Het komt me wel ergens bekend voor.. Heel even denkenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Tanjaa, misschien is deze voor jou:
Welke term en/of welke uitvinder?
Dezijn zwakke tot zeer zwakke krachten tussen atomen of moleculen, genoemd naar de Nederlandse natuurkundige
. In ruime zin omvat het begrip alle krachten die niet het gevolg zijn van covalente bindingen of elektrostatische krachten tussen ionen
InterRegio Materieel, de nieuwste dubbeldekker. In een ander subforum jen ik namelijk iemand die niet graag met dubbeldekstreinen meereist.quote:
Ahaaaquote:Op zondag 10 mei 2009 01:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Geen Kuiper.
Nobelprijswinnaar 1910 voor natuurkunde.
Dat zou ik niet meer weten, had ooit een artikeltje over hem gelezen in de Questquote:Op zondag 10 mei 2009 01:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Jonathan Diederik heet die beste man.
Stand deel 1545:
belsen 2
qonmann 1
Tanjaa 2
Burnett 1
Ofyles2 1
aaaahquote:Op zondag 10 mei 2009 01:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
InterRegio Materieel, de nieuwste dubbeldekker. In een ander subforum jen ik namelijk iemand die niet graag met dubbeldekstreinen meereist.
Deze moet k goedrekenenquote:
quote:
Hoe ist het je gelukt om die allebei om 1:19 te postenquote:
ik heb de monitor een knuffel gegevenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
[..]
Hoe ist het je gelukt om die allebei om 1:19 te posten
Ik weet alleen Hayden Christensen.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:28 schreef LaStrange het volgende:
Noem de acteurs die de stem en het lichaam van Darth Vader waren (in de originele films uiteraard).
Bonus: Wie was zijn hoofd?
Ik reken 'm goed. De andere wasquote:Op zondag 10 mei 2009 01:29 schreef De_Hertog het volgende:
James Earl Jones was de stem, geen idee wie het lichaam was..
Zelfs nooit van gehoordquote:Op zondag 10 mei 2009 01:33 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Ik reken 'm goed. De andere was
[ afbeelding ]
Inderdaad. Vond het opmerkelijk dat Bhutan steeds langs kwam, had verwacht dat Nepal bekender zou zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 01:39 schreef LaStrange het volgende:
nepal
nopequote:Op zondag 10 mei 2009 01:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Lion?
Kenner!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |