Bij dezen heb jij je topic-open rechten in KLB verloren.quote:
Je moeder.quote:
Ik moet wel zeggen dat ik die ANTILLI AAN reclame wel erg leuk vond.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:46 schreef IJsblock het volgende:
Wil je ook de rintone van je favoriete fruit? SMS dan BAN AAN naar 6969.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:46 schreef IJsblock het volgende:
Wil je ook de rintone van je favoriete fruit? SMS dan BAN AAN naar 6969.
Elke grappige reclame was al een keer in zo'n topic op fok langsgekomenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik die ANTILLI AAN reclame wel erg leuk vond.
Betekent dit dan eigenlijk dat die mensen afgeschoten mogen worden?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:42 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Door die mensen zijn die reclames trouwens ook nog op de buis.
Ik mag hopen dat ze personeelskorting krijgen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:42 schreef Stoeprand het volgende:
Volgens mj kopen de mensen die bij Jamba werken ze gewoon zelf.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef donroyco het volgende:
Laat je vrienden voor aap staan! sms NU BAVI AAN naar 64 64.
Ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Betekent dit dan eigenlijk dat die mensen afgeschoten mogen worden?
En dan kijken ze raar op als het uiteindelijk tientallen euro's kost.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Alleen prutsers trappen daar in.
Elke telefoon kan wel MP3's als ringtoon instellen, dus dan kun je al elk stuk muziek pakken. Of midifiles.
Het komt niet vaak voor maar ik ben het dit keer met je eens.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef sinadO het volgende:
Waarom kopen mensen nog ringtones voor een paar euro per stuk via die SMS oplichterij terwijl je voor elke telefoon wel een app hebt waarmee je welk geluid je maar wil kan omzetten naar het formaat dat je telefoon aan kan? En een internet waar je echt elk geluid kan vinden dat je maar wil?
Klacht: domme mensen die ringtones kopen.
KENNIS IS MACHTquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:52 schreef Tupac-Amaru-Shakur het volgende:
[..]
Het komt niet vaak voor maar ik ben het dit keer met je eens.
Door die randdebielen komen er nog steeds van die irritante kut reclames op tv.![]()
Het word trouwens steeds erger met die reclames.
Klik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |