Wat mij nog het meest bijstaat is dat Sjakie Wolfs niet meer op de bank mocht zitten van Co.quote:
En dan nog Winter en Witschge.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat mij nog het meest bijstaat is dat Sjakie Wolfs niet meer op de bank mocht zitten van Co.
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat Ajax wel even met 7-0 van Sparta zou winnen ofzo.
En hij stuurde Witschge volgens mij naar het 2e?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat mij nog het meest bijstaat is dat Sjakie Wolfs niet meer op de bank mocht zitten van Co.
Lig niet zo te zeiken man. Kap er eens mee. Is nu leuk geweest. Ajax moet van het verleden afstappen, en daar past Co perfect bij.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:47 schreef StarGazer het volgende:
Die verheerlijking van Co Adriaanse hier.
Eens! Over de manier waarop kun je twisten, maar voetbaltechnisch had hij over bijvoorbeeld Winter wel gelijk, die had zijn beste tijd gehad. Hij pakte in ieder geval wel door.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lig niet zo te zeiken man. Kap er eens mee. Is nu leuk geweest. Ajax moet van het verleden afstappen, en daar past Co perfect bij.
Iedereen die nu weer zo'n softy als trainer wil snapt het gewoon niet. Als Ajax niet nog dieper in de shit wil raken dan moet het nu een harde trainer halen.
Heeft ie ook niets voor hoeven te doen.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:28 schreef Black-Death het volgende:
VDWiel dus talent v/h jaar
We zijn het eensquote:Op zondag 10 mei 2009 14:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lig niet zo te zeiken man. Kap er eens mee. Is nu leuk geweest. Ajax moet van het verleden afstappen, en daar past Co perfect bij.
Iedereen die nu weer zo'n softy als trainer wil snapt het gewoon niet. Als Ajax niet nog dieper in de shit wil raken dan moet het nu een harde trainer halen.
Zo hé! Ze zullen nu bij Ajax wel ineens door hebben dat het niet goed zit!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:28 schreef Doopy-X- het volgende:
Actie redelijk geslaagd. Her en der wat mensen op de 2e ring![]()
Zag ook ERG veel lege plekken op de lange zijde
Best wel triest zooitje aangezien zonder vak 410 en F-side derest van het stadion ook niet mee zingt.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:33 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Jawel?Wat een dooie boel zeg zonder 410.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |