Kies maar, dan doe ik mee:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke game zal ik eens gaan spelen?
Ik heb de keuze uit:quote:
Lijkt me duidelijk.. Schaf die 3 games in mijn lijstje aanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de keuze uit:
Empire Earth III, Aggression, Company of Heroes (Opposing Fronts), 18 Wheels of Steel (American Long Haul), Euro Truck Simulator, Transport Tycoon Deluxe (OpenTTD), Empire Total War, Dawn of War (Winter Assault, Dark Crusade, Soulstorm), Frontlines (Fuel of War), Full Spectrum (Warrior Ten Hammers), S.T.A.L.K.E.R. (Shadow of Chernobyl), Titan Quest (Immortal Throne), F.E.A.R. 2 Project Origin, Juiced 2 Hot Import Nights
nou.. dat wordt dan 2,12 over maken naar de IB Groep.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, zo zijn ze. Er gaat een bepaalde verwerkingstijd overheen voordat jouw bedrag bij hun op de rekening staat. En in die dagen is jouw lening dus niet afgelost en daarom wordt er nog rente over geheven. Fuckers zijn het!
Briljant spelquote:
Bro Code al gelezenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Barney zegt: "Suit up!"
[ afbeelding ]
Ja, maar bellen kan geen kwaad, misschien dat je dan kunt zeggen dat ze je lening stopzetten zodat de rente niet blijft oplopen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nou.. dat wordt dan 2,12 over maken naar de IB Groep.
quote:
Terwijl ik dus al een 0,00 lening hadquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Misschien dat ik het laat zie; zijn de letters in de TT een ander font geworden dan normaal?
[..]
Ja, maar bellen kan geen kwaad, misschien dat je dan kunt zeggen dat ze je lening stopzetten zodat de rente niet blijft oplopen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:48 schreef GlowMouse het volgende:
Luctor, elke volgende keer dat je het topic opent als "Stage en School SC" verander ik het (voor dat topic alleen) in "School SC". Ik blijf niet bezig met aanpassen.
suit supplyquote:
t gaat er inderdaad toch om dat het niet enkelt stage sc is, ik zie er ook totáál geen probleem in, maar het schijnt hier neer normaal te zijn om fúcking moeilijk te doen om zo'n kleinzierig iets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |