doe maar chicken wings, die vliegen beterquote:
Wat brengt een kratje Bitburger op?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:55 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hertog Jan, Dommelsch of een Palm en we hebben een deal.
En kunnen ze hun eigen drumstick eten voor de benodigde energie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doe maar chicken wings, die vliegen beter
quote:
Een weekje gevangenis.quote:
19% extra kippen, Duits bierquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ehm jongens..hoe willen jullie de BTW gaan afhandelen?
Met een scherp mesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ehm jongens..hoe willen jullie de BTW gaan afhandelen?
En hoe doe je 19% bier dan? Bij ieder flesje/blikje een klein flesje/blikje met 19% inhoud van een grote?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:00 schreef BELASTING het volgende:
[..]
19% extra kippen, Duits bierof wat er geruild moet worden van de tegenpartij.
euhm, we ruilen mensen die willen werken; slaven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:00 schreef BELASTING het volgende:
[..]
19% extra kippen, Duits bierof wat er geruild moet worden van de tegenpartij.
Ik ben niet zo precies.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoe doe je 19% bier dan? Bij ieder flesje/blikje een klein flesje/blikje met 19% inhoud van een grote?
That's a winner...quote:
Een 50cl blik ipv een 33 cl blik. Goed genoeg?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:02 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik ben niet zo precies.Volgende keer betaal je dan dat flesje of blikje extra.
Zolang 1 van de voorgeschreven merken is het goed.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een 50cl blik ipv een 33 cl blik. Goed genoeg?
Ivm de 19% lever ik de 50cl blikken aan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:14 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Zolang 1 van de voorgeschreven merken is het goed.
te oud bedoel je?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Fortitudo het volgende:
ik zit ook zonder baan sinds een week. Ik was te duur voor mijn werkgever.
nee, leeftijd speelt bij mijn baan geen rol meerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |