die dingen die niet perse negatief hoeven te zijnquote:
Ik denk niet dat ik die heb....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
die dingen die niet perse negatief hoeven te zijn
Heyquote:
vertelquote:
Ja. En dan kom je thuis, gaan je stapplannen niet meer door en had ik dus nog wel even kunnen blijven.quote:
Dingen die hoort, vaak niet waar zijn, maar wel interessant om te weten.quote:
Ow, daz mooi lulligquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja. En dan kom je thuis, gaan je stapplannen niet meer door en had ik dus nog wel even kunnen blijven.
Oh dat is lekker dan :s Nieuwe plannen maken...?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja. En dan kom je thuis, gaan je stapplannen niet meer door en had ik dus nog wel even kunnen blijven.
onverschilligquote:
Ook een optie inderdaad.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:12 schreef dawg het volgende:
Ja, gewoon niks meer doen, en lekker lam thuisblijven.
bier drinken en kut roepenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:12 schreef dawg het volgende:
Ja, gewoon niks meer doen, en lekker lam thuisblijven.
neuh...veuls te ver wegquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
ArTiC, zit jij ook gewoon thuis?
Dan zie ik een match!
Oja, jij en dawg wonen heeél ver uit elkaarquote:
heb echt de hele dag achter laptop gezeten op een uurtje naquote:
idd...moet ik het kanaal overzwemmenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, jij en dawg wonen heeél ver uit elkaar
Avond, vond je het een beetje een geslaagde meet vandaag?quote:
Mwah, beetje vreemde sfeer op 't eindquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Avond, vond je het een beetje een geslaagde meet vandaag?
Hoezo?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mwah, beetje vreemde sfeer op 't eind
Jullie hadden daar gegeten of niet?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mwah, beetje vreemde sfeer op 't eind
Dat bedoel ik ja..quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jullie hadden daar gegeten of niet?
Het gejank begint al hoor...quote:
Ik had niet eens door dat er mensen bleven zittenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja..
[..]En dat heeft gesmaakt, maar we vonden 't een beetje vreemd dat jullie zomaar ineens vertrokken zonder ff iets te laten weten van hoe en wat
mister don't like rats..quote:
in de hoeveelheid ik me nu kan motiveren wel jaquote:
Er was dus geen plan en niks geregeld qua etenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat er mensen bleven zittenVolgens mij was er eerst het plan dat iedereen zelf ging eten en daarna weer terug zou komen bij de stairway...
Komt wel goed maandagquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
in de hoeveelheid ik me nu kan motiveren wel ja
Aah lekker. We hebben er weer 1 die depri is in ons midden. Niet janken, doe er wat aan!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
in de hoeveelheid ik me nu kan motiveren wel ja
Oh ben je er zo een?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aah lekker. We hebben er weer 1 die depri is in ons midden. Niet janken, doe er wat aan!
als je eerst eens vraagt waarom het is voordat je gelijk gaat beoordelen....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aah lekker. We hebben er weer 1 die depri is in ons midden. Niet janken, doe er wat aan!
Je weet toch wie het zegtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als je eerst eens vraagt waarom het is voordat je gelijk gaat beoordelen....
Gezelligquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Dag mensen,
Hoe was de singles meet (als er nog iemand van is die er is geweest?)
Ja...quote:
Mooie krullen heb je poesje. Volgens mij wil het poesje een poedel worden, maar dat mag niet poesjequote:
dat is ook het probleem...quote:
Ik vind jou sexyquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja...Vind je dat sexy?
![]()
Is het al tijd voor dat uitstapje?
Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
ach.. t zijn net kleine huski'squote:
hoe lang heb je daar over nagedacht?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef Adolecens het volgende:
Je kan best poffertjes tegen de wind in eten, maar dan zonder poedersuiker erop
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:43 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Mooi![]()
ging jij er ook heen dan?Ja, fiets was er ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Jij moet niet zo kritisch zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef Adolecens het volgende:
Je kan best poffertjes tegen de wind in eten, maar dan zonder poedersuiker erop
Vind je het goed als ik daar een nachtje over slaap. Ik ben nogal panisch over mn identiteit, homo die ik ben.quote:
Daarom, gewoon neuken dusquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik daar een nachtje over slaap. Ik ben nogal panisch over mn identiteit, homo die ik ben.![]()
Maar neuken met een lesbienne is toch wel het toppunt van geilheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |