Ik krijg toch het idee dat deze anonieme TTK-er wellicht op een andere uitwerking van de conclusie doelde dan een 'TTK-meet', IR,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik sprak onlangs een TTK'er die anoniem wil blijven, maar we kwamen toch tot de conclusie dat we deze zomer een keertje wat moeten drinken (en evt zelfs eten) met elkaar.Vanzelfsprekend in Amsterdam, en lekker informeel,
maar ik ben toch wel benieuwd hoe lang mensen in het echt de foto's van hun kinderen in hun zak kunnen houden en of pope een biertje meekrijgt bij de bar. En nee, daarmee wil ik niet zeggen dat ik verder geen sociaal leven heb.
Niet slecht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:13 schreef JAM het volgende:
Hoe was het eten, IR, niet wat was het eten. Je had beeer en mij zeker zeven woorden onzin kunnen besparen.
Misschien wilde ze er graag nog wat mensen bijhebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:44 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik krijg toch het idee dat deze anonieme TTK-er wellicht op een andere uitwerking van de conclusie doelde dan een 'TTK-meet', IR,.
Sorry, ik ben echt geen klap waard sinds ik in de verhuischaos zit. Het vergt het uiterste van me om niet over mijn nieuwste zwangerschapskwaaltjes te beginnen tegen collega's, vrienden en wildvreemden. Belangstelling tonen in anderen is duidelijk een brug te ver.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:07 schreef k_man het volgende:
Een echte K&L-meet?
Overigens bedankt voor alle hartverwarmende reacties en belangstellende vragen naar de ervaringen in Iran...
Ik heb in Rotterdam over het water uitkijkend een warme chocolademelk gedronken en aan je gedacht terwijl een vijftigtal opgeschoten pubers naar m'n tieten zat te staren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:58 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Helemaal gemist! Vandaag zit ik gewoon als elke normale sterveling op kantoor dus helaas...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:34 schreef JAM het volgende:
Misschien is dat je roeping, IR, de Boliviaanse kust bevrijden van het juk der Peruvianen.
Ja ja, ik ben in de wondere wereld van de meegroeibeha's terechtgekomen. Daar is niets geils aan, kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef JAM het volgende:
Ja, dat krijg je als je zwanger bent; grote tieten. Grote melkmemmen. Grote hangende borsten waar het kindje lekker aan kan sabbelen. Oh, jongens, ik word al geil als ik eraan denk. De tieten van Claudia, de zwangere tieten van Claudia..
Sinds ik een brave kantoorbaan heb (en dat is alweer bijna een jaar) is mijn sik beperkt tot vakanties, JAM. Dat doet wel pijn, dus misschien heb je gelijk. Volgende week ga ik alvast oefenen in Belfast.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:34 schreef JAM het volgende:
Overigens, IR, zo'n sik misstaat je niet. Je lijkt zo net een Boliviaanse vrijheidsstrijder.
'De wondere wereld van meegroeibeha's', dat klinkt als een dichtbundel van Renate Dorrestein. Daar is inderdaad niets geils aan. Dat geloof ik zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja ja, ik ben in de wondere wereld van de meegroeibeha's terechtgekomen. Daar is niets geils aan, kan ik je vertellen.
Staan ze je dat daar niet toe, op dat kantoor, een sik? Nu, de tijden dat ik op kantoor werkte - bij elkaar genomen is dat toch een heel jaar denk ik - heeft niemand ooit iets gezegd over mijn ongeschoren tronie. Tenminste, niet recht in m'n bek. Nu heb ik ook hele schone, gelijkmatige baardgroei. Misschien maakt dat het verschil. Er is immers een groot verschil tussen de dracht van een jongeman die zo van de Milanese catwalk is weggelopen en een Boliviaanse vrijheidsstrijder.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Sinds ik een brave kantoorbaan heb (en dat is alweer bijna een jaar) is mijn sik beperkt tot vakanties, JAM. Dat doet wel pijn, dus misschien heb je gelijk. Volgende week ga ik alvast oefenen in Belfast.
Dat geeft me een warm gevoel, dat er aan me gedacht wordt als men in Rotterdam isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb in Rotterdam over het water uitkijkend een warme chocolademelk gedronken en aan je gedacht terwijl een vijftigtal opgeschoten pubers naar m'n tieten zat te staren.
In de tijd dat ik een bijzonder talentvolle IT-consultant was, was ik van de 50 mensen in mijn unit veruit de slechtstgeklede en slechtstgeschoren. Hier bij de gemeente valt het allemaal wel mee, maar één keer per week gaat het mes er wel over hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:44 schreef JAM het volgende:
[..]
Staan ze je dat daar niet toe, op dat kantoor, een sik? Nu, de tijden dat ik op kantoor werkte - bij elkaar genomen is dat toch een heel jaar denk ik - heeft niemand ooit iets gezegd over mijn ongeschoren tronie. Tenminste, niet recht in m'n bek. Nu heb ik ook hele schone, gelijkmatige baardgroei. Misschien maakt dat het verschil. Er is immers een groot verschil tussen de dracht van een jongeman die zo van de Milanese catwalk is weggelopen en een Boliviaanse vrijheidsstrijder.
Oh verdorie, helemaal gemist dat je daarheen zou gaan / bent geweest. Vertel!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:07 schreef k_man het volgende:
Een echte K&L-meet?
Overigens bedankt voor alle hartverwarmende reacties en belangstellende vragen naar de ervaringen in Iran...
Alcohol is streng verboden en niet goed verkrijgbaar. Ik heb geen serieuze poging gedaan om eraan te komen, maar ik heb het ook nergens gezien. Ook mijn reisgenoten hebben het zonder moeten stellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:20 schreef ShadyLane het volgende:
Tof, k_man. Ik hoorde juist wel verhalen van mooie landschappen trouwens. En men is het met je eens over de oprechte vriendelijkheid en gastvrijheid, en over de veiligheid. Het schijnt ook dat alcohol er uitermate goed verkrijgbaar is, klopt?
Ben benieuwd naar de foto's!
Zo ver was ik nog.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:45 schreef k_man het volgende:
Ik ben ook in Jemen geweest en Jemen is geen Iran.
Het was ook niet van "bewust anoniem blijven" het was meer zo van "als het niet nodig is ga ik niet zomaar namedroppen van kijk mij eens met SL in de kroeg zitten".quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef ShadyLane het volgende:
En van anoniem willen blijven is mijzelf niets bekend.
Iemand had het over een meet?quote:
Waar beleven negen van de tien mensen plezier van?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:06 schreef Gellius het volgende:
Nou, wie kent er nog een leuke mop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsss, Ik zit VANAVOND met SL in de kroeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het was ook niet van "bewust anoniem blijven" het was meer zo van "als het niet nodig is ga ik niet zomaar namedroppen van kijk mij eens met SL in de kroeg zitten".
Niet dat dat niet leuk is, jongens, dus jullie zouden best jaloers MOGEN zijn, maar het was niet m'n BEDOELING.
Wat zal je gelukkig zijn. Zo vrijgevochten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:44 schreef zodiakk het volgende:
Ik zal nooit (meer) met jullie in de kroeg zitten. Dus ook niet met thaleia,.
Misschien zitten we wel eens per ongeluk in dezelfde kroeg. En wat dan???quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:44 schreef zodiakk het volgende:
Ik zal nooit (meer) met jullie in de kroeg zitten. Dus ook niet met thaleia,.
Nouja, ik vond dat ik weer veel te sympathiek overkwam in deze topicreeks, dus vandaar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat zal je gelukkig zijn. Zo vrijgevochten.
We frequenteren verschillende kroegen (anders had ik je vast wel eens gezien), maar het valt inderdaad niet uit te sluiten! Mocht het een keer toch het geval zijn, dan zal ik natuurlijk gewoon gezellig een praatje komen maken,quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:26 schreef mane het volgende:
Misschien zitten we wel eens per ongeluk in dezelfde kroeg. En wat dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |