quote:zo 10 mei 2009, 11:41
Gordon dreigt met boycot songfestival
De zanger zal onmiddellijk terugvliegen naar Nederland als de geplande homo-optocht aanstaande zaterdag in Moskou met geweld wordt neergeslagen.
De Russische belangenvereniging voor homo's wil op de finaledag een optocht houden. De burgemeester van Moskou heeft deze echter verboden en vergelijkt homo's met duivels.
Jeroen van der Boom en Rene Froger willen eerst de halve finale van donderdag afwachten.
deze heeft een plaatjequote:Op zondag 10 mei 2009 13:10 schreef timmmmm het volgende:
Is al een topic over.
ik hoop nog steeds dat hij aan de grens geweigerd word en terug moet naar Anti-homo Rusland!quote:
LOL... Siberisch schandknaapje.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik hoop nog steeds dat hij aan de grens geweigerd word en terug moet naar Anti-homo Rusland!
Wees er vooral tevreden mee dat de maatschappij je slechts tolereert en niet accepteert. En van je eist dat je 'er niet mee te koop loopt'.quote:Waarom willen die homo's altijd optochten houden,wees gewoon homo en klaar
![]()
Rusland onderdrukt wel meer minderheden. Doe als Gordon, blijf weg uit dat kutland.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:35 schreef SCH het volgende:
Jammer dat het nu over Gordon gaat en niet over de repressie tegen homo's in Rusland. Maar dat vindt de TS ook wel best, zo te lezen
Dan had hij helemaal niet naar Moskou moeten gaan als het hem zo tegen zit, hij had kunnen weten hoe ze over homo's denken. Maar verder verdenk ik hem er eigenlijk van weer een rel te trappen over hem, uh, hem enne hem en oja, de Toppers. Schijtziek word ik van z'n aandachttrekkerij en zelfs zo dat ik zijn protest niet eens serieus neem ondanks dat het wel degelijk treurig is hoe ze in Rusland met homo's omgaan. Een relnicht als hij kan iedereen missen als kiespijn!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:35 schreef SCH het volgende:
Jammer dat het nu over Gordon gaat en niet over de repressie tegen homo's in Rusland. Maar dat vindt de TS ook wel best, zo te lezen
nou, als je de vrouwen in Moskou ziet, dan is het toch al niet makkelijk om daar homo te zijn, dus respect voor de Russische homo'squote:Op zondag 10 mei 2009 19:35 schreef SCH het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |