50%quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand al een stream gevonden voor PSV?
Ik heb sopcast niet geprobeerd, 2 justin links maar die werkte niet en bij de ander was er een wedstrijd van VVVquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
er was toch een sopcast link gisteravond op het wel bekende huisje?
of was hij offline?
bij mij was alleen een sopcast bekend...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb sopcast niet geprobeerd, 2 justin links maar die werkte niet en bij de ander was er een wedstrijd van VVV
Site werkt inderdaad alleen met Internet explorer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:27 schreef djhappy het volgende:
met Firefox werkt die web player niet omdat ik Firefox 3 heb
Code is per dag maar 1 keer geldig dus een 2e stream op een laptop gaat dus niet lukken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanuit het buitenland kan ik die eredivisielive shit niet kopen, die code voor 100e, voor een heel seizoen. Uiteraard nog geen antwoord gekregen via de mail, kan iemand hier de antwoorden geven?
Tot wanneer is deze aanbieding geldig? Bijv maar tot vanavond? En heeft dit pakket ook de wedstrijden van de Europa League en of er een accescode komt die ik overal altijd kan gebruiken of maar 1 keer kan invoeren op 1 pc en dat is de enige die ik kan gebruiken dat seizoen?
belangrijk bericht mbt livestreams!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:28 schreef Grunner het volgende:
Dat SopCast he. Hoe zie ik of er live wedstrijden te zien zijn? Is er ergens een handig overzichtje ofzo?
Met name uit de Eredivisie. Maar bij hem wordt dus alles uitgezonden maak ik uit je post op?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:41 schreef Veerboot het volgende:
Ja, even thuis bij streamzondernaam kijken
-edit: of bedoel je buitenlandse wedstrijden?
Dank jequote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
belangrijk bericht mbt livestreams!
Onderaan.
Ik hen nog nooit op jouw huisje gekeken, maar als ik dat zou doen dan zou ik je zeer dankbaar zijn!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:16 schreef streamzondernaam het volgende:
Bijvoorbeeld nooit bij mijn huisje/webadres kijken!
en dat werkt primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |