Oeps, sorry, dit is mijn juristenkloontje.quote:
Die zijn (economisch) zo links als de neten.quote:
Hitler = oorlog = rechts = slavernij = onderdrukking = dictatuur = Hitler = lelijke snor = turkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wilders wil boeken verbieden = Hitler = links
Damnit, je edit te snel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:25 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die termen als links en rechts gebruiken
Edit: om een gedachtengoed mee aan te duiden natuurlijk
Ben jij ook een linkse? Je redeneert als een linkse namelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hitler = oorlog = rechts = slavernij = onderdrukking = dictatuur = Hitler = lelijke snor = turk
Hitler is dus een turk.
Ik ben weer gequote, dankjewel. Tot morgen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ben jij ook een linkse? Je redeneert als een linkse namelijk.
Of als een forumtrollquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben weer gequote, dankjewel. Tot morgen.
(oh, en jij redeneert als een bekrompen persoon)
Wat is er bekrompen aan mijn redenering? Ik zie sowieso niet hoe een redenering bekrompen kan zijn. Een redenering deugt, of een redenering deugt niet. Jouw redenering deugt niet, en daarom redeneer je als een linkse.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben weer gequote, dankjewel. Tot morgen.
(oh, en jij redeneert als een bekrompen persoon)
Allochtonen = ook turk = moslim = voor radicale oplossingen = rechtsquote:
Ik ben geen Turkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Allochtonen = ook turk = moslim = voor radicale oplossingen = rechts![]()
Gewoon een fabeltje dat alle allochtonen op PvdA stemmen![]()
Stakker! Ja, jij ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ga maar na.
- Mooi weer spelen met andermans centen.
- Incapabel.
- Hebben allemaal een of andere flauwekul alfastudie gedaan.
- Schuiven altijd de schuld af.
- Etc.
Weg met de linksen
Een allochtoon is ook een Turk, Turkquote:
ik zag wel wat er stondquote:
Nou, probeer het eens zou ik zeggen. Het valt me namelijk op dat de rechtsen in dit topic wél met argumenten komen.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:23 schreef Nikmans het volgende:
Net alsof er iets te beargumenteren valt in dit overduidelijke trolltopic
KLB bezoekers zijn sowieso niet in erg veel dingen geïnteresseerd.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
Zijn KLB bezoekers niet geinteresseerd in de kredietcrisis ofzo. Wel erg weinig respons.
Leuk geprobeerd, relkloonquote:Op zondag 10 mei 2009 13:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou, probeer het eens zou ik zeggen. Het valt me namelijk op dat de rechtsen in dit topic wél met argumenten komen.
Nee dat vrees ik ook. Achterlijk volkje zo te zien.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
KLB bezoekers zijn sowieso niet in erg veel dingen geïnteresseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |