klaarblijkelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hebben die boeren daar dan snelwegen nodig?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
waar komen die msn smiles steeds vandaan!quote:
De langste rijksweg loopt wel door Friesland en Groningen heen hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Fuck. Jij bent origineel.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:57 schreef Oldbie het volgende:
Ach, Groningen.
Gewoon bij Friesland en Urk voegen. Daarna de hele zooi afsteken en dan af laten drijven naar de noordpool.
Opgeruimd staat netjes
ja denk het wel. ik ben heet laatste stuk over de busbaan gegaan en kwam toen bij vestas op de ring uit. ik had geen zin om nog verder om te rijden.quote:Op zondag 10 mei 2009 02:01 schreef Renesite het volgende:
Drama inderdaad. Roden > Groningen ook dicht. Ik dacht: via Peize maar. Fuck hell helemaal via Eelde/Paterswolde > ringweg > terug
TS moest zeker via Hoogkerk!
Oh god serieus?quote:Op zondag 10 mei 2009 02:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja denk het wel. ik ben heet laatste stuk over de busbaan gegaan en kwam toen bij vestas op de ring uit. ik had geen zin om nog verder om te rijden.
Lets see... je komt uit de randstad, uit een stad, tussen het asfalt weg, bent in het bezit van een leasewagen, woont in een vinexwijk en bent erg tevreden?quote:Op zondag 10 mei 2009 02:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Damnit. Jij moet je boerse smoel houden.
quote:
quote:, uit een stad,
quote:tussen het asfalt weg,
quote:bent in het bezit van een leasewagen,
quote:woont in een vinexwijk[
quote:en bent erg tevreden?
Buiten het Noorden weet Nederland niet eens meer wat het principe van een SNELweg in houdt. Het betekend dat je je snel met de auto van de ene plek naar de andere plek kunt verplaatsen, niet zoals alle wegen onder Zwolle gezellig met zijn allen in de polonaise richting je werk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:17 schreef S1nn3rz het volgende:
prima, dat er eens onderhoud moet worden uitgevoerd aan de weg heb ik geen enkele moeite mee. maar groningen lijkt de afgelopen jaren wel op een 2e amsterdam waar de wegen vaker onbruikbaar zijn dan bruikbaar.![]()
nu hebben ze de toerit van de A7 vanuit richting drachten/heerenveen afgesloten. de enige manier om de stad in te komen is door een woonwijk rijden, toch een aantal km's om.
vervolgens hebben ze de a7 richting nieuweschans afgesloten, dus daar kan ik ook niet langs om thuis te komen. allez, dan maar binnendoor via de bornholmstraat, maar helaas die ligt er ook uit.![]()
al met al kun je bijna 20km omrijden voordat je thuis bent. zien die gasten dan zelf niet dat het gewoon dom is om 2 snelwegen volledig af te sluiten?tsjah, het blijven groningers natuurlijk, maar dan nog.
![]()
en waarom moet het jaren duren voordat de weg a7 richting heerenveen klaar is? al jaren rijden we langs die bordjes en al jaren zijn ze daar bezig. een eenvoudige manier van werkkverschaffing door de linkschgemeente groningen?![]()
linkschgemeenten die automobilisten treiteren.
Heb jij geen last van met je fietsje toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:09 schreef qr_gaming het volgende:
Altijd irritant ja
Nee, als je denkt dat al die nieuwe borden en gele aanwijsborden er voor de sier staan, dan weet je dat niet inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2009 12:53 schreef Renesite het volgende:
OOoooh! Via de euroborg kan je inderdaad niet de A7 op. Dat is een nieuwe weg geworden. Wist je dat niet s1nners?
Snelweg daten is daar wel een stuk makkelijker inderdaad, als je 30 minuten naast dezelfde vrouw "rolt"quote:
Helemaal niet, alleen kan TS geen borden lezen.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:13 schreef Djeez het volgende:
Kut, de A7 naar Nieuweschans ligt eruit?
hadden we het net nog over met mijn oudersquote:Op zondag 10 mei 2009 13:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
Helemaal niet, alleen kan TS geen borden lezen.
zoals ik al zei, ik heb toen 30 minuten lang rondgereden in de stadquote:Op zondag 10 mei 2009 13:30 schreef kloas_wokkel het volgende:
Vorige week dacht de brug ook al van hé laat ik mij slagbomen naar beneden gooien op vrijdagmiddag![]()
hele weg vanaf Denemarken nergens stilgestaan en waar sta je stil...
Ik ben mooi richting zuidhorn gereden moest toch die kant opquote:Op zondag 10 mei 2009 13:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik heb toen 30 minuten lang rondgereden in de stad
Maar dan ben je ook een dikke kutmongool als je kilometers OM rijdt. Blijkbaar kan TS niet rijden, ik kan gewoon op en af de snelweg en binnen een minuut in de stad.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:17 schreef S1nn3rz het volgende:
de enige manier om de stad in te komen is door een woonwijk rijden, toch een aantal km's om.
Mooiste is dat een bus van Roden naar Groningen nu over Leek gaat.quote:Op zondag 10 mei 2009 02:01 schreef Renesite het volgende:
Drama inderdaad. Roden > Groningen ook dicht. Ik dacht: via Peize maar. Fuck hell helemaal via Eelde/Paterswolde > ringweg > terug
TS moest zeker via Hoogkerk!
Waarom gaat die bus niet over Roderwolde?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mooiste is dat een bus van Roden naar Groningen nu over Leek gaat.
Afgelopen zaterdag ook nog truckerfestival door Leek heen. En dan dus ook nog de snelweg die vast stond, omdat er toen nog 1 rijweg open was.
Zou het graag zien dat ie dat doet.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom gaat die bus niet over Roderwolde?
ja en als ze dan de VASTE omleidingsroute via Leek gaan doen op een dag dat het truckersfestival is en de snelweg er ook half uit ligt is dat erg druk.quote:
Komt vooral vanwege al die lui die zo nodig een sluiproute bedenken en uiteindelijk langer onderweg zijn omdat ze in de stad vast staan.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:52 schreef kloas_wokkel het volgende:
friesche straatweg richting Groningen ook altijd druk
Standaard, als de snelweg vast staat staat mijn dorpske ook vastquote:Op zondag 10 mei 2009 22:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Komt vooral vanwege al die lui die zo nodig een sluiproute bedenken en uiteindelijk langer onderweg zijn omdat ze in de stad vast staan.
Gaan we het niet hebben hoe onlogisch kreupelstraat/guyotplein/grote markt is mbt. buitenlandersquote:Op zondag 10 mei 2009 23:07 schreef Xebrozius het volgende:
Je vergeet het Damsterdiep btw, dat is ook alweer een jaar een troosteloze bouwput die geheid de middenstand daar de vernieling in helpt.
Praktisch elke week zie ik gefrustreerde Duitsers over het Gedempte Zuiderdiep rijden, of over de fietspaden daarquote:Op zondag 10 mei 2009 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaan we het niet hebben hoe onlogisch kreupelstraat/guyotplein/grote markt is mbt. buitenlanders
Ik had stage bij de gemeente, bureau met uitzicht. 3 per uur over de grote marktquote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Praktisch elke week zie ik gefrustreerde Duitsers over het Zuiderdiep rijden, of over de fietspaden daar
Als je geen borden leest klopt dat inderdaad, maar het circulatie plan is wereldberoemd en we zijn er echt op tijd mee begonnen. Toen het nog kon. Hadden we het niet gedaan, was het nu in de binnenstad pas echt een puinzooi geweest. Wat mij betreft de autoloze straten nog verder uitbreiden.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Praktisch elke week zie ik gefrustreerde Duitsers over het Gedempte Zuiderdiep rijden, of over de fietspaden daar. Het is inderdaad een teringbende in Groningen wat betreft verkeer.
Bron? Want volgens mij is de A2 van Adam naar Maastricht toch wel de langste.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:38 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
De langste rijksweg loopt wel door Friesland en Groningen heen hoor
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:31 schreef Chinless het volgende:
[..]
Bron? Want volgens mij is de A2 van Adam naar Maastricht toch wel de langste.
http://www.rijkswaterstaa(...)rzicht/a7/index.aspxquote:De A7/N7 is met zijn 236 kilometer de langste rijksweg van ons land. De weg loopt van Zaanstad via Hoorn, de Afsluitdijk, Heerenveen en Groningen naar Nieuweschans bij de Duitse grens.
nee, alleen de snelweg zelf is morgen voorlopig klaar.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:44 schreef Billy_Talent het volgende:
Die wegwerkzaamheden zijn morgen allemaal klaar toch?
Doch blijft het een bende. En moge je hopen dat ze op tijd alles van de weg halen en niet pas om 7 uur klaar zijn of zo.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:07 schreef Billy_Talent het volgende:
Oke. Het gaat me eigenlijk ook alleen om de snelweg richting Groningen.
komt wel goed danquote:Op maandag 11 mei 2009 00:10 schreef Billy_Talent het volgende:
7 uur in de ochtend? of in de avond?
ik hoef namelijk pas om 4 uur in de stad te zijn
ze zouden om 6 uur smorgens klaar moeten zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:10 schreef Billy_Talent het volgende:
7 uur in de ochtend? of in de avond?
ik hoef namelijk pas om 4 uur in de stad te zijn
Gewoon via de ring naar de A7 rijden.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:13 schreef Djeez het volgende:
Kut, de A7 naar Nieuweschans ligt eruit? Dem, ik wou binnenkort nog naar Leer om drank te halen! Maar al die wegopbrekingen bij het Julianaplein zijn idd kut, en nu wordt de Ikea ook nog eens verbouwd!
Die weg is alleen tijdelijk afgesloten vanwege die viaduct die ze ter hoogte van Westerbroek aan het bouwen zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:53 schreef Renesite het volgende:
OOoooh! Via de euroborg kan je inderdaad niet de A7 op. Dat is een nieuwe weg geworden. Wist je dat niet s1nners?
Dat is geen busbaan. Dat wordt de weg Hoogkerk Peize.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:22 schreef Evil_Koekje het volgende:
Het mooie is inderdaad dat ze Peize én de snelweg tegelijk afsluiten. Lekkere route nu vanaf Roden.
Wtf willen ze gaan doen met die busbaan(?) voor Peizermade aan de verkeerde kant van de weg eigenlijk?
QFTquote:Op maandag 11 mei 2009 14:58 schreef RickoKun het volgende:
LEEK OWNED DIE PAUPER RODENAREN, JEWEETZ!
WTF heb je gedaan?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:21 schreef Chaos-Zero het volgende:
Echt een schijtzooi daar ja. Ik moest naar een vriend toe in Wildervank () dit weekend. Ik dus het P bordje richting Hoogzand volgen. Op een gegeven moment was dat bordje helemaal verdwenen en heb ik m'n Tomtom maar weer aangezet. Ik heb fucking 3 kwartier omgereden door allemaal kleine klote dorpjes
Ja ik weet het ook niet. Maar ik moest dus die P bordjes volgen en die waren in eens weg. Echt een half uur later kwam ik er weer 1 tegen. Dat was overigens niet op de zelfde weg maar echt dorpen verder!quote:
Whehe, herkenbaarquote:Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet. Maar ik moest dus die P bordjes volgen en die waren in eens weg. Echt een half uur later kwam ik er weer 1 tegen. Dat was overigens niet op de zelfde weg maar echt dorpen verder!
Op een gegeven moment kwam ik zelfs door Zuid Laren
Volgens die vriend ook inderdaad. Er kwam nog iemand daar heen en die was ook helemaal verdwaald. Dus die vriend van me bleef maar vol houden dat hij er gewoon door kon, maar het kon dus echt niet..quote:Op maandag 11 mei 2009 15:40 schreef Prosac het volgende:
Vreemd, volgens mij was er dit weekend overdag helemaal niks afgesloten en kon je gewoon via de A7 en ringweg richting die donkere achtergestelde oostelijke regionen waar Wildervank zich ergens bevind.
(ik kom ook uit die regionen, dat terzijde, ik wist er aan te ontsnappen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |