Misschien zitten we wel eens per ongeluk in dezelfde kroeg. En wat dan???quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:44 schreef zodiakk het volgende:
Ik zal nooit (meer) met jullie in de kroeg zitten. Dus ook niet met thaleia,.
Nouja, ik vond dat ik weer veel te sympathiek overkwam in deze topicreeks, dus vandaar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat zal je gelukkig zijn. Zo vrijgevochten.
We frequenteren verschillende kroegen (anders had ik je vast wel eens gezien), maar het valt inderdaad niet uit te sluiten! Mocht het een keer toch het geval zijn, dan zal ik natuurlijk gewoon gezellig een praatje komen maken,quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:26 schreef mane het volgende:
Misschien zitten we wel eens per ongeluk in dezelfde kroeg. En wat dan???
Er is nu wel een heel leuke tentoonstelling in het Gemeentemuseum van Den Haag: http://www.gemeentemuseum.nl/index.php?id=035775quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:19 schreef Gellius het volgende:
Ik ga overigens met niemand in de kroeg zitten tot ik eindelijk met RG een tentoonstelling bezocht heb.
Ik ben oud geworden, speknek. Alles hangt nu.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef speknek het volgende:
Ja verdammt, hadden jullie dat niet eerder kunnen zeggen? Menig erectie is verloren gegaan terwijl ik futiel op "Raisingirl" + nude zat te zoeken. Heet ze gewoon Mane!
Volgens mij hebben ze daar ook weleens iemand dood gevonden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:39 schreef mane het volgende:
Je hebt wel een beetje gelijk; de Pijpela is veel betere plek om dood gevonden te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |