Ja die, en ze zeiden dan ook nog "SMS nu, want kennis is macht"quote:Op maandag 4 mei 2009 01:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Inderdaad te triest voor woorden, dat voorbeeld dan ook: In 1987 geboren en in 2079 overlijden, ja ben er maar blij mee
Wanneer ga jij dood?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Op dezelfde dag als alle andere mensen die exact even oud zijn als ik.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:06 schreef GasTurbine het volgende:
Een maat van mij smste en kreeg ook gewoon echt 2011 te lezen. Ben benieuwd
Neuh via zo'n site. Anders zou diegene sociaal kapotgemaakt zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, sla die vriend even en maak zijn telefoon kapot.
Ik liep dinsdag nog langs het hoofdkantoor (of misschien het product innovation gebouw) van Jamba in Berlijn toen ik serieus de neiging kreeg dat gebouw in de fik te stekenquote:Op maandag 4 mei 2009 02:23 schreef LordNemephis het volgende:
Het meest trieste is dat die hele Jamba-meuk blijkbaar financieel uit kan: Schijnbaar zijn er genoeg kanslozen die die rommel downloaden.![]()
* zet bluetooth aan
Wie heeft die van waneer je dood gaat?
Had het gedaan!! We zitten net te wachten op een nieuwe Marinus van der Lubbe!!quote:Op maandag 4 mei 2009 02:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik liep dinsdag nog langs het hoofdkantoor (of misschien het product innovation gebouw) van Jamba in Berlijn toen ik serieus de neiging kreeg dat gebouw in de fik te steken
Ik wil toch nog een keer naar Berlijn...quote:Op maandag 4 mei 2009 02:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik liep dinsdag nog langs het hoofdkantoor (of misschien het product innovation gebouw) van Jamba in Berlijn toen ik serieus de neiging kreeg dat gebouw in de fik te steken
Show us ?!quote:Op maandag 4 mei 2009 08:35 schreef zovty het volgende:
Lach er maar om. Totdat je de auto , het huis en het wijf van de jamba directeur ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |