die dingen die niet perse negatief hoeven te zijnquote:
Ik denk niet dat ik die heb....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
die dingen die niet perse negatief hoeven te zijn
Heyquote:
vertelquote:
Ja. En dan kom je thuis, gaan je stapplannen niet meer door en had ik dus nog wel even kunnen blijven.quote:
Dingen die hoort, vaak niet waar zijn, maar wel interessant om te weten.quote:
Ow, daz mooi lulligquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja. En dan kom je thuis, gaan je stapplannen niet meer door en had ik dus nog wel even kunnen blijven.
Oh dat is lekker dan :s Nieuwe plannen maken...?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja. En dan kom je thuis, gaan je stapplannen niet meer door en had ik dus nog wel even kunnen blijven.
onverschilligquote:
Ook een optie inderdaad.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:12 schreef dawg het volgende:
Ja, gewoon niks meer doen, en lekker lam thuisblijven.
bier drinken en kut roepenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:12 schreef dawg het volgende:
Ja, gewoon niks meer doen, en lekker lam thuisblijven.
neuh...veuls te ver wegquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
ArTiC, zit jij ook gewoon thuis?
Dan zie ik een match!
Oja, jij en dawg wonen heeél ver uit elkaarquote:
heb echt de hele dag achter laptop gezeten op een uurtje naquote:
idd...moet ik het kanaal overzwemmenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, jij en dawg wonen heeél ver uit elkaar
Avond, vond je het een beetje een geslaagde meet vandaag?quote:
Mwah, beetje vreemde sfeer op 't eindquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Avond, vond je het een beetje een geslaagde meet vandaag?
Hoezo?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mwah, beetje vreemde sfeer op 't eind
Jullie hadden daar gegeten of niet?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mwah, beetje vreemde sfeer op 't eind
Dat bedoel ik ja..quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jullie hadden daar gegeten of niet?
Het gejank begint al hoor...quote:
Ik had niet eens door dat er mensen bleven zittenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja..
[..]En dat heeft gesmaakt, maar we vonden 't een beetje vreemd dat jullie zomaar ineens vertrokken zonder ff iets te laten weten van hoe en wat
mister don't like rats..quote:
in de hoeveelheid ik me nu kan motiveren wel jaquote:
Er was dus geen plan en niks geregeld qua etenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat er mensen bleven zittenVolgens mij was er eerst het plan dat iedereen zelf ging eten en daarna weer terug zou komen bij de stairway...
Komt wel goed maandagquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
in de hoeveelheid ik me nu kan motiveren wel ja
Aah lekker. We hebben er weer 1 die depri is in ons midden. Niet janken, doe er wat aan!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
in de hoeveelheid ik me nu kan motiveren wel ja
Oh ben je er zo een?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aah lekker. We hebben er weer 1 die depri is in ons midden. Niet janken, doe er wat aan!
als je eerst eens vraagt waarom het is voordat je gelijk gaat beoordelen....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aah lekker. We hebben er weer 1 die depri is in ons midden. Niet janken, doe er wat aan!
Je weet toch wie het zegtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als je eerst eens vraagt waarom het is voordat je gelijk gaat beoordelen....
Gezelligquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Dag mensen,
Hoe was de singles meet (als er nog iemand van is die er is geweest?)
Ja...quote:
Mooie krullen heb je poesje. Volgens mij wil het poesje een poedel worden, maar dat mag niet poesjequote:
dat is ook het probleem...quote:
Ik vind jou sexyquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja...Vind je dat sexy?
![]()
Is het al tijd voor dat uitstapje?
Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
ach.. t zijn net kleine huski'squote:
hoe lang heb je daar over nagedacht?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef Adolecens het volgende:
Je kan best poffertjes tegen de wind in eten, maar dan zonder poedersuiker erop
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:43 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Mooi![]()
ging jij er ook heen dan?Ja, fiets was er ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Jij moet niet zo kritisch zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef Adolecens het volgende:
Je kan best poffertjes tegen de wind in eten, maar dan zonder poedersuiker erop
Vind je het goed als ik daar een nachtje over slaap. Ik ben nogal panisch over mn identiteit, homo die ik ben.quote:
Daarom, gewoon neuken dusquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik daar een nachtje over slaap. Ik ben nogal panisch over mn identiteit, homo die ik ben.![]()
Maar neuken met een lesbienne is toch wel het toppunt van geilheid.
oh he nu baal ikquote:
Eigenlijk gelijk toen ik hem las net...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoe lang heb je daar over nagedacht?
Hahaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
oh he nu baal ik
maar ik had andere verplichtingen dus op naar de volgende meet dan maar
Het kusje moest een hartje zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik daar een nachtje over slaap. Ik ben nogal panisch over mn identiteit, homo die ik ben.![]()
Maar neuken met een lesbienne is toch wel het toppunt van geilheid.
Maar zijn er nog foto`s ergens van de meet?quote:
Je hebt gelijk. En waar wordt er dan precies geneukt?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daarom, gewoon neuken dusEr moet meer geneukt worden op de wereld
En toch ben je niet hier om te neukenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het kusje moest een hartje zijn. Nu lijkt mn post helemaal niet lief
Ik zou gaan stappen maar vriend van me ligt ergens dronken in een greppel denk ik, aangezien ik hem niet kan bereiken. Dus zo maar een jointje roken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach.. t zijn net kleine huski's
Ga je nog wat leuks doen vanaaf??
of zijn wij hier om nie met hem te neuken?quote:
Ligt aan het weerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. En waar wordt er dan precies geneukt?
dan is het goedquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eigenlijk gelijk toen ik hem las net...
Ik lees die ondertitels etc. eigenlijk nooit...
Waarom ben jij eigenlijk niet hier?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
of zijn wij hier om nie met hem te neuken?
ach kom.. dit is toch veel liever dan een husky:quote:
Jij wil he-le-maal nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daarom, gewoon neuken dusEr moet meer geneukt worden op de wereld
Ok een zonnige dag dusquote:
waar is hier?quote:
Euh oke ze zien er lief uit,quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach kom.. dit is toch veel liever dan een husky:
[ afbeelding ]
Joa.. ga zo nog de stad in met een vriendin van me..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zou gaan stappen maar vriend van me ligt ergens dronken in een greppel denk ik, aangezien ik hem niet kan bereiken. Dus zo maar een jointje roken.
Jij?
Als ze er maar niet zijn als ik langskom, die ratten. Opsluiten in de badkamer is goed.
Met een uitje en een lekker sausje kan het misschien wel smaken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach kom.. dit is toch veel liever dan een husky:
[ afbeelding ]
Hey! Jij ook weer veilig thuis?quote:
Goedenavond,quote:
Ze zijn mij te harigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Joa.. ga zo nog de stad in met een vriendin van me..
en mijn mormels, zijn bijna altijd, bij mijen dat verander ik voor niemand... zelfs niet voor jou
Slecht hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Joa.. ga zo nog de stad in met een vriendin van me..
en mijn mormels, zijn bijna altijd, bij mijen dat verander ik voor niemand... zelfs niet voor jou
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
hoi carooltje... nog iemand kunnen vinden voor het schoteltje met slagroom?
deense dog welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:50 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Euh oke ze zien er lief uit,
Maar niets overwint het van de husky![]()
Dat is geen hond maar een kalfquote:
avond ZILNquote:
Ik wil jou niet, dat is iets heel andersquote:
Lekker tochquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok een zonnige dag dus![]()
Spannende vrouwen
nja.. voor degenen die niet van haar houden.. je hebt ook naaktrattenquote:
Niets mis mee idd. Ik duik erin. We PM-enquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil jou niet, dat is iets heel anders
[..]
Lekker toch
Da's goed visvoerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja.. voor degenen die niet van haar houden.. je hebt ook naaktrattenzijn ook sweet
sja... zonder nr wordt dat toch echt heul lastig..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Slecht hoor.
En veel plezier! Sms maar als je je verveelt.
quote:
Whoeiiiii spannend!quote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
en ik mag spannend vrouwke pientje maandag irl zien
Nee, die moet nog beginnenquote:
Niet de vissen die ik binnenkort erin heb. En ik heb het over stukjes vlees, of eet jij ook een hele koe in 1 stuk op?quote:
Nou, soms...quote:Op zondag 10 mei 2009 00:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet de vissen die ik binnenkort erin heb. En ik heb het over stukjes vlees, of eet jij ook een hele koe in 1 stuk op?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil jou niet, dat is iets heel anders
[..]
Lekker toch
Wild Things IIquote:
jaa was gezellie hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ook naar de meet geweest hoor ik?
Was het nog mooi?
Nog leuke verhalen?
Slaap lekker!quote:Op zondag 10 mei 2009 00:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou laptop accu bijna leeg, Kz zo slapen....en tot morgen
rattatouie kan ook nog.. of hoe je t ook schrijft.. geen zin om research te doenquote:
haha nee nee Djay ik ben alleen naar huis gegaanquote:
Ik wacht op de PMquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niets mis mee idd. Ik duik erin. We PM-en.
Trusten
Waar blijven die roddels?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa was gezellie hoorwrm was jij er niet?
Okquote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee nee Djay ik ben alleen naar huis gegaan
trustequote:Op zondag 10 mei 2009 00:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou laptop accu bijna leeg, Kz zo slapen....en tot morgen
Welke roddels?quote:
Ik had verplichtingen van vanuit de vereniging.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa was gezellie hoorwrm was jij er niet?
jij was ook vroeg naar huis toequote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:09 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ik had verplichtingen van vanuit de vereniging.![]()
Maar er komt vast nog wel een keer.
Ik heb geen roddels hoorquote:
Trustequote:
Kijk eens boven je....quote:
Ahhhh!quote:
Eeej ben je ook al thuis?quote:
Dat wilde ik even horenquote:
Nou lekker dan zegquote:Op zondag 10 mei 2009 00:13 schreef Cuegirllie het volgende:
volgens mij zijn er ook geen roddels om te vertellen... sorry
quote:
Neej, toch maar niet.... Volgende keer weer. Jij nog lekker gepooled?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
djayzz! Nog lekker met de kap open gereden?
Slaap lekker!quote:Op zondag 10 mei 2009 00:16 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Dag mensen
Ik ga weer pitten,
Welterusten allemaal
Trustequote:Op zondag 10 mei 2009 00:16 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Dag mensen
Ik ga weer pitten,
Welterusten allemaal
Heel eventjes maar, B moest zijn trein halen.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw ik dacht dat jullie nog op stap gingen?
Ging niet door, hadden geen tafels vrij. Toen zijn we maar terug gegaan naar de Stairwayquote:Op zondag 10 mei 2009 00:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Neej, toch maar niet.... Volgende keer weer. Jij nog lekker gepooled?
Ow, ok. wanneer is de volgende meet?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heel eventjes maar, B moest zijn trein halen.
[..]
Ging niet door, hadden geen tafels vrij. Toen zijn we maar terug gegaan naar de Stairway
ohw en hij had geen zin om naar huis te gaan haha ik dacht die maken er nog een feessie vanquote:Op zondag 10 mei 2009 00:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heel eventjes maar, B moest zijn trein halen.
[..]
Ging niet door, hadden geen tafels vrij. Toen zijn we maar terug gegaan naar de Stairway
Ik mis mijn "hihi" smiley van msnquote:
Gelukkig maar...quote:Op zondag 10 mei 2009 00:13 schreef Cuegirllie het volgende:
volgens mij zijn er ook geen roddels om te vertellen... sorry
Wrm?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die msn-smilies hier niet kunnen.
Die is écht heel leuk hoor!quote:Op zondag 10 mei 2009 00:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die msn-smilies hier niet kunnen.
Nee... Het isquote:
over jullie meet valt dan wel weer genoeg te roddelenquote:
Ik weet zeker dat hij er hier ook heeél tof uit zietquote:
Haha, meer mensen hebben dat.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:31 schreef dawg het volgende:
Ik kan niet wennen aan die nick van jou Djayzz. Ik denk de hele tijd djazz.
My bad.
Had ik al gezegd dat... oh.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij er hier ook heeél tof uit ziet
Hm, ik weet welke je bedoelt, maar ik kan hem zo snel niet vinden.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Het ismaar dan bewegend
Deze heb ik ook wel, maar dan in een iets andere vorm.
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 10 mei 2009 00:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
over jullie meet valt dan wel weer genoeg te roddelen
Jammerquote:Op zondag 10 mei 2009 00:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, ik weet welke je bedoelt, maar ik kan hem zo snel niet vinden.
Noem nog eens een liedje wat jij vaak post... (ja, lekker vaag, maar die was leuk & ik ben de naam vergeten)quote:
Truste buurmannetjequote:Op zondag 10 mei 2009 00:35 schreef Ludootje het volgende:
Zo. Ik ga even kijken of de CAM rip van Star Trek een beetje te verteren is en dan óf slapen óf Star Trek kijken.
The Script - The end where I begin.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Noem nog eens een liedje wat jij vaak post... (ja, lekker vaag, maar die was leuk & ik ben de naam vergeten)
Ik denk dat het van The Script was, kan dat? (of iets in die stijl..)
Ja, die is het. Merci!quote:Op zondag 10 mei 2009 00:36 schreef dawg het volgende:
[..]
The Script - The end where I begin.
Erg mooi nummer inderdaad. Wel meer nummers van hun trouwens.
Truste!quote:
Die kende ik al, maar die is inderdaad ook mooiquote:
Even verder zoeken dan. Nu ik toch bezig ben.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die kende ik al, maar die is inderdaad ook mooi
Je weet wel dat dat heeeeeél offtopic is hè?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Even verder zoeken dan. Nu ik toch bezig ben.
Midden in de nacht kraait er geen haan naar. En hier zitten veel haantjes, dus dat zit wel goed dan.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je weet wel dat dat heeeeeél offtopic is hè?
maar is goed hoor
Okequote:Op zondag 10 mei 2009 00:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Midden in de nacht kraait er geen haan naar. En hier zitten veel haantjes, dus dat zit wel goed dan.
Iets anders nu dan.
Dit vind ik niet zo.quote:
Dat krijg je ervan hequote:
Zou nog beter zijn zonder haantjes danquote:Op zondag 10 mei 2009 00:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Midden in de nacht kraait er geen haan naar. En hier zitten veel haantjes, dus dat zit wel goed dan.
Iets anders nu dan.
Ik wist dat jij hierop zou reageren.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zou nog beter zijn zonder haantjes dan
Porcupine Tree - Haloquote:Op zondag 10 mei 2009 00:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Tsk. Nou, weer wat anders dan. Heb ik geloof ik ook weleens gepost.
Ik wist dat het een slecht idee was om toe te geven wel eens in het fobo van Vencodark gepost te hebben. Dat wordt nu vast tegen me gebruiktquote:
Nee, vind ik ook nietsquote:Op zondag 10 mei 2009 00:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Tsk. Nou, weer wat anders dan. Heb ik geloof ik ook weleens gepost.
Absoluut! En goed en vaak en hard ookquote:Op zondag 10 mei 2009 00:48 schreef DaMart het volgende:
Ik wist dat het een slecht idee was om toe te geven wel eens in het fobo van Vencodark gepost te hebben. Dat wordt nu vast tegen me gebruikt.
Ik reageer alleen omdat ik nog in mn dagboek aan het schrijven ben, anders had ik al in bed gelegen.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik wist dat jij hierop zou reageren.
En kipjes willen toch dat er haantjes rondlopen? Dacht ik tenminste.
Ging jij niet op stap?quote:
Arriving somwhere but not here vind ik het beste nummer van PT denk ik wel.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Porcupine Tree - Halo
of of.. Last change to evacuate planet earth before it is recycled
Niet zo moeilijk doen!quote:
Maar toch.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik reageer alleen omdat ik nog in mn dagboek aan het schrijven ben, anders had ik al in bed gelegen.
Ik ben trouwens geen kip
en ik bedenk me nu ineens dat ik vergetenben te zeggen hoe laat de kindjes me wakker mogen maken
Dat wordt een uur of half 8 denk ik
Je liedjes keuze zwakt gewoon afquote:
Ook erg goed jaquote:Op zondag 10 mei 2009 00:52 schreef dawg het volgende:
Arriving somwhere but not here vind ik het beste nummer van PT denk ik wel.
ben aan t wachten op die vriendin van me.. dan moet ik nog dr haar doen.. en dan pas gaan we.. en hoelaat ze hier is? geen flauw idee..quote:
Ja geloof ik. Heb veel cd's van ze, en ook van Blackfield en No Man. Ken je die ook?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook erg goed ja
Heb ze 1x live gezien, was wel gaaf
Zou wel gemakkelijk zijn, elke dag een ei leggen en op een gegeven moment wordt je kop eraf gehaktquote:
Ik word ook hier niet zo blij van...quote:
Dus tegen de tijd dat je in de stad bent sluit alles weer? Haar haar heb je niet in 5 minuten gedaan, vrouwen kennende.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ben aan t wachten op die vriendin van me.. dan moet ik nog dr haar doen.. en dan pas gaan we.. en hoelaat ze hier is? geen flauw idee..
neequote:Op zondag 10 mei 2009 00:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja geloof ik. Heb veel cd's van ze, en ook van Blackfield en No Man. Ken je die ook?
Dat is vrouwenlogica dawgquote:Op zondag 10 mei 2009 00:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus tegen de tijd dat je in de stad bent sluit alles weer? Haar haar heb je niet in 5 minuten gedaan, vrouwen kennende.
Ja, ze hoeven zelfs niet te bewegen in die legbatterijen.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zou wel gemakkelijk zijn, elke dag een ei leggen en op een gegeven moment wordt je kop eraf gehakt
Kippen hebben het gemakkelijk
Ik ga wel scharrelen danquote:Op zondag 10 mei 2009 00:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ze hoeven zelfs niet te bewegen in die legbatterijen.
Of ze scharrelen. Wat een leven hebben die kipjes toch.
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik word ook hier niet zo blij van...
[al is dit beter dan het voorgaande, op the script en novastar na] Ik neem het terug; ik vind het niets. Volgende!
nja.. moet t stijlen.. mja.. hoop dat alles beetje langer open is dan maar he?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus tegen de tijd dat je in de stad bent sluit alles weer? Haar haar heb je niet in 5 minuten gedaan, vrouwen kennende.
Hoe kom jij aan zaad als er geen haan is?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga wel scharrelen dan
Bij iemand in de tuin.
Zonder haan.
met nog wat andere kipjes
En toch elke dag mn zaad
Deadwing vind ik de beste.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee
Ken Deadwing eigenlijk het beste, En beetje van in Absentia en Lightbulb Sun.
Maar niet echt goed ofzo. Tis ook niet helemaal mijn ding.
spermabankquote:
Is ie ookquote:
Een half uur? Dat is wel heel snel inderdaad. Een vrouw naar mijn hart.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja.. moet t stijlen.. mja.. hoop dat alles beetje langer open is dan maar he?
en dr bij.. t zijn maar een aantal vrouwen die t verpesten voor de rest.. als k ga stappen, red k t makkelijk om binnen n half uurtje klaar te zijn,...
durf te wedden dat k zelfs sneller klaar ben als jijquote:Op zondag 10 mei 2009 01:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Een half uur? Dat is wel heel snel inderdaad. Een vrouw naar mijn hart.
Hier kan ik een beetje mee leven, maar ik ga nu over op mijn muziekquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 01:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
durf te wedden dat k zelfs sneller klaar kom als jij
en ivf kipjesquote:
Zie je wel, een vrouw naar mijn hart.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
durf te wedden dat k zelfs sneller klaar ben als jij
ook ongetwijfeld..quote:
Bye, veel plezier!quote:Op zondag 10 mei 2009 01:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar lieve en stoute mensen... ze is dr eindelijk..
talk2yall snel...
xxx
Tijd voor een gangbang?quote:Op zondag 10 mei 2009 01:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ow kom op!
Als kip krijg je gewoon zaad, dat komen ze strooien met een grote emmer enzo!
En nu ga ik slapen.
Ciao blowmeisje.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar lieve en stoute mensen... ze is dr eindelijk..
talk2yall snel...
xxx
Wou je nog langer blijven Cue-tje?quote:Op zondag 10 mei 2009 01:14 schreef Cuegirllie het volgende:
En.. we gaan nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet
Hoe kom ik in godsnaam aan dat nummer in m'n kop
Langs of lang?quote:Op zondag 10 mei 2009 01:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wou je nog langs blijven Cue-tje?:aai
Haha, dat is wel heel ergquote:Op zondag 10 mei 2009 01:14 schreef Cuegirllie het volgende:
En.. we gaan nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet
Hoe kom ik in godsnaam aan dat nummer in m'n kop
Langer sorryquote:Op zondag 10 mei 2009 01:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Langs of lang?
en wil je mij weghebben dan?
Dat vond ik ook wel, zeker aangezien ik dus net thuis benquote:
Ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang blijvenquote:
Ik kan het mij voorstellenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel, zeker aangezien ik dus net thuis ben
Bedoelde op die meet dus he, omdat je dat liedje in je hoofd hadquote:Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang blijven
daar wou ik ook heeeeeeeeeeeeel lang blijvenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bedoelde op die meet dus he, omdat je dat liedje in je hoofd had
En dat mocht niet?quote:Op zondag 10 mei 2009 01:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daar wou ik ook heeeeeeeeeeeeel lang blijven
Ik ook niet, maar ik ben snel weg!quote:
quote:
Dat dusquote:
* Cuegirllie loopt met open armen naar Sedan toe en geeft hem een lekkere knuffelquote:
Oehquote:Op zondag 10 mei 2009 01:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie loopt met open armen naar Sedan toe en geeft hem een lekkere knuffel
Ik kan wel lekker knuffelenquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 01:58 schreef ThE_ED het volgende:
Hallo mensen, hoe was het eten?
Was goedquote:
Ik had nog een andere afspraak met vrienden (Bios, StarTrek kijken...quote:
stairway is sowieso wel goed eten ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Die spare-ribs van de Stairway zijn goed te knagen.
Waarom dat dan?quote:
Aah vandaarquote:Op zondag 10 mei 2009 02:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik had nog een andere afspraak met vrienden (Bios, StarTrek kijken...) dus moest sowieso weg.
Ben dus nog even met de crew gaan kletsen en toen weer richting Rotterdam gegaan.
Ben nu net weer terug van nog even wat nadrinken na de film.
volgende keer kom ik wel mee eten hoor![]()
Ja, film was ook erg tof.quote:Op zondag 10 mei 2009 02:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah vandaar![]()
Blijkbaar dus leuk gehad
Aah ok,quote:
goodnightquote:Op zondag 10 mei 2009 02:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga toch maar naar bed in plaats van Prison Break kijken... Fijne nacht!
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 09:28 schreef Duimelot het volgende:
goedemorgen, ik ben ook weer thuis.
dalijk komen de kindjes
ik heb nog niet ontbeten dusquote:Op zondag 10 mei 2009 09:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Fijn!
En dan terug je bed in voor je ontbijt op bed?
Goed zo! Geniet ervan zometeenquote:
Ben je je kerstmuts verloren gisteren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |