Denk het welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Staat het in de top 2000 eigenlijk? Denk het niet eigenlijk
Nee ik moest zo nodig de wereld rond, heb van die editie alleen wat audities gezien.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt dat optreden van d'r nooit gezien?
Jij onderschat het denk ik. Het is ook Leonard.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je overschat de bekendheid van Lennart Cohen en Jeff Buckley.
Op Fok zitten de experts maar de gemiddelde bellen heeft nog nooit van het nummer gehootde.
Jawel staat er in hoor, maar weet niet welk nummer.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Staat het in de top 2000 eigenlijk? Denk het niet eigenlijk
Ik vind Nikki echt wel goed, maar optreden hoeft voor mij niet meer hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Moet nikki echt nog optreden? Ze staat nu nog te presenteren
K bel dr volgende week wel even om te feliciteren enzo en zal, als ik het niet vergeet, haar even vragen hier hoi te komen zeggenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je d'r weer op Fok! lokken straks zodat we d'r even persoonlijk digitaal kunnen feliciteren met de overwinning?
Zo nee, dan bij deze een indirectie digitale felicitatie met de overwinning alvast. Hup Lisa.
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:42 schreef NatteBever het volgende:
[..]
K bel dr volgende week wel even om te feliciteren enzo en zal, als ik het niet vergeet, haar even vragen hier hoi te komen zeggen
Het is U onderschatquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij onderschat het denk ik. Het is ook Leonard.
Helaasquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Nikki echt wel goed, maar optreden hoeft voor mij niet meer hoor
In de beginfase is ze hier geweest als ik me niet vergis.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:43 schreef Svensational het volgende:
Oh nee, ze zit weer ergens op en ze heeft het weer over genoten
Ze hoopt dat ze dat ding van Roan in haar onderbuik voelt wiebelen....quote:
Het was hét nummer van haar zanglerares(?) die is overleden, daarom wilde ze het graag zingen (en barst ze ook in huilen uit na afloop)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nee ik moest zo nodig de wereld rond, heb van die editie alleen wat audities gezien.
*kijkt nu*
oh het is nog echt uit de SoM ook!? Haha cool.... Vind het einde niet geweldig gezongen, maar op zich wel heel aardig. Maar wat 'n rare songkeus!
Hij was ook niet erg enthousiast....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Chuphinh het volgende:
Ik begrijp nog niet hoe Laurens bij Eva kan passen.
Zijn ouders zijn zeker rijk ofzoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Chuphinh het volgende:
ROANquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Roan kent zijn klassiekers ook niet....
Infatuation it isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Chuphinh het volgende:
understatement van 't jaarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Steve het volgende:
Wat een sufdrol is Laurens eigenlijk ook.
Truequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:45 schreef Godtje het volgende:
Ik ben nog even aan het denken maar volgens mij was dit toch de minste finale van alle NL Idols/Xfactor.
Dat doet hij ook met een Esmee....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:46 schreef Cee het volgende:
Tuurlijk, Timberlake gaat zich bezighouden met een Irma.
ik vond die andere troel anders ook niet boeiendquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:46 schreef Cee het volgende:
Tuurlijk, Timberlake gaat zich bezighouden met een Irma.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef Cee het volgende:
Mr. Rachel
Ik noem 'm even Ross. Ik ben z'n naam kwijt.
sexy-assquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef Cee het volgende:
Mr. Rachel
Ik noem 'm even Ross. Ik ben z'n naam kwijt.
Ja maar die hoeft na 2 minuten rondrennen niet aan een infuus en ziet er niet uit als een drag queen.quote:
stacey is een player!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
De groep van stacey boys hoefden niet buitenshuis te zoeken
ah oke da's wel mooi dan... niet dat het nummer daarom minder zoetsappig is maar toch.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:45 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het was hét nummer van haar zanglerares(?) die is overleden, daarom wilde ze het graag zingen (en barst ze ook in huilen uit na afloop)
Cee, is er ook een youtubefilmpje van jouw UI?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar die hoeft na 2 minuten rondrennen niet aan een infuus en ziet er niet uit als een drag queen.
Wat een vreselijke versiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit nummer is trouwens ook al eens in een Idols-achtig programma gedaan:
Wow.
Nogmaals, Lisa doet dit echt heel goed, maar het is al meerdere malen veel beter gedaan. Dat komt niet door Lisa, want die zong het dus briljant, maar het arrangement wat ze gekozen hebben is om te janken zo kwelerig. Die fluit!
Eis je geld terug!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:49 schreef Maartel het volgende:
Ik heb (een uur terug) voor Rachel gesmst () en nog niets terug gehad
Amenquote:
Denk niet dat Lisa het waardeerd als je haar tegenstandster uitblaft..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:49 schreef NatteBever het volgende:
Ze heeft het laten zien en ze heeft het laten zien. Nouuuuuuuu als dat geen briljante PR actie is voor Rachel...![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Cee, is er ook een youtubefilmpje van jouw UI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |