Toch, het door een professional laten doen is nooit verkeerd. Die heeft er altijd meer verstand van dan jij. Die zal sneller zien dat iets niet helemaal lekker zit. Plus dat er voor mijn brommer geen werkplaatshandboek beschikbaar is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:18 schreef fs180 het volgende:
Kleppen stellen is inderdaad wel iets meer werk ja. Je gaat daar heen voor garantie? Want kleine beurten kan je zelf ook prima, zonder vieze handen te krijgen.
Dat wel inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:43 schreef fs180 het volgende:
Ik doelde meer op olie verversen en ketting smeren, dat kun je prima zelf doen en kost in verhouding ook het meeste geld om uit te besteden.
nou, ik "moest" hem daar neer zetten voor de 2500km beurt... En zodoende staat alleen in het onderhoudshistorieboekje: Kleppen gestelt (staat overigens ook bij de vorige 2 beurten...) Ik bel zometeen wel even hoe ze bij die 75,0 komen danquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:18 schreef fs180 het volgende:
Kleppen stellen is inderdaad wel iets meer werk ja. Je gaat daar heen voor garantie? Want kleine beurten kan je zelf ook prima, zonder vieze handen te krijgen.
Om de hoeveel km stelt hij wel niet je kleppen zeg!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:16 schreef Saninl het volgende:
[..]
nou, ik "moest" hem daar neer zetten voor de 2500km beurt... En zodoende staat alleen in het onderhoudshistorieboekje: Kleppen gestelt (staat overigens ook bij de vorige 2 beurten...) Ik bel zometeen wel even hoe ze bij die 75,0 komen dan
Was laatst tien euro kwijtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Spijkertje geraakt. Even naar fred motoren doorgereden die zette een prop.
9 pleuro, afzetters.
Yep, een derbi senda sm drd racing limited, om precies te zijnquote:
Ik wil ook senda.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:34 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Yep, een derbi senda sm drd racing limited, om precies te zijn
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat doen jullie eigenlijk met de olie nadat die ververst is?
Dan zou ik hier al 4 liter olie hebben liggen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:26 schreef fs180 het volgende:
Bewaren. Gebruik ik om blok in te vetten (maakt makkelijker schoon later) en om de uitlaat mee in te branden tegen roest.
Oeps....quote:Op zondag 5 juli 2009 22:38 schreef alsem het volgende:
vanmiddag mijn scooter-ontmaagding gehad, ik reed ongeveer 50, keek in mijn geweldige spiegeltje, iets te lang, en zag toen de stoeprand over het hoofd.
Een week geleden de scooter gekocht, en vandaag voor het eerst snoeihard op me bek gegaan.
Resultaat
stoep: een kras van 25 meter van me standaard en een olievlekje en wat bloeddruppels.
mopet: wat kappen gebarsten, olie verloren op een of andere manier, handrem afgebroken, handvat kapot, en onder de krassen
lijf: brandwond van de uitlaat op rechterbeen, stootwonden op elleboog, enkel schouder en pink, verder nog wat vrij grote schaafwonden. op mijn heup, been, arm en schouder.
Rijd dan ook geen scooterquote:Op zondag 5 juli 2009 22:38 schreef alsem het volgende:
vanmiddag mijn scooter-ontmaagding gehad, ik reed ongeveer 50, keek in mijn geweldige spiegeltje, iets te lang, en zag toen de stoeprand over het hoofd.
Een week geleden de scooter gekocht, en vandaag voor het eerst snoeihard op me bek gegaan.
Resultaat
stoep: een kras van 25 meter van me standaard en een olievlekje en wat bloeddruppels.
mopet: wat kappen gebarsten, olie verloren op een of andere manier, handrem afgebroken, handvat kapot, en onder de krassen
lijf: brandwond van de uitlaat op rechterbeen, stootwonden op elleboog, enkel schouder en pink, verder nog wat vrij grote schaafwonden. op mijn heup, been, arm en schouder.
hoe moet je leren rijden zonder erop te zitten?quote:Op maandag 6 juli 2009 01:48 schreef fs180 het volgende:
En leer eerst rijden voordat je erop gaat zitten!, kom op he, een stoeprand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |