Staat blauw je goed?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:36 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Gordon heeft ook een visioen gehad vorige week, las ik op nu.nl, dat de Toppers het songfestival gaan winnen, Ik dacht, wat hij kan kan ik ook. Ik denk dat ik mijn baan opzeg en Jomanda word!
Wat denk jij dan Leonoormandaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:36 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Gordon heeft ook een visioen gehad vorige week, las ik op nu.nl, dat de Toppers het songfestival gaan winnen, Ik dacht, wat hij kan kan ik ook. Ik denk dat ik mijn baan opzeg en Jomanda word!
\o/quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat woord ken ik helemaal nietMaar bestaat dus wel
![]()
[..]
Nee, met die lichtgevende pakjes hebben ze zichzelf definitief de das omgedaan. Pays bas, zero points!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat denk jij dan LeonoormandaGaan de Toppers de finale halen
Naar wie? God?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:37 schreef Jojoortje het volgende:
Als Lisa dit niet wint dan ga ik een klachtenbrief sturen.
Ik heb dit keer ook echt geen favoriet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:39 schreef Steve het volgende:
Eigenlijk hoeft geen van de drie van mij meer te winnen.Vind er geen 'groot talent' waar ik meer van wil horen meer tussen zitten.
Wat dat betreft is Nikki eigenlijk de beste winnares van dit soort programma's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |