quote:Op maandag 11 mei 2009 11:11 schreef IQM het volgende:
Promo (met spoilers, natuurlijk) voor S04E23, As Fast As She Can:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of hoefde dat niet in spoilers?![]()
Nope, 2008-2009: http://www.imdb.com/character/ch0084954/filmoseries#tt0460649quote:Op maandag 11 mei 2009 12:29 schreef larry_flynt het volgende:
Stella komt toch ook in seizoen 1 of 2 voor? Of niet?
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:33 schreef De_Hertog het volgende:
En in de categorie 'dus dáár ken ik haar van': ze speelde de blonde dochter in Roseanne (althans, is een van de twee die haar speelde).
Joh.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:55 schreef FireFox1 het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Stella de moeder van de kids is.
Heb ik wat gemist?quote:
Hij trouwt met Robin (quote:Op maandag 11 mei 2009 14:55 schreef FireFox1 het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Stella de moeder van de kids is.
De makers hebben al eens gezegd dat de moeder nog niet voorbij is gekomen.quote:
Stom jaquote:Op maandag 11 mei 2009 15:00 schreef IQM het volgende:
[..]
De makers hebben al eens gezegd dat de moeder nog niet voorbij is gekomen.
En voice over-Ted heeft zelf al meerdere keren duidelijk gemaakt dat Stella niet de moeder is (door onder andere een alternatieve toekomst voor te schotelen waarin Stella 'the mother' is en er opeens twee hele andere kinderen op de bank zitten).
Denk het nietquote:
Ze hebben toch een contract van 110 afleveringen en aan het einde van S4, zijn er slechts 90 geproduceerd. Dus seizoen 5 was al snel veilig, hoewel ze zijn niet compleet tevreden zijn over de kijkcijfers van de seriequote:Op maandag 11 mei 2009 15:19 schreef -Mo- het volgende:
Mochten er nog mensen twijfelen; de CBS upfront is 20 mei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |