Wat zijn ze dan van plan? Dat praktijk examen ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan ben je wel erg goedkoop uit.
Was zelf net geen honderd euro kwijt. Maar nog steeds beter dan wat ze volgend jaar van plan zijn.
Ja, volgens mij staat het nu vast met ingang van 2010.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat zijn ze dan van plan? Dat praktijk examen ofzo?
Zak 1 keer en je bent evenveel kwijt voor een rijbewijsquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, volgens mij staat het nu vast met ingang van 2010.
Gaat rond de vierhonderd euro kosten...
Ik was 30 euro in totaal kwijt. Kon hem gelijk meenemen en naar huis rijden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan ben je wel erg goedkoop uit.
Was zelf net geen honderd euro kwijt. Maar nog steeds beter dan wat ze volgend jaar van plan zijn.
Hoelang geleden?:)quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik was 30 euro in totaal kwijt. Kon hem gelijk meenemen en naar huis rijden.
2004.quote:
Ja, toen kreeg je meteen bij het CBR je bromfietscertificaat meequote:Op woensdag 20 mei 2009 18:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik was 30 euro in totaal kwijt. Kon hem gelijk meenemen en naar huis rijden.
Dat is met de velghelftjes gelukkig retesimpel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:55 schreef remmertjuh het volgende:
Mijn brommert
[ afbeelding ]
loopt 65 en zuipt echt niks, moet alleen mijn band plakken:')
(ja plakken ja, niks tubeless)
Ja, sommige alarmsystemen met afstandsbediening kunnen dat.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef cvboer het volgende:
Bestaan er ook apparaten om de ontsteking van brommers/scooters op afstand lam te leggen?
Waarom komt nu het zinnetje 'Hinderen van ambtenaar in functie' naar boven drijvenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef cvboer het volgende:
Bestaan er ook apparaten om de ontsteking van brommers/scooters op afstand lam te leggen?
tomos a3quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:22 schreef SinofEnvy het volgende:
Hoi.Ik ben echt compleet een leek wat betreft brommers/scooters/enz... Heb er dan ook geen gekocht toen ik 16 werd etc etc. Maar ga binnekort voor m'n rijbewijs en wil toch wel naast een auto nog iets van een snorfiets/brommertje met blauw nummerbord. Nu is mijn vraag aan jullie... wat is aan te raden? Ik zoek iets wat er ook wel redelijk uit ziet als een brommertje (Tomosje/Fox, iets in die trend) en niet als een scooter. Een Zip ofzo zit er dus niet in.
Maar wat is verder qua onderhoud, verbruik etc etc een beetje degelijk?
Ik zelf haalde een krappe 1 op 40 met een ouwe A35. Een beetje Honda doet al snel 1 op 85 als je zuinig doet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef SinofEnvy het volgende:
Hmm. Zat zelf inderdaad ook zoals ik eerder al zei naar Tomos te kijken (denk er wel aan een nieuwe te kopen, niet tweedehands). Quadro met elektrische start lijkt me wel wat. Iemand enig idee of die zuinig is?
eenschquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind kicken fijner dan e-start. E-start maakt zo'n jankgeluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |