nog maar 1 persoon heeft gereageerd
Kan je dat niet heel subtiel op een andere manier laten weten dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:03 schreef streamzondernaam het volgende:
nee ik zou het niet melden
valt me nog mee dat er nog maar 1 persoon heeft gereageerd
WOWquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:55 schreef streamzondernaam het volgende:
Eredivisielive komt met goed aanbod
https://eredivisielive.kp(...)hop.web/landing.aspx
Hebben we vorig jaar gemist.
Zeker een aanrader!
Kan je beter een SC van kopenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
WOW100 euro voor alle wedstrijden dat is wel een leuk aanbod. Maar eens over nadenken.
in goed beeld van 1mb streamquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
WOW100 euro voor alle wedstrijden dat is wel een leuk aanbod. Maar eens over nadenken.
lullig voor jequote:
maar die zijn wel gratis, dus ik wil ze wel zienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:43 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
in goed beeld van 1mb stream
hoef je onze streams niet meer te zien!
Ieder weekend de traditionele top 3 plus az / twente sowieso livequote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:02 schreef Veerboot het volgende:
Best een goed aanbod voor de betaalde streams inderdaad. Even teruggezocht: destijds kostte Planet Voetal ook 79 euro per jaar (daarvoor kreeg je dan wel alle wedstrijden van alle clubs, wat nu dus 99,95 is). Ik ga het overwegen.
Wat zijn overigens de verwachtingen qua gratis streams?
Zoals gebruikelijk iddquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:07 schreef b_low123 het volgende:
[..]
Ieder weekend de traditionele top 3 plus az / twente sowieso live
dat zou wel nice zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:32 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk idd
maar we proberen net als het einde van vorig seizoen alle wedstrijden te streamen via sopast.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:55 schreef streamzondernaam het volgende:
Zeker een aanrader!
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:36 schreef Stpan het volgende:
Zijn er ergens specs over de beeldkwaliteit te vinden?
Puike aanbieding! Zit nog te twijfelen tussen tv en internet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:55 schreef streamzondernaam het volgende:
Zeker een aanrader!
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:33 schreef streamzondernaam het volgende:
Bovendien hebben we eredivisielive al een jaar lang bandbreedte bespaard doormiddel van p2p.
Waar moet die actiecode vandaan komen?quote:Op maandag 27 juli 2009 09:15 schreef streamzondernaam het volgende:
Heb zelf nog geen actie code mogen ontvangen
maar schijnt dat het werkt.
http://www.eredivisielive.nl/actiecode
Succes en laat weten of het daadwerkelijk werkt
stiekem vroeg ik me dat ook alquote:Op maandag 27 juli 2009 17:45 schreef APK het volgende:
[..]
Waar moet die actiecode vandaan komen?
Ik neem aan dat zoiets niet vanzelf mijn maibox binnen komt wandelen.
quote:
Wat voor boekje? Even rippen van m'n vriendinquote:Op maandag 27 juli 2009 19:44 schreef Dos37 het volgende:
die stond in zo'n boekje van Ziggo, die heb ik bezorgd
en niks achter gehouden?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:59 schreef Dos37 het volgende:
ziggo magazine met Jim op de voorkant dat weet ik nog heel goed, want ik heb hem 700 keer rond gebracht
wij hebben wel Ziggo thuis, dus ik nu zo maar flink goed zoekenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:01 schreef Nashje het volgende:
JES gevonden. Thanks.
Maar is die code ook voor niet-Ziggo-gebruikers beschikbaar?
edit: nee dus.
Heb je denk ik niets aan. Als je die code invoert kun je je eigen aanmelden voor EL met dus die 2 maanden gratis, maar je moet wel zelf opzeggen weer, anders ga je blijven dokken. Niet echt iets speciaals aan die code dus.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en niks achter gehouden?of wist je toen nog niet van de code inside?
die code werkt wel bij mij. ik kan dus 2 maanden gratis kijken en opzeggen voor de 3de maand begint.. ?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:46 schreef streamzondernaam het volgende:
Gaat ook via een andere site
www.eredivsielive.nl/ziggo
en moet je inderdaad code hebben krijg je 2 maand gratis maar wel een jaar abo eraan vast
http://pages.gpb.nl/publish/readershouse/ziggo/zie1/
pagina 6
maar als je die actiecode site hebt dus van die andere site
en je doet gewoon code aanvragen kan je je gegevens gewoon invoeren
maar heb hier helaas nog niets gezien qua codes terwijl er wel mensen codes hebben ontvangen.
50%quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand al een stream gevonden voor PSV?
Ik heb sopcast niet geprobeerd, 2 justin links maar die werkte niet en bij de ander was er een wedstrijd van VVVquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
er was toch een sopcast link gisteravond op het wel bekende huisje?
of was hij offline?
bij mij was alleen een sopcast bekend...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb sopcast niet geprobeerd, 2 justin links maar die werkte niet en bij de ander was er een wedstrijd van VVV
Site werkt inderdaad alleen met Internet explorer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:27 schreef djhappy het volgende:
met Firefox werkt die web player niet omdat ik Firefox 3 heb
Code is per dag maar 1 keer geldig dus een 2e stream op een laptop gaat dus niet lukken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanuit het buitenland kan ik die eredivisielive shit niet kopen, die code voor 100e, voor een heel seizoen. Uiteraard nog geen antwoord gekregen via de mail, kan iemand hier de antwoorden geven?
Tot wanneer is deze aanbieding geldig? Bijv maar tot vanavond? En heeft dit pakket ook de wedstrijden van de Europa League en of er een accescode komt die ik overal altijd kan gebruiken of maar 1 keer kan invoeren op 1 pc en dat is de enige die ik kan gebruiken dat seizoen?
belangrijk bericht mbt livestreams!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:28 schreef Grunner het volgende:
Dat SopCast he. Hoe zie ik of er live wedstrijden te zien zijn? Is er ergens een handig overzichtje ofzo?
Met name uit de Eredivisie. Maar bij hem wordt dus alles uitgezonden maak ik uit je post op?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:41 schreef Veerboot het volgende:
Ja, even thuis bij streamzondernaam kijken
-edit: of bedoel je buitenlandse wedstrijden?
Dank jequote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
belangrijk bericht mbt livestreams!
Onderaan.
Ik hen nog nooit op jouw huisje gekeken, maar als ik dat zou doen dan zou ik je zeer dankbaar zijn!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:16 schreef streamzondernaam het volgende:
Bijvoorbeeld nooit bij mijn huisje/webadres kijken!
en dat werkt primaquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:51 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
bovenstaande post van je staat eigenlijk waar je iets kan vinden
wel erg lui..
3 sopcast streams aanwezig vanavond
wat een luxe
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:04 schreef turnpoint76 het volgende:
Ik vind het persoonlijk schandalig als je via (sopcast)streams gratis naar wedstrijden in de eredivisie wil kijken. Reden ? Eredivisielive is spotgoedkoop , heeft iedere nieuwe abonnee hard nodig om door te blijven gaan met het uitzenden vajn live voetbal en je sponsort als je abonnee ook daarmee je eigen club. Of wil jij straks Eredivisie live net als sport 7 zien verdwijnen ?
Kan wel zo zijn, en het zal ook zo zijn. Maar ik zit in het buitenland en kan zo wel op de hoogte blijven van het NL voetbal.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:04 schreef turnpoint76 het volgende:
Ik vind het persoonlijk schandalig als je via (sopcast)streams gratis naar wedstrijden in de eredivisie wil kijken. Reden ? Eredivisielive is spotgoedkoop , heeft iedere nieuwe abonnee hard nodig om door te blijven gaan met het uitzenden vajn live voetbal en je sponsort als je abonnee ook daarmee je eigen club. Of wil jij straks Eredivisie live net als sport 7 zien verdwijnen ?
Ja dat begreep ik maar hij pakt het niet. Omdat ik in het buitenland zit misschien?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:02 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
Je kan gewoon als anonymous inloggen.
Het is nu ook mogelijk om een internetabonnenment te nemen via eredivisielive, vorig jaar kon dat nog niet. Nu betaal je 80 euro om alle 34 wedstrijden plus eventuele play-offs van je club te zien, of 100 euro voor alle eredivisiewedstrijden van alle clubs het hele jaar, inclusief play-offs.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, en het zal ook zo zijn. Maar ik zit in het buitenland en kan zo wel op de hoogte blijven van het NL voetbal.
wat voor muziek heb jij allemaal op je schijf?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:04 schreef turnpoint76 het volgende:
Belachelijk - alleen van je eigen club. Bij Tele 2 kon je meteen alle wedstrijden van het hele weekend zien, voor minder geld.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:13 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Het is nu ook mogelijk om een internetabonnenment te nemen via eredivisielive, vorig jaar kon dat nog niet. Nu betaal je 80 euro om alle 34 wedstrijden plus eventuele play-offs van je club te zien, of 100 euro voor alle eredivisiewedstrijden van alle clubs het hele jaar, inclusief play-offs.
http://www.eredivisie.nl/default.aspx?siteid=107
nvs 2 lager ff uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:14 schreef SCH het volgende:
cannot accept sopcast service
Dan ga ik maar ergens een hapje eten.
Als je geen beeld krijg moet je even klite code pack installeren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:14 schreef SCH het volgende:
En welk stukje van IK WOON IN HET BUITENLAND begrijp je niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:13 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Het is nu ook mogelijk om een internetabonnenment te nemen via eredivisielive, vorig jaar kon dat nog niet. Nu betaal je 80 euro om alle 34 wedstrijden plus eventuele play-offs van je club te zien, of 100 euro voor alle eredivisiewedstrijden van alle clubs het hele jaar, inclusief play-offs.
Okayquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:16 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
Als je geen beeld krijg moet je even klite code pack installeren.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:14 schreef SCH het volgende:
Zucht, en hier is ook geen digitale tvquote:Software eisen
Windows XP of Vista (Eredivisie Livestreaming werkt bijvoorbeeld niet op Windows 98, Windows ME, Linux, Mac en Unix)
DRMquote:Nee, Eredivisie Livestreaming is beveiligd met DRM. Dit beveiligingssysteem werkt alleen op Microsoft Windows en met Microsoft Internet Explorer.
Ik vind dit toch redelijk naar spam ruiken...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:13 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |