nee, ze heeft haar buiks in het gips.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:35 schreef Leonoor het volgende:
Ok, ik ga iets heel geks vragen nu hoor, maar eh... Is Wendy zwanger?
Volgens de Telegraaf (quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:33 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Pas op hoor is echte EMOTIE die ze toont![]()
![]()
Had ook gekund natuurlijk.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:27 schreef RayMania het volgende:
Rachel vliegt er nu uit. Wedden?
Die quote ik even.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
Als Rachel wint kijk ik nooit meer naar X Factor/Idols
Wel naar Jolings programmaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
Dat was Idolsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jamai, Jim, Hind en Boris hebben het toch aardig gedaan.
Jawel toch! Volgende keer weer via Fok! volgenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
Kunnen we dit soort opmerkingen verzamelen voor volgend jaar?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ook eigenlijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef Svensational het volgende:
Oh ik dacht dat ze nu die single gingen zingen!
Groot rijbewijs?quote:
Fans!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef Cee het volgende:
Ik ga een latte grande puta macchiato maken en even Fans! op m'n dvr terugkijken. 't Is nou effe afgelopen he?
Zou kunnen, die tittays zijn nogal opgeblazen. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon van een Wonderbra zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf () is ze zo emo omdat ze zwanger is...
Ohquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:36 schreef Steve het volgende:
Felicitaties van Sven voor Hecro van Gelder.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zou kunnen, die tittays zijn nogal opgeblazen. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon van een Wonderbra zijn.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog even en ze gaat aan de augurken, dan weten we genoeg.
gilquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:39 schreef Leonoor het volgende:
Ik ga DWHN kijken, als er wat gebeurt geef maar een gil
En die visite heeft groot gelijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:39 schreef motorbloempje het volgende:![]()
even tussendoor
niet volop aan het genieten, want visitedie het allemaal niet écht geweldig vinden
Rly? Dus als niet zwanger is heeft ze dubbel a?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zou kunnen, die tittays zijn nogal opgeblazen.
Ik kreeg hier telefoon net toen de show ging beginnen, lekker niet opgenomenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:39 schreef motorbloempje het volgende:![]()
even tussendoor
niet volop aan het genieten, want visitedie het allemaal niet écht geweldig vinden
ik ook nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
Als Lisa wint welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jawel toch! Volgende keer weer via Fok! volgen
Ben je ook zo'n fan van Lieke van Lexmond?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:39 schreef Cee het volgende:
Shit. Kan ik volgende week nog niet eens ongeïrriteerd naar DWTS kijken.
ja ik ga die gekke backstageshow niet kijken hoorquote:
Haha echt? Geweldigquote:
Met je linker- of rechterhand?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |