Nou dan ben je de enigste die dat vindt!!quote:
Had gekund.. maar ik dacht; ik laat het maar zo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:35 schreef L.no het volgende:
Jouw laptop.Kon je geen plaatje vinden ofzo?
Ik weet het! Maar dank je dat je het zeiquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nou dan ben je de enigste die dat vindt!!
TS kan inderdaad beter eens gaan opletten op school...quote:ik ... hebben
*doet youtube checken*quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:46 schreef behangplakker het volgende:
Of natuurlijk "Hello Brooklyn" van B-Boy Bouillabaisse van de Beastie Boys, zelden zulksen harde bass in een nummer gehoord
Oja ik zie 'tquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:48 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
[..]
TS kan inderdaad beter eens gaan opletten op school...
Valt anders reuze mee.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:48 schreef Oksel het volgende:
Van die goedkope Logitech rommel..Heeeeeeel veel lage tonen, veel hoge tonen, en de middentonen ontbreken volledig.
Zou je eens bij de kringloop moeten kijkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Valt anders reuze mee.
Natuurlijk kan dit niet tippen aan een fatsoenlijke set luidsprekers + losse verstekers etc. maar wat wil je voor 130 euro.
Als je de OP eens leest; het gaat niet over het volume maar over de bassquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:55 schreef Ugjerke het volgende:
Hoeveel betaal jij mee? Zet gewoon je geluid zachter kutjong, je hoeft niet iedereen lastig te vallen omdat jij graag je muziek wat harder luisterd. (Word muziek ook niet mooier van trouwens)
Ik heb voor een prikkie (in totaal zo'n 150-180 euro) een 5.1 Philipsversterker (5x80Watt), 2x Cat zuilen + Bose subwoofer staan..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Valt anders reuze mee.
Natuurlijk kan dit niet tippen aan een fatsoenlijke set luidsprekers + losse verstekers etc. maar wat wil je voor 130 euro.
Precies hetzelfde geluid dus als dure rommel van bose geeft...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:48 schreef Oksel het volgende:
Van die goedkope Logitech rommel..Heeeeeeel veel lage tonen, veel hoge tonen, en de middentonen ontbreken volledig.
Stfu n00b.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |