Leren fietsenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:14 schreef alsem het volgende:
[..]
hoe moet je leren rijden zonder erop te zitten?
Dat vind ik dus echt sneu he, echt.. Dat volkquote:Op maandag 6 juli 2009 12:25 schreef fathank het volgende:
Mijn citta hebben ze van 't weekend even toegetakeld in de stad. Omver gegooid, koplamp gesloopt, tankdop pleite. Bougiekabel losgetrokken. Bijna alle brandstof eruit gelekt.
Kankerlijers, blijf gewoon met je poten van andermans spullen af.
Idd, echt niet normaalquote:Op maandag 6 juli 2009 18:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt sneu he, echt.. Dat volkafschaffen...
Welk volk?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt sneu he, echt.. Dat volkafschaffen...
Dat valt nou ook wel weer mee, maar kans is wel dat ie dus niet start (olie te dik ofzo, dat soort dingen). Dus gewoon alles eruit en wegmikken, en nieuwe olie erin.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:04 schreef R-dry het volgende:
Ik heb een beetje gezocht op het internet, en i kzag dat van andere soort olie je scooter kapot kan gaan. Dus als ik jouw was zou ik gewoon de olie eruit halen en de goede erin stoppen.
Potverdikkeme. Hij wil niet harder dan 15 km/h lopen. Iemand tips? Heb al wat gedraaid aan stationaair- en luchtregelschroef. Had niet verwacht dat hij al een meter voorruit zal komen. (weet vrij weinig over brommers, wil er op rijden en er niet te veel aan sleutelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh net terug van vakantie en zie dat er een pakketje is met een 13mm keihin carburateur. Vorige was stuk op de plek waar je het spruitstuk vastmaakt. Was 40 euro (2ehands) maar ziet er goed uit. Deze week er even op zetten
Hoe klinkt ie? Verzuipt ie, zitten er begrenzers op, trekt ie valse lucht.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Potverdikkeme. Hij wil niet harder dan 15 km/h lopen. Iemand tips? Heb al wat gedraaid aan stationaair- en luchtregelschroef. Had niet verwacht dat hij al een meter voorruit zal komen. (weet vrij weinig over brommers, wil er op rijden en er niet te veel aan sleutelen.
Hij heeft erg weinig toeren. Als ik rij en ik laat het gas even los valt hij meteen stil/uit. Hij maakt ook zo'n geluid alsof die elk moment kan uitvallen. Volgensmij zitten er geen begrenzers op. Hoe kan ik controleren of hij valse lucht heeft. Met een deobus erbij spuiten of?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:06 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Hoe klinkt ie? Verzuipt ie, zitten er begrenzers op, trekt ie valse lucht.
misschien krijgt ie wel veelste veel benzine?
teveel bezine.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:16 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hij heeft erg weinig toeren. Als ik rij en ik laat het gas even los valt hij meteen stil/uit. Hij maakt ook zo'n geluid alsof die elk moment kan uitvallen. Volgensmij zitten er geen begrenzers op. Hoe kan ik controleren of hij valse lucht heeft. Met een deobus erbij spuiten of?
Of kan het zijn dat de gasnaald niet goed zit. Was namelijk behoorlijk prutswerk om die naald aan de kabel+veer te krijgen.
13mm? Dat is niet veel...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh net terug van vakantie en zie dat er een pakketje is met een 13mm keihin carburateur. Vorige was stuk op de plek waar je het spruitstuk vastmaakt. Was 40 euro (2ehands) maar ziet er goed uit. Deze week er even op zetten
Ik rij met 13*3 hier. Op de tweetakt. De viertakt heeft nog een paar mm meer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
13mm? Dat is niet veel...
Zelf ga ik binnenkort 13*2 passen.
Mja, ik kan eventueel 28mm gaan maar dat is voor de 140+ blokken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik rij met 13*3 hier. Op de tweetakt. De viertakt heeft nog een paar mm meer.
Klinkt idd als teveel benzine ja, en anders moet je ff je membraan nakijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |