Klopt. En dan had je dus net zo goed een kick-only model kunnen nemen.quote:
Waarschijnlijk vanwege het feit dat ik ook bij de politie werkquote:Op maandag 25 mei 2009 00:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
Waarom komt nu het zinnetje 'Hinderen van ambtenaar in functie' naar boven drijven
Kom maar eens langs om de XT500 van mn pa aan te kickenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:23 schreef Geqxon het volgende:
Zo simpel is kicken nou.
Ik kan die kawa 250 viertakt ook met moeite aan krijgen. Speciaal goed gaan staan, laarzen aan omdat je anders je poot breekt, krukas goed zetten en dan een enorme trap geven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:27 schreef fs180 het volgende:
Men, die heeft evenveel compressie als mijn brommert, nou misschien zelfs minder..
Ktm van een vriend trap je niet zomaar aan, als ie terugslaat doet het pijn
Dikke mono scheelt een hoop ja!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:42 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Kom maar eens langs om de XT500 van mn pa aan te kickenZonder je been te breken natuurlijk.
Wat voor brommert had jij ook al weer ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klopt. En dan had je dus net zo goed een kick-only model kunnen nemen.
Zo simpel is kicken nou.
Al moet ik zeggen, mijn 110 kicken is wel kut. Al twee keer mijn knie vol tegen het stuur gekregen, en het trapt me toch godvergeten zwaar.
Dax jwt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:45 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Wat voor brommert had jij ook al weer ?
Je moet het alleen wel een beetje pimpen. 10" eronder, andere achterbrug, backstepkit, zwaar motorblok.quote:
Eerst andere schokbrekers, de standaard dempen voor geen meter.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet het alleen wel een beetje pimpen. 10" eronder, andere achterbrug, backstepkit, zwaar motorblok.
Een wat? Hoe ziet dat eruit?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:50 schreef fathank het volgende:
Ik heb sinds eergister ook een brommer. Ook al ben ik eigenlijk veel te oud voor dit subforum
. Heb een citta gekocht
. Lekker cruisen in de zomer jeweet.
Dan zitten je stepjes wat hoger en wat verder naar achteren. Is fijn als je een laag stuur hebt en je lekker gaat racen.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:11 schreef remmertjuh het volgende:
He gexcon, wat houd zo een backstep kit eigenlijk in ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |