quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wij hadden vroeger zo'n telefoon:
[ afbeelding ]
Die gaf eerst een "waarschuwings-rinkel" voordat hij echt als een malle tekeer ging!!!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens mij had 99% die in huis, was zo'n beetje de standaard toentertijd
Ik had nog zo één gehad als het geen problemen zou geven met voorkeuze menu'squote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaf eerst een "waarschuwings-rinkel" voordat hij echt als een malle tekeer ging!!!
Ik ook. Ze waren tof en onverwoestbaar. Zeker dat laatste kun je van de huidige telefoons niet zeggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:19 schreef freecell het volgende:
Ik had nog zo één gehad als het geen problemen zou geven met voorkeuze menu's
En ze hebben tegenwoordig ook geen draaischijf meerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:27 schreef TNA het volgende:
Ja, dat mis ik dusTegenwoordig hebben we allemaal een mobiele en/of draadloze huistelefoon, maar vroeger zat er nog gewoon een draad aan en kon je letterlijk 'de hoorn op de haak' gooien. Na een stevige telefonische ruzie dat ding erop knallen
Tegenwoordig hoor je alleen maar een lullig piepje
IK WIL DE 9 DRAAIEN! IK WIL DE 9 DRAAIEN!!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:01 schreef fratsman het volgende:
Maar iedereen gebruikt "ophangen" nog steeds! Zou ook vreemd klinken; "Druk uit!" in plaats van "hang op!"
op kpn werkt dat nog! Als je digitale telefonie hebt, bestaan er apparaatjes die pulsen omzetten naar tonen!quote:Op maandag 11 mei 2009 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn ouders hebben nog wel zo'n zwarte bakelieten telefoon. Je had echt een hoorn in de handen. Na een gesprek van een kwartier werd je aardig moe van die hoorn steeds in de hand houden.
Weet niet of hij het nou zou doen, werkt uiteraard nog met pulsen ipv tonen.
[ afbeelding ]
Hetzelfde als met het begrip 'bellen'. Van vroeger toen je de operator moest bellen door aan zo'n hengel te zwengelen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:01 schreef fratsman het volgende:
Maar iedereen gebruikt "ophangen" nog steeds! Zou ook vreemd klinken; "Druk uit!" in plaats van "hang op!"
zo eentje hebben wij ook nog heel lang gehadquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar lijkt ie op.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |