Ja hoi, jij kent mij hè?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:14 schreef Oblivion het volgende:
Nee, je hebt waalformaat, rijnformaat en ijsselformaat.
En nog vele andere formaten, maar dit is wat ik weet.![]()
Hier is het niet veel goedkoper, als ik ze echt oud wilde hebben, dan ben ik rond de 750 euro kwijt voor 1000 stenen en dan moet ik ze ergens in Groningen halen.
Dus bak, of wagen huren etc etc...
Nou dan maar neue, toch?![]()
Het wordt tenslotte een nieuwe openhaard.
Ja, dat zeg je nu pas!quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja hoi, jij kent mij hè?
En wij zouden nog eens komen kijken bij jou thuis hè?
En wij hebben een caddy hè?
En een schoonvader met een aanhanger hè?
Maar eerst eens kijken of het allemaal wel past.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Je roept maar, we moeten binnenkort vast nog wel een keer die kant op dus we kunnen hem zo meenemen.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:58 schreef Ml-etje het volgende:
ik wilde het vanmiddag bijna intikken dat ze vast een beter ritje voor je had
![]()
achterafgeklets
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
Hihihi tis dat je het niet aan kunt springen anders had je ook geen ladder nodig gehad.
Dat is oude huisjes eigen cker wij hebben ook n mini trapgat waar je je hoofd ook lelijk kan stoten (al 2x gedaan en dat zonder een sleutel te hebben).
Dat is het eerste wat ik hoor,of ik heb niet opgelet met geschiedenis.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het was niet ongezond, men dacht het alleen. Daarom sliep men een soort van zittend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |