Koop een begrenzer en zorg dat hij met begrenzer 60 loopt, waarschijnlijk merken ze niet eens dat je een begrenzer hebt !quote:Op maandag 8 juni 2009 22:29 schreef yosander het volgende:
Pfff, vandaag voor de tweede keer in 3 weken tijd op de rollerbank.
't Was weer dezelfde mororagent die mij aanhield.
Stond zoals de vorige keer gewoon voor het stoplicht, motoragent rijdt mij tegemoet, kijk in de spiegels en ja hoor; gaat keren.
Weer half Zwolle doorrijden naar de rollerbank, hij herkende me wel weer meteen.
Liep nu 66 km/h, de vorige keer 69 (beide met correctie).
Nu gelukkig een waarschuwing i.p.v. 40 euro boete!
Denk het maar ook, want als hij me nu nog een keer tegenkomt met deze snelheid "dan naait hij me met alles" (zijn woordenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:31 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Koop een begrenzer en zorg dat hij met begrenzer 60 loopt, waarschijnlijk merken ze niet eens dat je een begrenzer hebt !
Waar wil hij je mee naaien dan, verder is er toch niks mis me je brom?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Denk het maar ook, want als hij me nu nog een keer tegenkomt met deze snelheid "dan naait hij me met alles" (zijn woorden).
Maar is het niet zo dat als ze die wel vinden, je een boete krijgt van 250 euro...?
Ja dat vond ik ook al vaag.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:42 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Waar wil hij je mee naaien dan, verder is er toch niks mis me je brom?
33 euro examenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:57 schreef yeahmen het volgende:
[..]
Wat kost een rijbewijs tegenwoordig? Dus examen doen + bewijs ophalen.. xD
Je bent nooit te oud om brommer te rijdenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:55 schreef CrssY het volgende:
[..]
33 euro examen
49 rijbewijs afhalen
Donderdag mag ik em ophalen bij het gemeentehuisIk ben 19
![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:23 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om brommer te rijden
Twee vrienden van me, die ook in VWO4 zitten, rijden allebei rond op een Senda DRD Racing '08.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:59 schreef Issje het volgende:
zijn hier mensen van vwo die op derbi's rond scheuren?
45 min werk en vieze handen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef denkjedat het volgende:
klote zooi band lek van mn tomos en binnenband naar de klote
hoeveel zal dit ongeveer kosten?
en ketting iets te slap
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef denkjedat het volgende:
klote zooi band lek van mn tomos en binnenband naar de klote
hoeveel zal dit ongeveer kosten?
en ketting iets te slap
Het is maar een Tomos hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:32 schreef Issje het volgende:
[..]
koop via marktplaats een 2ehands wiel.
anders kost het je 3x zoveel
Laat me raden:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is maar een Tomos hoor.
* Geqxon heeft recentelijk 200 euro uitgegeven aan nieuwe velgen en banden.
Da's ook niksquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is maar een Tomos hoor.
* Geqxon heeft recentelijk 200 euro uitgegeven aan nieuwe velgen en banden.
10" 3.0J en 3.5J alu velgjes op originele naven, Michelin S1 110 / 90 voor en 130 / 70 achter. Zit er echt gruwelijk breed uit, en alles past nog maar net. Met name met de alu velgen gaat het insmijten van de brommer een stuk beter.quote:
Erger nog! Die voorvork is een of ander Spaans dingquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:30 schreef fs180 het volgende:
Ga je nou gare italiaanse rommel op een jap zetten!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |