De Germanen FTW!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waren de Romeinen niet die dat ooit bedacht hebben? Werken en werken voor geld? Tyfus Romeinen.
Hoeft niet. Ik werk voor het rijk.quote:
quote:
Waarom adoreren mensen de Romeinen zo dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:35 schreef BELASTING het volgende:
[..]
De Germanen FTW!![]()
Die roeien de Romeinen wel uit hoop ik.
Maar dat waren inderdaad de Romeinen ja.. Dat ruilen leek mij veel beter af te gaan dacht ik zo.
Inderdaad. Je kiest er zelf ook voor om te werken. ik heb hier best een interessante filosofie over:quote:
Dan ben je Microsoft en wil je een miljoen licenses ruilen voor 2,5 kip. Waar ga je al die kippen laten? En hoe krijg je al je kippen in Redmond?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom adoreren mensen de Romeinen zo dan?We hadden gewoon lekker moeten blijven ruilen.
Omdat de meeste mensen tokkies, klapjosties, homo, racist, neger of iets dergelijks van die strekking zijn. Die hebben altijd wat te kankeren en zijn dol op het buitenland (voornamelijk Italië, daarom de Romeinen).quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom adoreren mensen de Romeinen zo dan?We hadden gewoon lekker moeten blijven ruilen.
Vliegen! Die dingen vliegen!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ben je Microsoft en wil je een miljoen licenses ruilen voor 2,5 kip. Waar ga je al die kippen laten? En hoe krijg je al je kippen in Redmond?
Ik heb nog aandelen Stena Lines. Ruilen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ben je Microsoft en wil je een miljoen licenses ruilen voor 2,5 kip. Waar ga je al die kippen laten? En hoe krijg je al je kippen in Redmond?
klopt mee eens..... zelfs in een kleding zaak vind ik het rete irritantquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:09 schreef iPat het volgende:
Het was gewoon een concern a la Media Markt. Maar zeg eens ff: vinden jullie het normaal als jullie als klant gewoon ff lekker rustig door de cd's en dvd's rekken aan het neuzen zijn, en dat een werknemer komt en vraagt of hij je ergens mee kan helpen? HET IS FOKKING GEEN KLEDINGZAAK!!
Computers, koelkasten en tv's kan ik begrijpen. Maar cd's en dvd's vereist geen hulp behalve als je het niet kan vinden.
Ja, een stukjequote:
Als we nog de ruilhandel hadden zaten wij hier denk ik nog niet te Fok!ken hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je baas zal de filosofie aanhangen: "Als ze aan het zoeken zijn, dan zullen ze het wel niet kunnen vinden en hulp nodig hebben"quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:09 schreef iPat het volgende:
Het was gewoon een concern a la Media Markt. Maar zeg eens ff: vinden jullie het normaal als jullie als klant gewoon ff lekker rustig door de cd's en dvd's rekken aan het neuzen zijn, en dat een werknemer komt en vraagt of hij je ergens mee kan helpen? HET IS FOKKING GEEN KLEDINGZAAK!!
Computers, koelkasten en tv's kan ik begrijpen. Maar cd's en dvd's vereist geen hulp behalve als je het niet kan vinden.
Dan moet je je vraagprijs afstandsgerelateerd maken natuurlijk!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, een stukje
En wat nou als de helft van de kippen onderweg afsterft.
Dan krab je achter je oren en weet je voor de volgende keren dat je geen kippen meer moet vragen als ruilmiddel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, een stukje
En wat nou als de helft van de kippen onderweg afsterft.
Ik ruil mijn Aldi biertje tegen een uurtje FOK!. Deal?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:52 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Als we nog de ruilhandel hadden zaten wij hier denk ik nog niet te Fok!ken hoor.
Nieuwe versie van kilometer per uur? 1 kip per meter.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan moet je je vraagprijs afstandsgerelateerd maken natuurlijk!
Ja, zoiets, al lijkt 1 kip per meter me vrij duurquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nieuwe versie van kilometer per uur? 1 kip per meter.
Hertog Jan, Dommelsch of een Palm en we hebben een deal.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ruil mijn Aldi biertje tegen een uurtje FOK!. Deal?
1 drumstick per meter dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, zoiets, al lijkt 1 kip per meter me vrij duur
Of je denkt als een Romeinquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan krab je achter je oren en weet je voor de volgende keren dat je geen kippen meer moet vragen als ruilmiddel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |