abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68940175
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik sprak onlangs een TTK'er die anoniem wil blijven, maar we kwamen toch tot de conclusie dat we deze zomer een keertje wat moeten drinken (en evt zelfs eten) met elkaar.Vanzelfsprekend in Amsterdam, en lekker informeel,

maar ik ben toch wel benieuwd hoe lang mensen in het echt de foto's van hun kinderen in hun zak kunnen houden en of pope een biertje meekrijgt bij de bar. En nee, daarmee wil ik niet zeggen dat ik verder geen sociaal leven heb.
Ik krijg toch het idee dat deze anonieme TTK-er wellicht op een andere uitwerking van de conclusie doelde dan een 'TTK-meet', IR, .
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:09:10 #53
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_68941068
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:13 schreef JAM het volgende:
Hoe was het eten, IR, niet wat was het eten. Je had beeer en mij zeker zeven woorden onzin kunnen besparen.
Niet slecht.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:09:44 #54
11923 I.R.Baboon
pi_68941085
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:44 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ik krijg toch het idee dat deze anonieme TTK-er wellicht op een andere uitwerking van de conclusie doelde dan een 'TTK-meet', IR, .
Misschien wilde ze er graag nog wat mensen bijhebben.
pi_68941967
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:07 schreef k_man het volgende:
Een echte K&L-meet?

Overigens bedankt voor alle hartverwarmende reacties en belangstellende vragen naar de ervaringen in Iran...
Sorry, ik ben echt geen klap waard sinds ik in de verhuischaos zit. Het vergt het uiterste van me om niet over mijn nieuwste zwangerschapskwaaltjes te beginnen tegen collega's, vrienden en wildvreemden. Belangstelling tonen in anderen is duidelijk een brug te ver.

Afijn, hoe was het!?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:34:10 #56
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_68942009
Overigens, IR, zo'n sik misstaat je niet. Je lijkt zo net een Boliviaanse vrijheidsstrijder. Weet je wel dat Bolivia geen zee heeft? Die hebben de Peruvianen ingepikt. Daar zijn ze nog steeds nijdig over. In plaats van vertier aan zee zoeken de Bolivianen dan maar vertier aan een meer. Zielig he? Misschien is dat je roeping, IR, de Boliviaanse kust bevrijden van het juk der Peruvianen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_68942041
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:58 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Helemaal gemist! Vandaag zit ik gewoon als elke normale sterveling op kantoor dus helaas...
Ik heb in Rotterdam over het water uitkijkend een warme chocolademelk gedronken en aan je gedacht terwijl een vijftigtal opgeschoten pubers naar m'n tieten zat te staren.
pi_68942111
Vijftig!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:37:02 #59
37950 JAM
pi_68942117
Ja, dat krijg je als je zwanger bent; grote tieten. Grote melkmemmen. Grote hangende borsten waar het kindje lekker aan kan sabbelen. Oh, jongens, ik word al geil als ik eraan denk. De tieten van Claudia, de zwangere tieten van Claudia. .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_68942161
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:34 schreef JAM het volgende:
Misschien is dat je roeping, IR, de Boliviaanse kust bevrijden van het juk der Peruvianen.
!
pi_68942216
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef JAM het volgende:
Ja, dat krijg je als je zwanger bent; grote tieten. Grote melkmemmen. Grote hangende borsten waar het kindje lekker aan kan sabbelen. Oh, jongens, ik word al geil als ik eraan denk. De tieten van Claudia, de zwangere tieten van Claudia. .
Ja ja, ik ben in de wondere wereld van de meegroeibeha's terechtgekomen. Daar is niets geils aan, kan ik je vertellen.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:40:11 #62
11923 I.R.Baboon
pi_68942263
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:34 schreef JAM het volgende:
Overigens, IR, zo'n sik misstaat je niet. Je lijkt zo net een Boliviaanse vrijheidsstrijder.
Sinds ik een brave kantoorbaan heb (en dat is alweer bijna een jaar) is mijn sik beperkt tot vakanties, JAM. Dat doet wel pijn, dus misschien heb je gelijk. Volgende week ga ik alvast oefenen in Belfast.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:42:24 #63
37950 JAM
pi_68942343
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja ja, ik ben in de wondere wereld van de meegroeibeha's terechtgekomen. Daar is niets geils aan, kan ik je vertellen.
'De wondere wereld van meegroeibeha's', dat klinkt als een dichtbundel van Renate Dorrestein. Daar is inderdaad niets geils aan. Dat geloof ik zo.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:44:27 #64
37950 JAM
pi_68942428
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Sinds ik een brave kantoorbaan heb (en dat is alweer bijna een jaar) is mijn sik beperkt tot vakanties, JAM. Dat doet wel pijn, dus misschien heb je gelijk. Volgende week ga ik alvast oefenen in Belfast.
Staan ze je dat daar niet toe, op dat kantoor, een sik? Nu, de tijden dat ik op kantoor werkte - bij elkaar genomen is dat toch een heel jaar denk ik - heeft niemand ooit iets gezegd over mijn ongeschoren tronie. Tenminste, niet recht in m'n bek. Nu heb ik ook hele schone, gelijkmatige baardgroei. Misschien maakt dat het verschil. Er is immers een groot verschil tussen de dracht van een jongeman die zo van de Milanese catwalk is weggelopen en een Boliviaanse vrijheidsstrijder.
pi_68942529
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:35 schreef Claudia_x het volgende:

Ik heb in Rotterdam over het water uitkijkend een warme chocolademelk gedronken en aan je gedacht terwijl een vijftigtal opgeschoten pubers naar m'n tieten zat te staren.
Dat geeft me een warm gevoel, dat er aan me gedacht wordt als men in Rotterdam is .
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:49:31 #66
37950 JAM
pi_68942623
Ik zal je zeggen, zodiakk, als ik in Rotterdam ben, dan denk ik nooit aan je. Als ik in Rotterdam ben denk ik dingen als: 'Jezus Christus, zie ze eten, die zwijnen. Zie ze eten hier in Rotterdam, hoe houden ze het binnen? Dat een mens hier kan eten.'
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:38:51 #67
11923 I.R.Baboon
pi_68944548
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:44 schreef JAM het volgende:

[..]

Staan ze je dat daar niet toe, op dat kantoor, een sik? Nu, de tijden dat ik op kantoor werkte - bij elkaar genomen is dat toch een heel jaar denk ik - heeft niemand ooit iets gezegd over mijn ongeschoren tronie. Tenminste, niet recht in m'n bek. Nu heb ik ook hele schone, gelijkmatige baardgroei. Misschien maakt dat het verschil. Er is immers een groot verschil tussen de dracht van een jongeman die zo van de Milanese catwalk is weggelopen en een Boliviaanse vrijheidsstrijder.
In de tijd dat ik een bijzonder talentvolle IT-consultant was, was ik van de 50 mensen in mijn unit veruit de slechtstgeklede en slechtstgeschoren. Hier bij de gemeente valt het allemaal wel mee, maar één keer per week gaat het mes er wel over hoor.
pi_68945941
Op mijn werk is er, concludeer ik, geen consensus of ik nu een baard draag of niet. Sommigen zeggen hè, heb je je baard afgeschoren, anderen zeggen hè, laat je je baard staan?
pi_68946515
Same here.
Aldus.
pi_68947086
Voorts deel ik met JAM die superieure natuurlijke belijning, die stopt op de kaaklijn en niet tot onder de oogleden doorgroeit, waardoor een student wel eens overtuigd was dat ik een baardtrimmer gebruikte, maar nee, lieve mensen, ik hang gewoon voor de buis! Nu ja, ik lees Léautaud. Maar goed.
pi_68949938
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:07 schreef k_man het volgende:
Een echte K&L-meet?

Overigens bedankt voor alle hartverwarmende reacties en belangstellende vragen naar de ervaringen in Iran...
Oh verdorie, helemaal gemist dat je daarheen zou gaan / bent geweest. Vertel!
En geef je even een gil als je de foto's klaar hebt staan? Ik bekijk ze altijd graag .

Over Iran hoorlees ik vaak enthousiaste verhalen, dat de mensen érg vriendelijk zijn, je er goed kan reizen. Wat vond jij ervan?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_68953651
Ik ben ook erg benieuwd hoor k_man . Ben net bezig in twee boeken over de Perzen en begin de regio steeds interessanter te vinden.
pi_68954291
Voor de foto's verschijnen zal nog wel enige (of geruime) tijd duren, maar ze komen zeker weer op Flickr.

Ik vond de landschappen over het algemeen niet zo heel spectaculair, de architectuur, de steden en de mensen wel. De mensen zijn inderdaad heel gastvrij, hartelijk, behulpzaam, etc. Je wordt ontzettend veel aangesproken en niet - zoals in sommige andere landen - omdat men je iets wil verkopen, maar puur uit nieuwsgierigheid, vriendelijkheid, of om Engels te oefenen.

Behalve dat ze je allerlei algemene zaken vragen (over leeftijd, naam, werk etc) stellen ze soms serieuzere vragen, waar dan ook een serieus antwoord op verwacht wordt. Ze weten heel goed dat Iran geen al te best imago heeft en zijn zelf vaak erg ontevreden over de machthebbers. Dan wordt je gevraagd wat je reden waren om Iran te bezoeken, wat je vooraf wist van het land en hoe je er over denkt nu je er bent.

In tegenstelling tot wat veel mensen schijnen te denken is Iran veilig en tamelijk schoon (je kunt alles eten). Het ergste is de frustratie van een groot deel van de bevolking over het relatief kleine clubje religieuze fanatici dat de dienst uitmaakt (zoals o.a. blijkt uit het gesprekje dat ik postte).
pi_68957747
Tof, k_man. Ik hoorde juist wel verhalen van mooie landschappen trouwens. En men is het met je eens over de oprechte vriendelijkheid en gastvrijheid, en over de veiligheid. Het schijnt ook dat alcohol er uitermate goed verkrijgbaar is, klopt?
Ben benieuwd naar de foto's!
pi_68960880
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:20 schreef ShadyLane het volgende:
Tof, k_man. Ik hoorde juist wel verhalen van mooie landschappen trouwens. En men is het met je eens over de oprechte vriendelijkheid en gastvrijheid, en over de veiligheid. Het schijnt ook dat alcohol er uitermate goed verkrijgbaar is, klopt?
Ben benieuwd naar de foto's!
Alcohol is streng verboden en niet goed verkrijgbaar. Ik heb geen serieuze poging gedaan om eraan te komen, maar ik heb het ook nergens gezien. Ook mijn reisgenoten hebben het zonder moeten stellen.

De landshappen zijn wel ok, maar er zijn betere landen daarvoor. Hoewel ik alleen het centrale deel van het land gezien heb - de uithoeken schijnen landschappelijk gezien interessanter te zijn.
  woensdag 13 mei 2009 @ 00:31:14 #77
11923 I.R.Baboon
pi_68963585
Over alcohol in Jemen heb ik wel mooie verhalen gehoord. Een vriend van me zat daar een tijdje, en werd uiteindelijk doorverwezen daar een zeeliedencafe, dat ook een half bordeel bleek te zijn. Kijk, dan doe je tenminste wat moeite voor je drank.
pi_68964034
Ik ben ook in Jemen geweest en Jemen is geen Iran. In Jemen wordt van buitenlandse vrouwens bijv ook niet verwacht dat ze een hoofddoekje dragen. In Iran wel; altijd en overal.
  woensdag 13 mei 2009 @ 08:08:13 #79
11923 I.R.Baboon
pi_68967052
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 00:45 schreef k_man het volgende:
Ik ben ook in Jemen geweest en Jemen is geen Iran.
Zo ver was ik nog.
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:20:31 #80
37950 JAM
pi_68974273
Allemaal geitenneukers zeg ik je!
pi_68984285
Nou, wie kent er nog een leuke mop?
pi_68988082
Twee tieten in een envelop.

Tot zover mijn bijdrage.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_68995447
Ik was dat trouwens, van dat drinken in Amsterdam, en dat was niet om I.R. te verleiden om iets te gaan drinken, want dat waren we al aan het doen.
pi_68995465
En van anoniem willen blijven is mijzelf niets bekend.
pi_68995616
Ik had al bedacht dat jij het was hoor.
Aldus.
pi_68995768
Ik wilde hier een lege post plaatsen met een thumbs up-posticon, wat me niet lukt, en ik weet zeker dat ik het mensen heb zien doen.
pi_68995922
Aldus.
pi_68995937
Aldus.
pi_68996205
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:43:31 #90
11923 I.R.Baboon
pi_69000131
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef ShadyLane het volgende:
En van anoniem willen blijven is mijzelf niets bekend.
Het was ook niet van "bewust anoniem blijven" het was meer zo van "als het niet nodig is ga ik niet zomaar namedroppen van kijk mij eens met SL in de kroeg zitten".

Niet dat dat niet leuk is, jongens, dus jullie zouden best jaloers MOGEN zijn, maar het was niet m'n BEDOELING.
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:44:11 #91
11923 I.R.Baboon
pi_69000154
Maar goed, als de animo zo blijft dan blijven we wel gewoon met z'n tweeen afspreken hoor, jongens.
  donderdag 14 mei 2009 @ 00:13:58 #92
8369 speknek
Another day another slay
pi_69001201
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:05 schreef sigme het volgende:
tieten
Iemand had het over een meet?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_69001366
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:06 schreef Gellius het volgende:
Nou, wie kent er nog een leuke mop?
Waar beleven negen van de tien mensen plezier van?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69004303
WHAT THE FUCK IS CLAUDIA ZWANGER??????????/////
  donderdag 14 mei 2009 @ 08:41:17 #95
11923 I.R.Baboon
pi_69004358
Doe maar niet alsof je van niks weet, mannetje.
pi_69005446
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:43 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Het was ook niet van "bewust anoniem blijven" het was meer zo van "als het niet nodig is ga ik niet zomaar namedroppen van kijk mij eens met SL in de kroeg zitten".

Niet dat dat niet leuk is, jongens, dus jullie zouden best jaloers MOGEN zijn, maar het was niet m'n BEDOELING.
Tsss, Ik zit VANAVOND met SL in de kroeg.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:31:56 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_69005480
Ik lig vanavond in bed met iemand die wel eens met SL in de kroeg heeft gezeten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_69005841
Ik zal nooit (meer) met jullie in de kroeg zitten. Dus ook niet met thaleia, .

[ Bericht 2% gewijzigd door zodiakk op 14-05-2009 09:50:21 ]
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:26:02 #99
8369 speknek
Another day another slay
pi_69006969
Ik vind dat er een algeheel moratorium moet komen op hoogopgeleide mensen van mijn leeftijd die zwanger worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:34:12 #100
11923 I.R.Baboon
pi_69007241
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:44 schreef zodiakk het volgende:
Wat zal je gelukkig zijn. Zo vrijgevochten.
pi_69009251
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:44 schreef zodiakk het volgende:
Misschien zitten we wel eens per ongeluk in dezelfde kroeg. En wat dan???
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_69010375
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:34 schreef I.R.Baboon het volgende:

Wat zal je gelukkig zijn. Zo vrijgevochten.
Nouja, ik vond dat ik weer veel te sympathiek overkwam in deze topicreeks, dus vandaar. (en ik ben fan van die smiley, erg Cartmanesk).
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:26 schreef mane het volgende:
Misschien zitten we wel eens per ongeluk in dezelfde kroeg. En wat dan???
We frequenteren verschillende kroegen (anders had ik je vast wel eens gezien), maar het valt inderdaad niet uit te sluiten! Mocht het een keer toch het geval zijn, dan zal ik natuurlijk gewoon gezellig een praatje komen maken, .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')