Klopt, dat model werd verhuurd door de PTT, omdat de telefoon te duur was om te kopen, voor de gewone consument.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens mij had 99% die in huis, was zo'n beetje de standaard toentertijd
Bij ons gewoon een "ting" en daarna TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGGG!!!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wij hadden vroeger zo'n telefoon:
[ afbeelding ]
Die gaf eerst een "waarschuwings-rinkel" voordat hij echt als een malle tekeer ging!!!
ik meende altijd dat het verplicht was een PTT telefoon te gebruikenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:28 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Klopt, dat model werd verhuurd door de PTT, omdat de telefoon te duur was om te kopen, voor de gewone consument.
Die zijn mooiquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bluurgh het volgende:
[ afbeelding ]
deze hebben wij nog staan, niet meer aangesloten, maar hij doet het nog
De ericafoon!quote:Op zaterdag 21 november 2009 07:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wij hadden vroeger deze in de slaapkamer van mijn ouders: (de linker)
[ afbeelding ]
Maar dan in lichtgeel.
Druktoetsen in de vorm van een draaischijf.![]()
En dan met dat gigantische gewicht aan je oor.
Heb er nog heel vaak van gebaald dat m'n ouders die hebben weggedaan, geweldige telefoon
Die heb ik ook nog met draaischijf hoor, heerlijk bruin.quote:Op zaterdag 21 november 2009 07:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wij hadden vroeger deze in de slaapkamer van mijn ouders: (de linker)
[ afbeelding ]
Maar dan in lichtgeel.
Druktoetsen in de vorm van een draaischijf.![]()
En dan met dat gigantische gewicht aan je oor.
Heb er nog heel vaak van gebaald dat m'n ouders die hebben weggedaan, geweldige telefoon
Deze hebben wij ook nog best lang gehad.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wij hadden vroeger zo'n telefoon:
[ afbeelding ]
Die gaf eerst een "waarschuwings-rinkel" voordat hij echt als een malle tekeer ging!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |